"Η λειτουργία της πλατφόρμας του Υπουργείου Παιδείας έχει γίνει ανέκδοτο..."
Ανακοίνωση του ΣΕΠΕ "Ρόζα Ιμβριώτη"

Χιλιάδες συνάδελφοι σε όλη την Ελλάδα, επί ατελείωτες ώρες μπροστά σε έναν υπολογιστή προσπαθούμε να μείνουμε δίπλα στους μαθητές μας, να τους στηρίξουμε ψυχολογικά, παιδαγωγικά σε αυτές τις δύσκολες ώρες. Δοκιμάζονται κάθε μέρα η υπομονή μας, η ευρηματικότητά μας, ώστε με κάθε μέσο να πετύχουμε αυτή την επαφή (email, τηλέφωνα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.α.), αφού η λειτουργία της πλατφόρμας του Υπουργείου Παιδείας έχει γίνει ανέκδοτο στα χείλη των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Ιδιαίτερο βάρος έχουν σηκώσει οι συνάδελφοι της πληροφορικής, που πολλές φορές σηκώνουν στην πλάτη τους την τεχνική υποστήριξη 3-4 σχολείων, αφού το Υπουργείο δεν έχει υλοποιήσει ακόμα το αίτημα για κεντρική ομάδα υποστήριξης.

Αυτή μας η στάση, σε συνδυασμό με τις πολύ συγκεκριμένες καταγγελίες για τις ελλείψεις και τις αστοχίες στην απαραίτητη υποδομή για την εξ αποστάσεως διδασκαλία από το Υπουργείο Παιδείας, αλλά και οι συγκεκριμένες προτάσεις για να λυθούν τα προβλήματα από δεκάδες σωματεία σε όλη την Ελλάδα, ανέστρεψαν τελείως το κλίμα. Η αήθης επίθεση από διάφορα παπαγαλάκια (Τέλογλου, Χασαπόπουλος, Βερύκιος) ότι οι εκπαιδευτικοί είναι τεμπέληδες, πρέπει να περικοπεί ο μισθός τους, ενώ το Υπουργείο Παιδείας τα έχει σχεδιάσει όλα καλά, έχει τσαλακωθεί στην πράξη. Η δήλωση της Υπουργού Παιδείας «Οι εκπαιδευτικοί υπερβάλλουν εαυτούς και καταβάλλουν τεράστιες προσπάθειες σε όλη αυτή τη διαδικασία και τους οφείλουμε ένα τεράστιο ευχαριστώ και μπράβο» δεν αναιρεί την ευθύνη του Υπουργείου, είναι κενό γράμμα στο μέτρο που δε λαμβάνει άμεσα τα απαραίτητα μέτρα στήριξης της προσπάθειάς μας. Το Υπουργείο οφείλει να ικανοποιήσει τα αιτήματα των σωματείων, να λύσει δηλαδή άμεσα όλα τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί και όχι να σαμποτάρει και να υπονομεύει την προσπάθεια των συναδέλφων,

Επιπλέον, η πίεση που ασκείται τις τελευταίες μέρες από τη Διοίκηση, προφανώς με κατεύθυνση του Υπουργείου, να φτιαχτεί συγκεκριμένο πρόγραμμα στα σχολεία για την ασύγχρονη εκπαίδευση δείχνει ότι δεν έχει καμία επαφή με την πραγματικότητα. Οι συνάδελφοι προσπαθούν οικειοθελώς από το ξημέρωμα μέχρι αργά τη νύχτα να καταφέρουν να τροφοδοτήσουν με υλικό τους μαθητές, μέσω της πλατφόρμας και επειδή κάτι τέτοιο είναι πρακτικά αδύνατο, καταφεύγουν στη λύση του email. Είναι κατανοητό ότι ο χρονικός περιορισμός αυτής της διαδικασίας για κάθε μάθημα στα πλαίσια ενός ωρολογίου προγράμματος, θα τινάξει την κάθε προσπάθεια συναδέλφου στον αέρα. Άλλωστε οποιοσδήποτε έχει στοιχειώδη επαφή με το αντικείμενο, γνωρίζει ότι αυτή η πρακτική δε συνάδει με τη φύση της ασύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας.

Στις παραπάνω δυσκολίες, που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί με ευθύνη του Υπουργείου, έρχονται να προστεθούν οι εκτός τόπου και χρόνου απαιτήσεις π.χ. στις 17:00 του Σαββάτου (!) να μαζευτούν στοιχεία ως το βράδυ. Και την ίδια στιγμή οι Διευθυντές των Σχολείων να μην  μπορούν να μπουν καν στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Τέτοιες καταγγελίες φτάνουν από πολλές περιοχές της χώρας! Το Υπουργείο ζητάει στοιχεία για το πόσοι συνάδελφοι συμμετέχουν στην εξ αποστάσεως αποκλειστικά με βάση την εγγραφή στο ΠΣΔ, ενώ την ίδια στιγμή πολλοί συνάδελφοι αξιοποιώντας άλλα μέσα ήδη είναι σε επαφή με τους μαθητές τους! Προφορικά το Υπουργείο βεβαιώνει ότι οι συνάδελφοι μπορούν να αξιοποιούν κάθε πρόσφορο μέσο αλλά με τα στοιχεία που ζητά αναιρεί αυτή την κατεύθυνση. Ηθελημένα δημιουργείται σε Διευθυντές των σχολικών μονάδων και σε συναδέλφους σύγχυση και αδικαιολόγητη πίεση.

Το Υπουργείο επιδιώκει να φορτώσει όλα τα προβλήματα στους εκπαιδευτικούς!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

όπως επισημάναμε από την πρώτη στιγμή ότι δεν πρόκειται να ανεχθούμε ακόμα και τη σκέψη να μονιμοποιηθούν αυτές οι έκτακτες συνθήκες και να υποκατασταθεί όπως-όπως η διά ζώσης διδασκαλία από την εξ αποστάσεως, ώστε να περιορίσει τις ανάγκες σε αναπληρωτές το Υπουργείο Παιδείας, έτσι δε θα ανεχθούμε και οποιαδήποτε αυθαιρεσία από τη διοίκηση. Καλούμε όλους τους συναδέλφους, όλες τις ΕΛΜΕ και τους ΣΕΠΕ να είναι σε εγρήγορση και φαινόμενα αυταρχισμού, υποχρεωτικότητα, ελέγχου-αξιολόγησης να καταγγέλλονται άμεσα και να γίνονται παρεμβάσεις επί τόπου.

Μένουμε όρθιοι, δίπλα στους μαθητές μας με όλα τα μέσα. Το Υπουργείο Παιδείας να αναλάβει τις ευθύνες του!

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ιεπ
ΙΕΠ: Διενέργεια συνεντεύξεων για την πλήρωση θέσης Προϊσταμένου/ης στο Τμήμα Έργων και Δράσεων
Οι συνεντεύξεις που θα διενεργηθούν με φυσική παρουσία θα λάβουν χώρο στο κτήριο του ΙΕΠ την Τετάρτη 27/11/2024
ΙΕΠ: Διενέργεια συνεντεύξεων για την πλήρωση θέσης Προϊσταμένου/ης στο Τμήμα Έργων και Δράσεων
filosofiki.jpg
Φιλοσοφική ΕΚΠΑ: Kρίση των ανθρωπιστικών σπουδών και μείωση των φοιτητών μετά την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής
Φιλοσοφική ΕΚΠΑ: Εκδήλωση-συζήτηση για τις ανθρωπιστικές σπουδές την Πέμπτη
Φιλοσοφική ΕΚΠΑ: Kρίση των ανθρωπιστικών σπουδών και μείωση των φοιτητών μετά την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής
saek
Σπουδαστές ΣΑΕΚ: Από σήμερα οι αιτήσεις για το στεγαστικό επίδομα 2024-2025
Απαραίτητη προϋπόθεση για την υποβολή της αίτησης είναι ο καταρτιζόμενος να είναι Έλληνας υπήκοος ή υπήκοος άλλης χώρας της...
Σπουδαστές ΣΑΕΚ: Από σήμερα οι αιτήσεις για το στεγαστικό επίδομα 2024-2025