Με μοναδικό όπλο τις μάσκες η κυβέρνηση της Ν.Δ. θεώρησε ότι θα βγει αποτελεσματικά η εκπαίδευση από τη δοκιμασία της σαρωτικής πανδημίας του COVID 19.
Εκατοντάδες χιλιάδες μαθητές και εκπαιδευτικοί σε δεκάδες χιλιάδες σχολεία, το πιο ευαίσθητο και το πιο εκτεταμένο κοινωνικό πεδίο που αφορά σχεδόν όλες τις οικογένειες, αφέθηκαν στην τύχη τους και οι πολιτικά υπεύθυνοι παίρνουν τη θέση του παρατηρητή, για να κάνουν θεωρητικές εκτιμήσεις για την επόμενη ημέρα. Με πολιτική το “βλέποντας και μη κάνοντας” – απλά με κάποια ημίμετρα και μπόλικη δημοσιότητα λέγοντας τα ίδια και τα ίδια – δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί η προδιαγραφόμενη αρνητική πορεία των πραγμάτων. Και φυσικά δεν μπορεί να θεωρείται ως μόνη εναλλακτική λύση το γενικό κλείσιμο των σχολείων!
Η κυβέρνηση και η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ απέτυχαν. Και όσο δεν βλέπουν ή κάνουν πως δεν βλέπουν την πραγματικότητα, τόσο θα επιδεινώνεται η κατάσταση.
Οι εκπαιδευτικοί είναι μόνοι και αβοήθητοι. Έχουν να αντιμετωπίσουν πολλαπλά προβλήματα: τις αποστάσεις μεταξύ των μαθητών είτε μέσα σε μικρές σχολικές αίθουσες είτε με πολλούς μαθητές είτε στα μικρά προαύλια, την άρνηση της χρήσης της μάσκας από μαθητές, την επιθετικότητα γονέων, την έλλειψη μέτρων υγιεινής και καθαριότητας, την παντελή απουσία επιμόρφωσης για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, τις καταλήψεις, την απουσία σχεδίου για τη διδακτέα ύλη στη σημερινή έκτακτη κατάσταση. Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής καμαρώνει για το επί χάρτου έργο του και δεν έχει προτείνει ένα εναλλακτικό σχέδιο της διδακτέας ύλης, που φέτος είναι πασιφανές ότι δεν θα ολοκληρωθεί ομαλά!
Θεωρούμε αναγκαία τη λήψη πρόσθετων μέτρων, που έπρεπε να έχουν ληφθεί από την αρχή της χρονιάς. α) Έκτακτη κρατική οικονομική ενίσχυση της εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της πανδημίας στα σχολεία, β) Ένταξη της εκπαίδευσης στο πρόγραμμα της οικονομικής στήριξης της Ε.Ε., γ) Εφαρμογή των ίδιων γενικών μέτρων (αποστάσεις κλπ) και στους θεσμούς της εκπαίδευσης, δ) Μείωση μαθητών ανά τμήμα, ε) Διορισμοί εκπαιδευτικών, στ) Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις νέες τεχνολογίες, ζ) Μείωση της διδακτέας ύλης, έτσι ώστε να μπορούν τα σχολεία να προγραμματίσουν έγκαιρα τον τρόπο διδασκαλίας τους, η) Πρόσληψη καθαριστριών.
Είναι επιτακτική εκπαιδευτική και κοινωνική ανάγκη τα σχολεία να μείνουν ανοιχτά!
Του Νίκου Τσούλια Γραμματέα του Τομέα Παιδείας του Κινήματος Αλλαγής
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ