Μετά το φιάσκο της Δευτέρας, για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα συνεχίζονται τα προβλήματα με την πλατφόρμα της Webex για την τηλεκπαίδευση.
Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί που επιχείρησαν να συνδεθούν με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο αντίκρισαν εικόνες σαν και αυτές:
Αναδεικνύεται πολύ καθαρά για μια ακόμα φορά ότι η τηλεκπαίδευση βαθαίνει το χάσμα μεταξύ πλούσιων και φτωχών όσον αφορά στην ισότιμη πρόσβαση στο αγαθό της εκπαίδευσης, καθώς στα ιδιωτικά σχολεία δεν εμφανίστηκαν τα τεχνικά προβλήματα που εμφανίστηκαν στα δημόσια. Είτε γιατί είχαν συνάψει συμβάσεις με άλλες πλατφόρμες από αυτήν που έπεσε, είτε γιατί είχαν προβλέψει και διέθεταν και άλλες εναλλακτικές επιλογές, το σύστημα στα ιδιωτικά σχολεία πάντως λειτούργησε χωρίς προβλήματα.
Στο μεταξύ, ο χάρτης προβλημάτων του webex σήμερα, δείχνει ότι το σύστημα εμφανίζει προβλήματα ιδίως στην Ελλάδα κι όχι σε άλλες χώρες όπως χτες. Συγκεκριμένα, υπάρχει αδυναμία σύνδεσης με την πλατφόρμα του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου. Και όλα αυτά παρά τις διαβεβαιώσεις του ΥΠΑΙΘ πως έχουν υλοποιηθεί ενέργειες ενίσχυσης του συστήματος.
Αν και η Γ.Γ του υπ. Παιδείας δήλωσε νωρίτερα στην ΕΡΤ πως τα προβλήματα ξεπεράστηκαν και εντός της ημέρας θα αποσταλούν νέοι σύνδεσμοι και κωδικοί στους εκπαιδευτικούς, τα προβλήματα εξακολουθούν να υπάρχουν κάνοντας δύσκολη τη ζωή εκπαιδευτικών και μαθητών.
Μάλιστα, το υπουργείο Παιδείας δε δίστασε νωρίτερα σε νέα του ανακοίνωση να ρίξει την ευθύνη στους εκπαιδευτικούς για το πρόβλημα στο σύστημα ζητώντας να μην μπαίνουν εκτός ωραρίου και να συνδέονται μόνο αν έχουν μάθημα!
Ξέχασε η υπουργός Παιδείας ότι πριν από λίγες μέρες δήλωσε: «είμαστε καθ' όλα έτοιμοι για τη μεταφορά της μαθησιακής διαδικασίας στην εξ αποστάσεως μορφή της», ωστόσο όλοι στα σχολεία γνωρίζουν ότι δεν έγινε καμιά ουσιαστική προετοιμασία. Και αυτό φαίνεται τις δυο πρώτες μέρες εφαρμογής της τηλεκπαίδευσης με τη κατάρρευση της Webex χθες και σήμερα του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου. Tο Υπουργείο Παιδείας από το Μάη μίλησε για επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως όμως αυτό δεν έγινε. Οι επιπτώσεις της εκπαιδευτικής πολιτικής τους στη μαθητική νεολαία είναι δραματικές. Βυθίζουν τη νέα γενιά σε μορφωτικά, παιδαγωγικά και ψυχολογικά αδιέξοδα.
Μόνη λύση είναι η άμεση ικανοποίηση των αιτημάτων του εκπαιδευτικού κινήματος, για 15 μαθητές ανά τμήμα, προσλήψεις εκπαιδευτικών και καθαριστών/καθαριστριών, συνεχείς ελέγχους με δωρεάν τεστ στα σχολεία, ασφαλείς μετακινήσεις, αύξηση των κονδυλίων προς τις σχολικές επιτροπές.
Όποιο και αν είναι το κόστος, αφού μόνο έτσι εξασφαλίζεται η ασφαλής λειτουργία των σχολείων. Κάθε μέρα που περνάει τα σχολεία μένουν κλειστά με αποκλειστικά δική τους ευθύνη.
Και σε αυτή την πραγματικότητα οι εκπαιδευτικοί πρέπει να απαντήσουν με το κεφάλι ψηλά. Να μη γίνουν μοχλός ισοπέδωσης των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών τους!
Γιώργος Κ. Καββαδίας – drepani.gr (argyrades.gr)
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη