Κύπρος
Πληροφορίες για τον διαγωνισμό

 H Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών, το Υπουργείο Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), η Πρεσβεία της Κύπρου στην Ελλάδα – Μορφωτικό Γραφείο – Σπίτι της Κύπρου και το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδος συνδιοργανώνουν τον μαθητικό Διαγωνισμό:

 

Κύπρος-Ελλάδα-Ομογένεια: εκπαιδευτικές γέφυρες

 

Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές  όλων των τάξεων νηπιαγωγείων, δημοτικών σχολείων, Γυμνασίων και Λυκείων της Ελλάδας, της Κύπρου και της Ομογένειας, δημόσιων και ιδιωτικών.  Υλοποιείται με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδας και του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας της Κύπρου.

Βασική επιδίωξη του διαγωνισμού είναι να αποτελέσει εκπαιδευτική «γέφυρα» ανάμεσα στην Ελλάδα, την Κύπρο και την Ομογένεια και να ενδυναμώσει τη συνεργασία και την επικοινωνία ανάμεσα σε όλες τις μαθητικές κοινότητες του Ελληνισμού. Στον διαγωνισμό μπορούν φέτος να συμμετάσχουν μεμονωμένες σχολικές μονάδες ή συμπράξεις σχολείων (δηλαδή ομάδες τουλάχιστον 2 σχολείων).

Στόχοι του διαγωνισμού αυτού είναι:

  • Να γνωρίσουν οι μαθητές όλων των βαθμίδων (από την Ελλάδα και την Ομογένεια) τον Κυπριακό Ελληνισμό
  • Να γνωρίσουν τη σκλαβωμένη κυπριακή γη
  • Να κατανοήσουν το εθνικό μας πρόβλημα (το Κυπριακό), να προβληματίζονται και να νοιάζονται για αυτό και να τοποθετούνται κριτικά και γόνιμα ως προς αυτό
  • Να διεκδικούν την επανένωση της Κύπρου
  • Να κατανοούν και διεκδικούν τα δημοκρατικά ιδεώδη καλλιεργώντας πνεύμα αγάπης, αποδοχής, ομόνοιας
  • Να κατανοήσουν τις ιδιαίτερες συνθήκες κάτω από τις οποίες χιλιάδες Ελληνόπουλα ζουν σε χώρες του εξωτερικού προσπαθώντας να διατηρήσουν τη γλώσσα και την εθνική τους ταυτότητα
  • Να επικοινωνήσουν, να συνεργαστούν και να συνδημιουργήσουν μαθητές από διαφορετικές σχολικές μονάδες
  • Να γνωρίσουν οι μαθητές (από την Κύπρο) τη σύγχρονη Ελλάδα, τα προβλήματά της και τις προοπτικές της
  • Να ενθαρρυνθούν σχολεία της Ελλάδας ώστε να επισκεφτούν την Κύπρο και σχολεία της Κύπρου ώστε να επισκεφτούν την Ελλάδα
  • Να εκφραστούν δημιουργικά οι μαθητές ως προς τον Κυπριακό Ελληνισμό με όποιον τρόπο επιθυμούν

 

(προτεινόμενοι, ενδεικτικοί) Θεματικοί άξονες του διαγωνισμού

  • Το κυπριακό πρόβλημα: διαδρομή, συνέπειες, προοπτικές
  • Ο κυπριακός πολιτισμός
  • Πολιτιστικές διαδρομές στη σύγχρονη Κύπρο και στη σύγχρονη Ελλάδα
  • Οι κοινότητες του Ελληνισμού σε όλον τον κόσμο: προβλήματα και προοπτικές
  • Η ιστορία της Κύπρου
  • Η ιστορία της Ελλάδας
  • Ελλάδα-Κύπρος-Ομογένεια: «γέφυρες» και «χάσματα», συγκλίσεις και αποκλίσεις
  • Η Ελλάδα και η Κύπρος στην ταραγμένη Νοτιοανατολική Ευρώπη
  • Περιβαλλοντικές προκλήσεις για την Ελλάδα και την Κύπρο
  • Η κυπριακή διάλεκτος και οι «θησαυροί» της
  • Η Ελλάδα και η Κύπρος στην εποχή της οικονομικής κρίσης
  • Η Κύπρος στη λογοτεχνία και τις τέχνες
  • Κυπριακές κοινότητες στην Ελλάδα και τον κόσμο
  • Η Κύπρος μέσα από εικόνες και κείμενα
  • Διαχρονικά μηνύματα από τους αγώνες των Ελλήνων (Κυπρίων και Ελλαδιτών) για την ελευθερία
  • Η ελληνική ταυτότητα στον σύγχρονο πολυπολιτισμικό κόσμο

 

Σημειώνουμε ότι κοινό χαρακτηριστικό όλων των τελικών έργων που θα υποβληθούν, πρέπει να είναι ο Ελληνισμός της Κύπρου, οι προοπτικές και τα προβλήματά του αλλά και γενικότερα οι προοπτικές του Ελληνισμού, σε όποιο μέρος της γης και αν υπάρχει και «αναπνέει». Τα έργα μπορούν να αφορούν τόσο σε ιστορικά στοιχεία (Κυπριακό πρόβλημα, αγώνες των Ελλήνων) όσο και σε ζητήματα που αφορούν το παρόν αλλά και το μέλλον του Ελληνισμού.

 

Τι περιλαμβάνει το διαγωνιστικό μέρος;

Τα σχολεία μπορούν να υποβάλουν ως τελικά προϊόντα διάφορες μαθητικές δημιουργίες όπως:

-Διήγημα

-Παραμύθι

-Μουσική σύνθεση (ολοκληρωμένο τραγούδι ή μουσική σύνθεση ή μελοποίηση γνωστού ποιήματος)

-Εικαστικό έργο (ζωγραφιά, αφίσα, σκίτσο)

-Σποτ μικρής διάρκειας (που θα έχει σαν στόχο να ευαισθητοποιήσει, να συγκινήσει, να παρακινήσει, να καταστήσει τον θεατή γνώστη και συμμέτοχο του προβλήματος)

-Ταινία μικρού μήκους που θα έχει τη μορφή μυθοπλασίας ή ντοκιμαντέρ

-Κατασκευή τρισδιάστατη

-Σχολική εφημερίδα

-Ιστοσελίδα ή blog

-Project

 

Ποιοι μπορούν να συμμετάσχουν:

Ομάδες μαθητών της πρωτοβάθμιας (όλων των τάξεων των δημοτικών σχολείων και των νηπιαγωγείων) και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (όλων των τάξεων) δημόσιων και ιδιωτικών σχολικών μονάδων της Ελλάδας, της Κύπρου και της Ομογένειας (ελληνικά και κυπριακά σχολεία ή μεμονωμένα τμήματα που λειτουργούν σε χώρες του εξωτερικού). Στο διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος μεμονωμένα σχολεία ή συμπράξεις σχολείων, δηλαδή ομάδες τουλάχιστον δύο σχολείων (η σύμπραξη μπορεί να αφορά σχολεία ίδιων αλλά και διαφορετικών βαθμίδων, π.χ. ένα δημοτικό και ένα γυμνάσιο κλπ).

 

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχει αναλάβει την παιδαγωγική καθοδήγηση της μαθητικής ομάδας ένας ή περισσότεροι εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας και να εξασφαλιστεί η έγγραφη συγκατάθεση των γονέων των μαθητών που αφορά στη συμμετοχή τους στον διαγωνισμό και στην ανάρτηση των μαθητικών δημιουργιών στην ψηφιακή στέγη του διαγωνισμού.

Σε ποιες ώρες του ωρολόγιου προγράμματος μπορούν να υλοποιηθούν σχετικές δράσεις;

Ο διαγωνισμός προσφέρεται για διαθεματική αξιοποίηση σε όλα σχεδόν τα γνωστικά αντικείμενα. Στο μάθημα της ιστορίας (αρχαίοι αποικισμοί, ιστορία της Κύπρου, Κύπρος/Κρήτη/Δωδεκάνησα/Κοινές διαδρομές, η Κύπρος στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο κλπ), στα γλωσσικά μαθήματα των δύο βαθμίδων (η Κύπρος στη λογοτεχνία, η κυπριακή διάλεκτος, φιλαναγνωσία, δημιουργική γραφή), στη φυσική αγωγή (κυπριακοί  χοροί και οι ομοιότητες με χορούς διάφορων περιοχών της Ελλάδας), στα εικαστικά (η ανάπτυξη των τεχνών στην Κύπρο, το ελληνικό πολιτιστικό «προϊόν» στον σύγχρονο κόσμο, εικαστικές δημιουργίες των μαθητών), στη μουσική (κυπριακά τραγούδια, ελληνικός μουσικός πολιτισμός, δημιουργία μουσικών συνθέσεων από τους μαθητές), στην Πληροφορική (συγκέντρωση πληροφοριών από το διαδίκτυο, δημιουργία παρουσιάσεων, δημιουργία ιστότοπου κλπ), στη Γεωγραφία (ανθρωπογεωγραφία Ελλάδας και Κύπρου, ο Ελληνισμός της Διασποράς, η διοικητική διαίρεση Ελλάδας και Κύπρου κλπ), στην Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (το σύνταγμα της Ελλάδας και της Κύπρου, η τοπική αυτοδιοίκηση σε Ελλάδα και Κύπρου κλπ). Οι εκπαιδευτικοί, λοιπόν, θα μπορούσαν να υλοποιήσουν ένα ολοκληρωμένο πολιτιστικό πρόγραμμα για την Κύπρο (στο πλαίσιο της ευέλικτης ζώνης ή διαθεματικά σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα) ή να υλοποιήσουν μεμονωμένες δράσεις (για παράδειγμα: γνωρίζω τους κυπριακούς χορούς, μαθαίνω την κυπριακή κουζίνα, η κυπριακή γλώσσα και η σχέση της με τα αρχαία ελληνικά, ο φυσικός πλούτος Ελλάδας και Κύπρου κλπ).

 

Ποια είναι τα χρονοδιαγράμματα του διαγωνισμού;

Ο διαγωνισμός ξεκινάει στις 21 Σεπτεμβρίου 2020 και λήγει στις 26 Μαρτίου του 2021.

Τον Απρίλιο του 2021 θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα της αξιολόγησης. Οι καλύτερες μαθητικές δημιουργίες θα βραβευθούν σε ειδική εκδήλωση (που θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο ή το φθινόπωρο του 2021 στη Λευκωσία, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου ή στην αίθουσα τελετών της Παγκύπριας Οργάνωσης Ελλήνων Δασκάλων).

 

Πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή όσα σχολεία ενδιαφέρονται;

Τα σχολεία που θέλουν να λάβουν μέρος θα πρέπει να εκδηλώσουν ενδιαφέρον συμμετοχής με ένα απλό email στο [email protected] ως τις 30 Νοεμβρίου 2020. Θα λάβουν πίσω το λινκ μιας ηλεκτρονικής φόρμας συμμετοχής.

 

Υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις ή τεχνικά  χαρακτηριστικά για τις μαθητικές δημιουργίες;

1.Οι χρονικές διάρκειες για το σποτ (2 λεπτά) και την ταινία μικρού μήκους (ως 10 λεπτά) δεν περιλαμβάνουν τους τίτλους αρχής και τέλους (αποκλίσεις από τη διάρκεια θα γίνονται δεκτές όταν ενημερώνεται με αιτιολόγηση η οργανωτική επιτροπή).

2.Οι ταινίες  ντοκιμαντέρ, δεν είναι μόνο μια ψηφιακή αφήγηση (φωτογραφίες, αποσπάσματα βίντεο, μαθητές αφηγητές) αλλά περιλαμβάνουν έρευνα, συνεντεύξεις, επαφή με ιστορικά αρχεία κλπ.

3.Διήγημα, μυθιστόρημα (δεν υπάρχει περιορισμός στις λέξεις)

4.Παραμύθι (εικονογραφημένο ή μη)

5.Πρωτότυπη μουσική σύνθεση (ολοκληρωμένο τραγούδι, δηλαδή μουσική σύνθεση και στίχοι, ή απλή μουσική σύνθεση ή μελοποίηση γνωστού ποιήματος)

6.Αφίσα, ζωγραφιά ή σκίτσο (σε όποιο μέγεθος επιθυμούν, με όποια τεχνική ή υλικό επιθυμούν)

7.Κατασκευή τρισδιάστατη (με όποια υλικά ή τεχνικές επιθυμούν οι μαθητές/δημιουργοί)

8.Σχολική εφημερίδα (τουλάχιστον 8 σελίδες)

9.Ιστοσελίδα ή blog (προσβάσιμη σε όλους)

9.Project (οι μαθητικές δημιουργίες πρέπει να συνοδεύονται με ένα συνοπτικό κείμενο όπου περιγράφεται το project, δηλαδή η φιλοσοφία του, η μεθοδολογία, το χρονοδιάγραμμα, οι δράσεις που υλοποιήθηκαν, τα αποτελέσματα, η διάχυση στο σχολείο και την τοπική κοινωνία κλπ)

 

Πώς θα υποβληθούν οι μαθητικές δημιουργίες;

ΜΟΝΟ ηλεκτρονικά. Οι συμμετέχοντες θα στείλουν ηλεκτρονικά ως τις 26 Μαρτίου 2021 (στο [email protected]) :

-διαβιβαστικό του σχολείου (σε word) όπου θα αναγράφονται οι μαθητικές δημιουργίες που υποβάλλονται καθώς και στοιχεία των συμμετεχόντων (οι διοργανωτές έχουν σχεδιάσει ένα πρότυπο διαβιβαστικό που θα σταλεί στα σχολεία)

-βεβαίωση εξασφάλισης της έγγραφης συγκατάθεσης των γονέων η οποία αφορά στη συμμετοχή των μαθητών στο πρόγραμμα αλλά και στην ανάρτηση των βραβευμένων μαθητικών δημιουργιών (Οι διοργανωτές θα προωθήσουν στα σχολεία  τα ειδικά έντυπα του διαγωνισμού για την έγγραφη συγκατάθεση των γονέων. Τα συμπληρωμένα αυτά έντυπα παραμένουν στο αρχείο του σχολείου ενώ οι διευθύνσεις των σχολείων θα αποστείλουν στους διοργανωτές μόνο μια ειδική βεβαίωση του διαγωνισμού για την  εξασφάλιση αυτής της συγκατάθεσης)

-τις μαθητικές δημιουργίες (τα μεγάλα αρχεία που ξεπερνούν το 1Mb θα στέλνονται μέσω wetransfer κλπ).

Ειδικότερα οι ταινίες που θα δημιουργηθούν (μυθοπλασίας, τεκμηρίωσης και σποτ) θα αναρτηθούν με ευθύνη των δημιουργών στο διαδίκτυο (στο  Φωτόδεντρο i-create, το Πανελλήνιο Αποθετήριο Μαθητικών Δημιουργιών της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης για την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση: http://photodentro.edu.gr/i-create/) και όπου αλλού επιθυμούν οι δημιουργοί και στους διοργανωτές θα σταλούν ΜΟΝΟ τα λινκ αυτής της ανάρτησης. Οι ταινίες που θα διακρίνονται, θα παίρνουν μετά την ανάρτηση τη σφραγίδα ποιότητας i-create.

Παρακαλούμε τα αρχεία που θα υποβάλλονται να περιλαμβάνουν στην ονομασία τους με κεφαλαία γράμματα πρώτα την κατηγορία (π.χ. ΔΙΗΓΗΜΑ) και μετά το όνομα του σχολείου

Παράδειγμα: ΔΙΗΓΗΜΑ_ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 25ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ_Γ ΤΑΞΗ

 

Ποιοι θα αξιολογήσουν τις διδακτικές προτάσεις και τις μαθητικές δημιουργίες;

Ειδικές επιτροπές αξιολόγησης που θα οριστούν από τους φορείς που συνδιοργανώνουν το διαγωνισμό, οι οποίες θα δημοσιοποιηθούν πριν την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. Οι επιτροπές θα είναι διαφορετικές ανάλογα με την κατηγορία της βράβευσης (π.χ. φιλόλογοι και συγγραφείς για τα διηγήματα, μουσικοί για τα μουσικά βραβεία, εικαστικοί για τα εικαστικά βραβεία κλπ). Τα βραβεία δεν είναι χρηματικά, αλλά έντυποι έπαινοι υπογεγραμμένοι από την ηγεσία των Υπουργείων Παιδείας Ελλάδας και Κύπρου. Ο αριθμός των βραβείων ανά κατηγορία δεν είναι προκαθορισμένος, αλλά θα εξαρτηθεί από τα χαρακτηριστικά των υποβληθέντων έργων (και πάντως δε θα ξεπερνούν τα 10 ανά υποκατηγορία βράβευσης). Θα δοθούν ξεχωριστά βραβεία ανά κατηγορία και βαθμίδα εκπαίδευσης (υποκατηγορίες: πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σχολικές μονάδες Ελλάδας, σχολικές μονάδες Κύπρου, σχολικές μονάδες ομογένειας, συμπράξεις σχολείων).

 

Υπάρχουν κάποιοι ειδικοί όροι που πρέπει να προσέξουν οι σχολικές μονάδες;

Για τη συμμετοχή στον διαγωνισμό των μαθητών, είναι απαραίτητη η έγγραφη συγκατάθεση των γονέων τους (θα σας σταλεί πρότυπη). Πέραν της τήρησης των χρονοδιαγραμμάτων και της αυτονόητης υποχρέωσης των συμμετεχόντων να υποβάλλουν αυθεντικά έργα που δεν αποτελούν προϊόν αντιγραφής, δεν υπάρχουν ειδικοί όροι ή περιορισμοί.

Μια σχολική μονάδα μπορεί να συμμετάσχει με όσες μαθητικές δημιουργίες επιθυμεί. Στον διαγωνισμό μπορούν να υποβληθούν εκπρόθεσμες συμμετοχές του προηγούμενου σχολικού έτους, δηλαδή μαθητικές δημιουργίες που ολοκληρώθηκαν μετά τη λήξη του περσινού προγράμματος. Τα σχολεία που θα συμμετάσχουν στον διαγωνισμό, έχουν δικαίωμα να αναρτήσουν τις όποιες δημιουργίες τους στο διαδίκτυο ακόμη και πριν την ολοκλήρωση της αξιολόγησής τους. Διευκρινίζουμε ακόμη ότι η έγγραφη συγκατάθεση των γονέων των μαθητών είναι απαραίτητη για όλους τους μαθητές, ανεξάρτητα από την κατηγορία της δημιουργίας τους. Τα υπογεγραμμένα έντυπα της έγγραφης συγκατάθεσης (που θα λάβουν τα σχολεία μετά την εκδήλωση ενδιαφέροντος εκ μέρους τους) δε θα σταλούν στην Οργανωτική Επιτροπή του διαγωνισμού, αλλά θα διατηρηθούν στο αρχείο των σχολείων, ενώ στην Οργανωτική Επιτροπή θα σταλεί μόνο μια βεβαίωση της διεύθυνσης της σχολικής μονάδας. Πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν έχετε το δικαίωμα χρήσης μουσικής στις ταινίες σας για την οποία υπάρχει ζήτημα πνευματικών δικαιωμάτων παρά μόνο με την άδεια του δημιουργού ή της ΑΕΠΙ.

Σημειώνουμε τέλος ότι βεβαιώσεις συμμετοχής (ψηφιακές) θα λάβουν όλοι οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί και επαίνους συμμετοχής (ψηφιακούς) όλοι οι μαθητές.

Ενστάσεις μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων μπορούν να υποβληθούν ΜΟΝΟ από τις σχολικές μονάδες (τα όργανα διοίκησής τους) και μπορούν να αναφέρονται ΜΟΝΟ σε παραβίαση όρων της παρούσας προκήρυξης και όχι στα αποτελέσματα της επιτροπής αξιολόγησης των μαθητικών δημιουργιών ή των διδακτικών προτάσεων. Η επιτροπή αξιολόγησης δε θα συντάξει περιγραφικές εκθέσεις αξιολόγησης για κάθε μαθητική δημιουργία, ούτε θα προχωρήσει σε αξιολογική κατάταξη όλων των  μαθητικών δημιουργιών.

 

Σημειώνεται τέλος ότι:

α)  Η συμμετοχή των μαθητών/τριών είναι προαιρετική και δεν έχει καμία οικονομική επιβάρυνση  για τους/τις μαθητές/-ήτριες ή το σχολείο

β) Τα κριτήρια αξιολόγησης των έργων αφορούν:

-στη συνάφεια των μαθητικών δημιουργιών με το θέμα του διαγωνισμού

-στην αρτιότητα των μαθητικών έργων

-στα μηνύματα των δημιουργών

-στην πρωτοτυπία

-στην τήρηση των ειδικών όρων της παρούσας προκήρυξης

-στη συμμετοχή των μαθητών

-στην ποιότητα του υποβληθέντος έργου: εικαστική (για τα εικαστικά έργα) ή φιλολογική (για τα λογοτεχνικά έργα) ή οπτικοακουστική (για τις ταινίες, τις μουσικές συνθέσεις και τις ψηφιακές δημιουργίες)

 

γ) Η επιτροπή αξιολόγησης των έργων θα περιλαμβάνει: μουσικούς (του Μουσικού Σχολείου Σερρών), φιλολόγους (του Συνδέσμου Φιλολόγων Σερρών), εκπαιδευτικούς πληροφορικής (της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών, του 4ου ΠΕΚΕΣ Κ. Μακεδονίας και του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Σερρών), εκπαιδευτικούς με εμπειρία στην κινηματογραφική παιδεία (του Τμήματος Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων του Υ.ΠΑΙ.Θ.), εικαστικούς (του Εικαστικού Εργαστηρίου ΑΡΤΙΟ Σερρών και της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών) και στελέχη του Σπιτιού της Κύπρου (πρεσβεία της Κύπρου στην Αθήνα). Η ακριβής σύνθεση θα ανακοινωθεί στους συμμετέχοντες τον Φεβρουάριο του 2021.

δ) Οι φορείς  διοργάνωσης αναλαμβάνουν όλη τη διαδικασία υλοποίησης του διαγωνισμού και θα διασφαλίσουν τα προσωπικά δεδομένα των δημιουργών σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

ε) Ο προτεινόμενος διαγωνισμός δεν εμπλέκεται με την προώθηση εμπορικών προϊόντων,  καθώς και με τη διάθεση, δωρεάν διανομή, διακίνηση ή πώληση πάσης φύσεως υλικού (εντύπου και μη).

στ) Δεν θα υπάρξουν έσοδα για τους  φορείς που προκηρύσσουν τον διαγωνισμό ή για άλλον, από τα υποβληθέντα έργα (με εμπορία ή διαφήμιση κ.λπ.) και η χρήση των έργων θα γίνει μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς.

ζ) Στην ιστοσελίδα του προγράμματος θα δημοσιευτούν μόνο τα διακριθέντα έργα των μαθητών/-τριών από τους φορείς διοργάνωσης του διαγωνισμού (για την ανάρτηση θα έχει προηγουμένως εξασφαλιστεί η έγγραφη συγκατάθεση των γονέων/κηδεμόνων των μαθητών)

η) Ο σχεδιασμός του διαγωνισμού προβλέπει διαδικασίες αποτίμησής του από τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς (που θα γίνει μετά τη λήξη του διαγωνισμού)

 

Σχεδιαστής διαγωνισμού: Πούλιος Ιωάννης, εκπαιδευτικός, Υπεύθυνος Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Σερρών

Οργανωτική Επιτροπή Διαγωνισμού:

  • Κενεβέζος Κυριάκος, Πρέσβης της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ελλάδα, [email protected], (0030)210 3734900
  • Καραβασίλης Ιωάννης, Δ/ντής Π.Ε.  Σερρών, [email protected], (0030)2321047500

       Πούλιος Ιωάννης, εκπαιδευτικός, Υπεύθυνος Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Σερρών, (0030)2321047515,               [email protected]

Σαμολαδάς Ιωάννης, Προϊστάμενος Τμήματος  Πληροφορικής Διεύθυνσης Π.Ε. Σερρών, [email protected], (0030)2321047523

  • Στυλιανού Νάντια, Μορφωτική  Σύμβουλος της Κυπριακής Πρεσβείας στην Αθήνα, [email protected], (0030)2103734934
  • Τσαλικίδης Χρήστος, Υπουργείο Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης)/ Δημοσιογράφος, Υπεύθυνος Γραφείου Τύπου, 2310379417, [email protected]
  • Παπαδημητρίου Σοφία, Προϊσταμένη Τμήματος Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, (0030)2103443820,  [email protected]
  • Θεοδωρίδης Ανδρέας, Επιθεωρητής Δημοτικής Εκπαίδευσης (Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας της Κύπρου), [email protected], (00357)25800910

 

 

Ο Πρεσβευτής της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ελλάδα

Ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών

Η προϊσταμένη του Τμήματος Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων του Υ.ΠΑΙ.Θ.

 

 

 

 

Κυριάκος Κενεβέζος

Ιωάννης Καραβασίλης

Σοφία Παπαδημητρίου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες