Ρ.Χρηστίδου: Το σχέδιο νόμου έπρεπε να φέρει την ονομασία «Ένα σχολείο για λίγους»
Στην τοποθέτησή της στη συζήτηση για το νομοσχέδιο «Αναβάθμιση της Σχολείου και άλλες διατάξεις», η Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ  Ραλλία Χρηστίδου επισήμανε ότι το νομοσχέδιο έχει ψευδεπίγραφο τίτλο και ότι αν η κυβέρνηση αποφάσιζε να είναι ειλικρινής το σχέδιο νόμου έπρεπε να φέρει την ονομασία «Ένα σχολείο για λίγους»,  ομολογώντας, έτσι, τις πραγματικές της προθέσεις.

Η Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ υπογράμμισε ότι η Υπουργός Παιδείας στην ομιλία της αναγνώρισε ότι το σχολείο είναι ένας κατ’ εξοχήν μηχανισμός κοινωνικής κινητικότητας, αλλά αποσιώπησε ότι οι νέες σχολικές συνθήκες που φέρνει το νομοσχέδιο αποσκοπούν, ακριβώς,  στο να εκμηδενίσουν την κοινωνική κινητικότητα, ώστε τα παιδιά από τα μη ευνοημένα οικονομικά και μορφωτικά στρώματα να έχουν ελάχιστες ευκαιρίες να μορφωθούν στο δημόσιο σχολείο. Η δημιουργία, μέσω του πολλαπλασιασμού των προτύπων, δικτύων σχολείων δύο ταχυτήτων, των ευνοημένων προνομιούχων και των λοιπών που αφήνονται στη μοίρα τους, η αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων  στη δευτεροβάθμια, η αύξηση της εξεταστέας ύλης, η επαναφορά της δοκιμασμένης, με οικτρά αποτελέσματα, Τράπεζας Θεμάτων, ωφελούν  μόνο την παραπαιδεία, ιδιαίτερα καθώς δεν προβλέπεται κανένας μηχανισμός ενίσχυσης των μαθητών και ειδικά των πιο αδύναμων. Πρόκειται για μέτρα, τόνισε η κ. Χρηστίδου που επιδιώκουν να νομιμοποιήσουν την  νεοφιλελεύθερη αντίληψη  ότι η  σχολική επιτυχία ή αποτυχία είναι ατομική ευθύνη, για την οποία η Πολιτεία δεν οφείλει να φέρει καμία ευθύνη.

Η Ραλλία Χρηστίδου ολοκλήρωσε την ομιλία της, αποδομώντας πλήρως το «νέο» σχολείο της κυβέρνησης, τονίζοντας: «Αν το σχολικό μάθημα είναι μια σειρά από ασκήσεις  με την υποσημείωση ότι  θα μπουν ή δεν θα μπουν στο τέλος της χρονιάς, τότε έχουμε πετύχει την πλήρη ακύρωση κάθε εκπαιδευτικής διαδικασίας. Έχουμε καταργήσει την όποια σχέση  εκπαιδευτικών- μαθητών, μετατρέποντας την σε σχέση εξεταστών- εξεταζόμενων. Έχουμε πνίξει κάθε κριτική σκέψη, κάθε συζήτηση, κάθε ερώτηση, κάθε διατύπωση γνώμης, κάθε ανησυχία, έχουμε αφαιρέσει το χρόνο και το χώρο όπου είναι δυνατόν να συντελεστεί η καλλιέργεια ψυχών»

 

Για την πληρέστερη ενημέρωση σας επισυνάπτουμε το πλήρες βίντεο από την ομιλία της κυρίας Χρηστίδου.

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thranio taksi sxoleio
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών στη Χίο για πρόταση μετατροπής Γυμνασίου σε Πρότυπο Σχολείο
Οι εκπαιδευτικοί εξέφρασαν την έντονη αντίθεσή τους αναφορικά με το θέμα του χαρακτηρισμού του σχολείου τους ως Πρότυπου ή Πειραματικού
Αντιδράσεις εκπαιδευτικών στη Χίο για πρόταση μετατροπής Γυμνασίου σε Πρότυπο Σχολείο
ιεπ
ΙΕΠ: Διενέργεια συνεντεύξεων για την πλήρωση θέσης Προϊσταμένου/ης στο Τμήμα Έργων και Δράσεων
Οι συνεντεύξεις που θα διενεργηθούν με φυσική παρουσία θα λάβουν χώρο στο κτήριο του ΙΕΠ την Τετάρτη 27/11/2024
ΙΕΠ: Διενέργεια συνεντεύξεων για την πλήρωση θέσης Προϊσταμένου/ης στο Τμήμα Έργων και Δράσεων
filosofiki.jpg
Φιλοσοφική ΕΚΠΑ: Kρίση των ανθρωπιστικών σπουδών και μείωση των φοιτητών μετά την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής
Φιλοσοφική ΕΚΠΑ: Εκδήλωση-συζήτηση για τις ανθρωπιστικές σπουδές την Πέμπτη
Φιλοσοφική ΕΚΠΑ: Kρίση των ανθρωπιστικών σπουδών και μείωση των φοιτητών μετά την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής