Εκπαιδευτικός της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με επιστολή της στο Alfavita (τα στοιχεία είναι στη διάθεση της ιστοσελίδας μας), θίγει το ζήτημα της πιστοποίησης των μαθητών στην πλατφόρμα του webex, την οποία χαρακτηρίζει «ανύπαρκτη».
Ειδικότερα, η καθηγήτρια εξηγεί ότι όποιος έχει το σύνδεσμο της διαδικτυακής τάξης μπορεί να κάνει αίτημα συμμετοχής και ότι το όνομα των συμμετεχόντων μπορεί να είναι οποιοδήποτε. Αποτέλεσμα; Να παρατηρείται το φαινόμενο για διαρροών των συνδέσμων σε άσχετο προς την κάθε τάξη, κόσμο.
Προσθέτει επίσης ότι πολλοί δεν διστάζουν να χρησιμοποιούν το όνομα μαθητών της τάξης, οπότε οι εκπαιδευτικοί τους δέχονται, για να ανακαλύψουν στη συνέχεια ότι δεν είναι μαθητές της τάξης και να τους αποβάλλουν, χάνοντας επιπλέον διδακτικό χρόνο.
«Μπορείτε σας παρακαλώ, να αναδείξετε το θέμα γιατί δεν βαίνουν όλα καλώς, όπως διατείνεται το υπουργείο;» καταλήγει η εκπαιδευτικός.
Ακολουθεί η επιστολή:
Είμαι εκπαιδευτικός της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και θα ήθελα να θίξω το θέμα της πιστοποίησης των μαθητών στην πλατφόρμα του webex, η οποία είναι ανύπαρκτη.
Σας παραθέτω το τμήμα των οδηγιών του υπουργείου για το πώς μπαίνουν οι μαθητές:
«...Θα εμφανιστεί η «προσωπική σας ηλεκτρονική αίθουσα διδασκαλίας». Κάτω από το όνομά σας θα βρείτε τον διαδικτυακό σύνδεσμο της αίθουσας. Για παράδειγμα, για τον χρήστη konstantinos που είναι εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, η διεύθυνση της αίθουσας θα έχει τη μορφή:
https://minedu-primary.webex.com/meet/konstantinos
Τον σύνδεσμο αυτόν μπορείτε να τον κοινοποιείτε στους μαθητές σας με όποιο τρόπο θεωρείτε πρόσφορο, έτσι ώστε να εισέλθουν στη δική σας ηλεκτρονική αίθουσα διδασκαλίας. Για παράδειγμα, μπορείτε να τον κοινοποιήσετε στους μαθητές σας είτε με e-mail είτε με ανάρτηση στην Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη (η-τάξη) https://e-class.sch.gr ή στην Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα e-me https://e-me.edu.gr (κοινοποίηση στον τοίχο της κυψέλης της τάξης σας)
***
Κατά τη συμμετοχή στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση (οι μαθητές/τριες) εισάγουν στην ειδικά παραμετροποιημένη πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης συνεργαζόμενου με το ΥΠΑΙΘ παρόχου υπηρεσιών πληροφορικής και διαδικτυακού χώρου, κατ’ επιλογήν τους, όνομα ή όνομα χρήστη, τα οποία μπορεί να είναι τυχαία- εικονικά, αποκλειστικά προκειμένου να καταστεί τεχνικά δυνατή η σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία μέσω της σχετικής πλατφόρμας τηλεδιασκέψεων. Συστήνεται να συνδέονται μέσω λογισμικού πλοήγησης (browser) και όχι μέσω εφαρμογής, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι συλλέγονται μόνο τα συγκεκριμένα προσωπικά τους δεδομένα."
Στην ουσία, όποιος έχει το σύνδεσμο μπαίνει, κι επιπλέον το όνομα των συμμετεχόντων μπορεί να είναι οποιοδήποτε, οπότε παρατηρείται το φαινόμενο για διαρροές συνδέσμων σε άσχετο προς την κάθε τάξη, κόσμο. Επίσης, μπορεί όποιος θέλει να χρησιμοποιήσει το όνομα του μαθητή, για να μπει, οπότε τον αποδεχόμαστε για να δούμε μετά ότι είναι κάποιος άλλος κι όχι ο μαθητής μας και να τον αποβάλλουμε στη συνέχεια, διαδικασία η οποία "κλέβει" κι από το χρόνο μας.
Μπορείτε σας παρακαλώ, να αναδείξετε το θέμα γιατί δεν βαίνουν όλα καλώς, όπως διατείνεται το Υπουργείο;
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη