εκπαιδευτικό συλλαλητήριο
"Είναι απίστευτο ότι μια κατάκτηση του κλάδου που επιτεύχθηκε σε συνθήκες μη υγειονομικής κρίσης προς την κατεύθυνση μείωσης του αριθμού των μαθητών από 25 σε 22 και με κατώτατο όριο μαθητών/τριών το 12, η Κυβέρνηση και η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ νομοθέτησαν τον Ιούνιο αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα σε 25"

Συναδέλφισσες , συνάδελφοι

Όλο αυτό το χρονικό διάστημα μετά το πρώτο ξέσπασμα της πανδημίας ζούμε πραγματικά πρωτόγνωρες καταστάσεις, λόγω του Covid-19 αλλά και λόγω των πολιτικών επιλογών της Κυβέρνησης της ΝΔ.

Ενώ η  κυβέρνηση από τον Ιούνιο είχε τον χρόνο να προχωρήσει σε μέτρα αντιμετώπισης του Covid-19 χρηματοδοτώντας με σημαντικά ποσά τους καίριους τομείς της υγείας και της παιδείας βλέπουμε και ζούμε όχι μόνο παλινωδίες, εγκληματικές καθυστερήσεις και ημίμετρα, αλλά και αποφάσεις προς την εντελώς αντίθετη κατεύθυνση.

Είναι απίστευτο ότι μια κατάκτηση του κλάδου που επιτεύχθηκε σε συνθήκες μη υγειονομικής κρίσης προς την κατεύθυνση μείωσης του αριθμού των μαθητών από 25 σε 22 και με κατώτατο όριο μαθητών/τριών το 12, η Κυβέρνηση και η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ νομοθέτησαν τον Ιούνιο αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα σε 25. Ακολούθησε σειρά απίστευτων δηλώσεων από «υπεύθυνους» όπως ότι «είτε 5 στην τάξη είτε 25» δεν υπάρχει διαφορά στο συνωστισμό και κατ επέκταση και στην πιθανότητα εξάπλωσης του ιού!

Η κυβέρνηση και το Υπουργείο τελικά άφησαν τη λειτουργία των σχολείων στην «τύχη» και στο «φιλότιμο» των εκπαιδευτικών, οι οποίοι είναι αυτοί και μόνο που κρατάνε όρθια τα σχολεία και στηρίζουν πολυποίκιλα  τους μαθητές τους.

Όμως η Κυβέρνηση, ενώ δεν πήρε κανένα μέτρο από όσα η εκπαιδευτική κοινότητα πρότεινε και διεκδίκησε, προχωράει και σε ενέργειες που στοχεύουν τους εκπαιδευτικούς. Επιμένει στην «live streaming» μετάδοση του μαθήματος παρόλη την καθολική αντίδραση εκπαιδευτικών και γονιών, αλλά και των καθηγητών παιδαγωγικών σχολών γι’ αυτό το μέτρο. Θέλει τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές να τους καταστήσει μέρος ενός «big brother» με μη διασφάλιση προσωπικών δεδομένων και αποστέωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας από τον αυθορμητισμό που αποτελεί τον πυρήνα της παιδαγωγικής σχέσης μαθητών και εκπαιδευτικών.

Επιπλέον έκανε προσλήψεις ίσου αριθμού προσωπικού καθαριότητας με πέρυσι, που δεν υπήρχαν οι αυξημένες ανάγκες λόγω covid-19, με αποτέλεσμα να μην επαρκούν να καλύψουν όλες τις ώρες λειτουργίας των σχολείων.

Και ενώ επικοινωνιακά μίλησαν για «έγκαιρη» πρόσληψη αναπληρωτών, τελικά ενάμιση μήνα μετά την έναρξη των σχολείων υπάρχουν ακόμα χιλιάδες εκπαιδευτικές ανάγκες στα σχολεία. 

Είναι πλέον σαφές πως την υγειονομική κρίση την βλέπουν ως ευκαιρία και φαίνεται σε κάθε τους νομοθετικό βήμα και ενέργεια επιδιώκοντας να εφαρμόσουν τα νεοφιλελεύθερα σχέδιά τους.

Μπροστά σε αυτόν τον αντιεκπαιδευτικό, αντιπαιδαγωγικό κι αντεργατικό κατήφορο, μπροστά στην αδιαφορία της κυβέρνησης Ν.Δ για την καλύτερη  θωράκιση των σχολείων, των μαθητών και των εκπαιδευτικών απέναντι στον κορωνοϊό, αναδεικνύεται επιτακτική η ανάγκη του συλλογικού αγώνα και της υπεράσπισης των δημοκρατικών κατακτήσεων και των δημόσιων κοινωνικών  αγαθών.

Διεκδικούμε δυναμικά :

 

  • Κατάργηση του νόμου Κεραμέως (Ν.4692/2020) που αύξησε τον αριθμό μαθητών ανά τμήμα στους 25 από 22 εν μέσω πανδημίας! Μέγιστος αριθμός μαθητών ανά τμήμα τους 15 και με ένα μαθητή ανά θρανίο.
  • Μόνιμους μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών για την κάλυψη των ελλείψεων στα σχολεία.
  • Κατάργηση της πρόσφατης νομοθεσίας για 3μηνες συμβάσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Κάλυψη όλων των υπαρχουσών εκπαιδευτικών αναγκών με αναπληρωτές πλήρους ωραρίου και για ολόκληρο το σχολικό έτος.
  • Επιπλέον εκπαιδευτικούς στη διάθεση των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης που θα καλύπτουν έκτακτες εκπαιδευτικές ανάγκες στα σχολεία.
  • Προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού για να λειτουργήσουν πλήρως και με ασφάλεια τα ολοήμερα.
  • Μαζικά και επαναλαμβανόμενα τεστ, δωρεάν από το κράτος στα μέλη της σχολικής κοινότητας.
  • Πλήρη εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης.
  • Προσωπικό καθαριότητας με μόνιμη σχέση εργασίας, ώστε να μπορούν να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες των σχολικών μονάδων καθ’ όλη τη διάρκεια της λειτουργίας τους.

Τίποτα δεν κατακτιέται δίχως αδιάκοπο αγώνα, μικρές και μεγάλες θυσίες!!!

Την Πέμπτη 15 Οκτώβρη 2020 όλοι και όλες μαζί καλούμαστε να συμμετέχουμε στην 24ωρη Πανδημοσιοϋπαλληλική Απεργία και στα Συλλαλητήρια

Αυτόνομο ΔΙΚΤΥΟ Εκπαιδευτικών

Αγωνιστικών, Προοδευτικών και Ενωτικών Κινήσεων Π.Ε.

 

ΕΝΟΤΗΤΑ - ΑΓΩΝΑΣ – ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kozani
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!
«Στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συζητήσαμε με εκπαιδευτικούς πώς μπορεί το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και...
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!
amfitheatro.jpeg
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Έγιναν 108 τα τμήματα που απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master)
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!