Κλειστά σχολεία: Αυξάνονται τα κρούσματα - Κλειστά 361 σχολεία
Πανδημία & εκπαίδευση: Τα σχολεία είναι ανοχύρωτα μεσούσης της πανδημίας - Κλειστά 361 δημοτικά, νηπιαγωγεία και ιδιωτικά σχολεία

Διαρκώς ανεβαίνει ο αριθμός των σχολικών μονάδων στις οποίες εμφανίζονται κρούσματα COVID, με αποτέλεσμα την αναστολή λειτουργίας τμημάτων ή ολόκληρου του Σχολείου. Σήμερα Πέμπτη 12 Νοεμβρίου βρίσκονται σε αναστολή λειτουργίας (ολόκληρου σχολείου ή τμημάτων) 361 σχολικές μονάδες και συγκεκριμένα:

263 Δημοτικά

75 Νηπιαγωγεία

23 ιδιωτικά Σχολεία

Από αυτά το 80 βρίσκονται σε πλήρη αναστολή (38 δημοτικά / 39 νηπιαγωγεία / 3 ιδιωτικά)

Η πορεία των κρουσμάτων

Στον παρακάνω πίνακα φαίνεται η πορεία της εμφάνισης κρουσμάτων στα σχολεία από 16 Σεπτεμβρίου:

Η πορεία της εμφάνισης κρουσμάτων στα σχολεία από 16/9 ως 12 Νοεμβρίου

Η πτώση που φαίνεται στις 9 Νοεμβρίου εξηγείται λόγω του κλεισίματος Γυμνασίων και Λυκείων, τα οποία αφαιρέθηκαν από το διάγραμμα. Δυστυχώς από την ημέρα αυτή η καμπύλη ξαναπαίρνει ανοδική πορεία, καταδεικνύοντας την κατάσταση που διαμορφώνεται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Πρέπει να σημειώσουμε ότι το ΥΠΑΙΘ από τις 4 έως τις 9 Νοεμβρίου δεν ενημέρωνε τους πίνακες «Πληροφορίες σχετικά με την αναστολή λειτουργίας δομών εκπαίδευσης εξ αιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού». Από τις 9 Νοεμβρίου έως και σήμερα το ΥΠΑΙΘ έχει αφαιρέσει από τον πίνακά του την αρίθμηση, ώστε να μην μπορεί κανείς να μετρήσει τις σχολικές μονάδες που πλήττονται και παρουσιάζει μόνο ποσοστά σχολείων και τμημάτων. Αλλά δεν ανακοινώνει επί πόσων σχολείων και επί πόσων τμημάτων εξάγει αυτά τα ποσοστά.

Ακόμα και στο επίπεδο της πληροφόρησης, το ΥΠΑΙΘ αποκρύπτει δεδομένα που μπορούν να χαλάσουν το «successstory» που εμφανίζει. Αποκρύπτει δεδομένα που δημιουργούν ερωτήματα και γεννούν αντιδράσεις στην πολιτική που εφαρμόζει. Στην ίδια «γραμμή» και ο υπουργός υγείας μας παρουσίασε από τηλεόρασης «το ελληνικό θαύμα στον τομέα της υγείας».

Μας είπε για 1.080 ΜΕΘ, την ώρα που στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Υγείας έχουν δηλώσει 315 ΜΕΘ (και δεν λειτουργούν όλες) Όπως αναφέρει η Ενωση Νοσοκομειακών Ιατρών Θες/νίκης: «Οι επιπλέον ΜΕΘ, που λειτουργούν  σήμερα για ασθενείς covid και στα νοσοκομεία της πόλης,  έχουν αφαιρεθεί από τους ασθενείς που δεν πάσχουν από covid και χρειάζονται διασωλήνωση. Δεν δημιουργήθηκαν όπως ανακοίνωσε ο Υπουργός Υγείας. Ειδικές μονάδες, όπως η μονάδα αντιμετώπισης αναπνευστικής ανεπάρκειας στο “ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ” και η μονάδα καρδιοχειρουργικής στο ΑΧΕΠΑ χρησιμοποιούνται πλέον ως ΜΕΘ  νοσηλείας covid και θα ενταχθούν και όλες οι άλλες ειδικές μονάδες, την στιγμή που η ζωή κάποιων ασθενών κρίνεται σε αυτές τις μονάδες. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ»

Η αλήθεια είναι ότι τα σχολεία είναι ανοχύρωτα. Το ΥΠΑΙΘ δεν έχει δώσει δεκάρα τσακιστή για την ασφάλεια και την υγεία μαθητών και εκπαιδευτικών. Αντίθετα, μας αντιμετωπίζει ως αναλώσιμους.

Οι κλιματολογικές συνθήκες εισέρχονται σταδιακά σε χειμερινές θερμοκρασίες. Τα παράθυρα των αιθουσών θα αρχίσουν να κλείνουν… 

Μέσα σε αυτές τις συνθήκες το ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση, όχι μόνο αδιαφορούν, αλλά παραπληροφορούν και εγκληματούν σε βάρους της υγείας μαθητών και εκπαιδευτικών:

  • Αντί να μειώσουν τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα τον ανεβάζουν στους 25-27
  • Αντί να πάρουν μέτρα για τη πανδημία μας λένε να κάνουμε εμείς τους γιατρούς και τους νοσηλευτές, με ανεφάρμοστα πρωτόκολλα και με τους γονείς να πληρώνουν από τη τσέπη τους αυτά που όφειλε να κάνει το κράτος.
  • Αντί να ενισχύσουν τα προληπτικά μέτρα αραίωσης και αποστάσεων, στοιβάζουν τους μαθητές με τον μεγαλύτερο συγχρωτισμό που υπάρχει σε όλο τον πλανήτη.
  • Αντί για δωρεάν τεστ, πληρώνουν τους καναλάρχες και τους κλινικάρχες.
  • Αντί να προχωρήσουν σε προσλήψεις και μόνιμους διορισμούς, κάνουν 3μηνες συμβάσεις και αφήνουν τα σχολεία χωρίς προσωπικό, πάνω από ενάμιση μήνα.
  • Αντί να ακούσουν τα αιτήματα των μαθητών, των γονέων και των εκπαιδευτικών, δίνουν εντολές στις δυνάμεις καταστολής να συλλαμβάνουν 14χρονα παιδιά, να τα κρατάνε 5 μέρες στη φυλακή ως εγκληματίες. Νομοθετούν τη διαγωγή κοσμία, βάζουν απουσίες σε όσους μαθητές διεκδικούν…
  • Δεν έχουν δώσει δεκάρα τσακιστή στα σχολεία και τις σχολικές επιτροπές για την αντιμετώπιση της πανδημίας και για τις ελλείψεις σε ψηφιακές υποδομές, ενώ την ίδια ώρα πανηγυρίζουν για κάποια άφαντα 70 δις ψέματα που κουβάλησε ο πρωθυπουργός από τις Βρυξέλες.
  • Αντί να δουν ότι μία στις τέσσερις οικογένειες δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο, βγαίνουν και κομπάζουν με ανερυθρίαστα ψεύδη ότι μοίρασαν 75.000 υπολογιστές
  • Αντί να ενισχύσουν τις ΜΕΘ και την πρωτοβάθμια φροντίδα, μας υποχρεώνουν να πληρώνουμε και για τη συνταγογράφηση ενός αντιβιοτικού. 
  • Αντί να ενισχύσουν τη δημόσια εκπαίδευση, δίνουν δύναμη στους σχολάρχες των ιδιωτικών σχολείων, αναγνωρίζουν τα «κολλέγια», δημιουργούν κουλτούρα χορηγών, μιλούν για «αριστεία» εννοώντας τη διαμόρφωση μιας ομάδας σχολείων ελίτ.

Δεν θα μείνουμε ΟΥΤΕ ΣΙΩΠΗΛΟΙ, ΟΥΤΕ ΑΔΡΑΝΕΙΣ

ΠΑΡΤΕ ΤΩΡΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

Ολιγομελή τμήματα – Μέχρι 15 παιδιά στο τμήμα. Λύσεις υπάρχουν αρκεί να υπάρχει πολιτική βούληση. Να απαιτήσουμε να αξιοποιηθεί άμεσα κάθε διαθέσιμος χώρος στα σχολεία μας για λειτουργία επιπλέον τμημάτων. Να διατεθεί κάθε διαθέσιμος κατάλληλος χώρος από το δημόσιο και την τοπική αυτοδιοίκηση. Ακόμα και το ενδεχόμενο της λειτουργίας εκ περιτροπής ή σε βάρδιες θα μπορούσε να δώσει μια άμεση λύση όπου δεν υπάρχουν χώροι. Άμεσος χωρισμός τμημάτων, όπου υπάρχουν διαθέσιμες αίθουσες στα σχολεία.

Μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για την κάλυψη των ελλείψεων στα σχολεία. Λέμε όχι στις 3μηνες συμβάσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Επιπλέον εκπαιδευτικούς στη διάθεση των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης που θα καλύπτουν έκτακτες εκπαιδευτικές ανάγκες στα σχολεία.

Προσλήψεις μόνιμων καθαριστών/στριών – υπεύθυνων καθαριότητας για όλη τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου και όχι μόνο για κάποιες ώρες.

Δωρεάν Υγειονομικό υλικό (μάσκες, αντισηπτικά, θερμόμετρα), διαγνωστικά τεστ για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Εξασφάλιση κονδυλίων στις σχολικές επιτροπές. Να δοθεί άμεσα έκτακτη επιχορήγηση από το κράτος που θα διατεθεί αποκλειστικά για της ανάγκες της πανδημίας.

Όταν διαπιστώνεται κρούσμα να γίνονται δωρεάν διαγνωστικά τεστ σε όλους τους εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες, από κλιμάκια του ΕΟΔΥ που θα πηγαίνουν στο Σχολείο/Νηπιαγωγείο.

Κάθε μαθητής που αποχωρεί από τη σχολική μονάδα με συμπτώματα που εμπίπτουν στη συμπτωματολογία COVID-19 να έχει δωρεάν συνταγογραφημένη επίσκεψη στον θεράποντα γιατρό και δωρεάν συνταγογραφημένη εντολή για διαγνωστικό τεστ.

Υγειονομική κάλυψη των σχολείων με σχολικούς νοσηλευτές και ΕΚΑΒ σε κάθε Δήμο. Άμεση δημιουργία Σχολιατρικών υπηρεσιών σε κάθε Δήμο.

Άμεση ενίσχυση του Δημόσιου συστήματος υγείας με βάση τις θέσεις του υγειονομικού κινήματος (αύξηση ΜΕΘ/ΜΑΘ, προσλήψεις, δωρεάν μαζικά τεστ κ.λπ.) και επίταξη, όπου χρειάζεται, μονάδων ιδιωτικού συμφέροντος.

Πηγή: Εκπαιδευτική Λέσχη

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

EKAV.jpg
Σέρρες: Συνελήφθη 43χρονος – Προσπάθησε να διαφύγει μετά από τροχαίο και παρέσυρε γυναίκα
Η άτυχη γυναίκα υποβλήθηκε σε επέμβαση στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών όπου διακομίσθηκε μετά το σοβαρό τροχαίο
Σέρρες: Συνελήφθη 43χρονος – Προσπάθησε να διαφύγει μετά από τροχαίο και παρέσυρε γυναίκα
κοζαν
Φοιτητικοί Σύλλογοι Κοζάνης κατά Πιερρακάκη: «Ήλθον – είδον και Απήλθον»
Ανακοίνωση των φοιτητικών συλλόγων Κοζάνης για το γεγονός πως ενώ ήθελαν να του εκφράσουν τα αιτήματα τους εκείνος τους «υποδέχτηκε με μπράβους»
Φοιτητικοί Σύλλογοι Κοζάνης κατά Πιερρακάκη: «Ήλθον – είδον και Απήλθον»