Έρευνα για τεχνικές μάθησης στο σχολείο: Πώς επιδρά το χιούμορ
Μελέτη που έγινε στο Πανεπιστήμιο Descartes του Παρισιού και η οποία δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Cognition and Emotion, αναφέρει ότι το χιούμορ επιδρά θετικά στην εκπαίδευση και μάθηση των παιδιών

Όπως επισήμανε η naftemporiki.gr, σύμφωνα με τους επιστήμονες, το χιούμορ και τα θετικά συναισθήματα αποδεσμεύουν ντοπαμίνη και ενδομορφίνη, δύο ορμόνες που βοηθούν στη μάθηση.

Όπως λένε οι επιστήμονες, όσο πιο θετικά συναισθήματα έχει ένα παιδί τόσο καλύτερα αποδίδει και στο παιχνίδι και στο σχολείο.

Οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι τα μωρά ηλικίας 18 μηνών μαθαίνουν ευκολότερα όταν ασχοληθούν με παιχνίδια που τους προκαλούν γέλια καθώς, τα θετικά συναισθήματα έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνουν τη δημιουργική επίλυση προβλημάτων και διευκολύνουν τη γνωστική ευελιξία. Το γέλιο είναι διεγερτικό μάθησης για τα παιδιά.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Μπαμπινιώτης
Ο Μπαμπινιώτης για το IB στα σχολεία
«Προσωπικά πιστεύω ότι με τέτοιες δήθεν «προχωρημένες» προσεγγίσεις εντυπωσιασμού (ελάχιστα δηλαδή δημόσια σχολεία να μιμηθούν όσα ισχύουν σε λίγα...
Ο Μπαμπινιώτης για το IB στα σχολεία
Φορολογικές ρυθμίσεις
Φορολογικές δηλώσεις 2025: Οι προθεσμίες και οι νέες αλλαγές που πρέπει να γνωρίζετε μέχρι 28 Φεβρουαρίου
Οι βασικές αλλαγές περιλαμβάνουν την εισαγωγή ενός σταθερού χρονοδιαγράμματος για την υποβολή, περισσότερους αυτοματισμούς και μεγαλύτερες εκπτώσεις...
Φορολογικές δηλώσεις 2025: Οι προθεσμίες και οι νέες αλλαγές που πρέπει να γνωρίζετε μέχρι 28 Φεβρουαρίου
αξιολ
Οι εκπαιδευτικοί της Λήμνου αντιδρούν στην επιβολή της αξιολόγησης ενώ τα σχολεία αντιμετωπίζουν σοβαρές ελλείψεις
Οι εκπαιδευτικοί απαιτούν την επίλυση των πραγματικών προβλημάτων της εκπαίδευσης και υπογραμμίζουν ότι η αξιολόγηση μόνο δυσκολίες δημιουργεί
Οι εκπαιδευτικοί της Λήμνου αντιδρούν στην επιβολή της αξιολόγησης ενώ τα σχολεία αντιμετωπίζουν σοβαρές ελλείψεις