Κλειστά σχολεία: Σχέδιο πρακτικού για απουσίες-βαθμολογία μαθητών
Σχέδιο πρακτικού για τους Συλλόγους Διδασκόντων που αφορά την καταχώρηση απουσιών, το προχώρημα της ύλης, την αξιολόγηση και βαθμολόγηση των μαθητών με κλειστά σχολεία δημιούργησαν οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Δυτικής Αθήνας

Ενδεικτικό σχέδιο πρακτικού για τους Συλλόγους Διδασκόντων, για τη μη καταχώρηση απουσιών, το προχώρημα της διδαχθείσας ύλης, την αξιολόγηση και τη μη κατάθεση βαθμολογίας των μαθητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση με κλειστά σχολεία, «ώστε να έχουμε μια συλλογική, αξιοπρεπή, παιδαγωγική στάση», όπως σημειώνουν, δημιούργησαν οι Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Δυτικής Αθήνας.

Πιο αναλυτικά:

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

Συναδέλφισσες/οι, σας αποστέλλουμε

α) Ενδεικτικό σχέδιο πρακτικού για τους Συλλόγους Διδασκόντων, για τα ζητήματα που αφορούν την καταχώρηση των απουσιών, το προχώρημα της διδαχθείσας ύλης, την αξιολόγηση και βαθμολόγηση των μαθητών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση με κλειστά σχολεία, ώστε να έχουμε μια συλλογική, αξιοπρεπή, παιδαγωγική στάση, παίρνοντας υπόψη και την ισχύουσα νομοθεσία (Ν.4610/2019 αρθ.103 παρ. 1, 4,7, ΥΑ 3245/Δ2 ΦΕΚ 47/ 13-1-2021, Π.Δ 126/2016 άρθρο 12). β) Σχέδιο αιτιολόγησης μη κατάθεσης βαθμολογίας Α΄ τετραμήνου

-----------------------------------------------------

α] Ο Σύλλογος Διδασκόντων του ______________________,  συνεδρίασε σήμερα _________________ με θέματα

  1. Απουσίες μαθητών από τα διαδικτυακά μαθήματα  2. Αξιολόγηση μαθητών για το 1ο τετράμηνο  3. Διδαχθείσα ύλη

Ο Σύλλογος Διδασκόντων αφού έλαβε υπόψη του α) Τις δυσλειτουργίες και τα προβλήματα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, καθώς αρκετοί μαθητές του σχολείου μας είτε αδυνατούν πλήρως να ανταποκριθούν για αντικειμενικούς λόγους ή η συμμετοχή τους γίνεται με ελλιπή τρόπο και εξοπλισμό γεγονός που βάζει εμπόδια στην ισότιμη πρόσβασή τους στην εκπαίδευση, β) Το γεγονός ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν μπορεί να ικανοποιήσει και να αντικαταστήσει το πολυσύνθετο παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό έργο της ζωντανής εκπαιδευτικής πράξης που συντελείται στη σχολική αίθουσα. γ) Το γεγονός ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν καθιστά δυνατή την αντικειμενική και ισότιμη αξιολόγηση των μαθητών. δ) Ότι με βάση την κείμενη νομοθεσία (Ν.4610/2019  αρθ.103 παρ. 1, 4,7, ΥΑ 3245/Δ2 ΦΕΚ 47/ 13-1-2021, Π.Δ 126/2016 άρθρο 12), μπορούμε να μεταφέρουμε τα διαγωνίσματα του 1ου Τετραμήνου στο 2ο Τετράμηνο και να μην καταθέσουμε βαθμολογία, με αιτιολογημένο σημείωμά μας, ενεργώντας με γνώμονα την επιστημονική και παιδαγωγική ευθύνη που φέρουμε απέναντι σε όλους τους μαθητές/μαθήτριες συζήτησε και αποφάσισε α) Να μην προχωρήσει στην καταχώρηση των απουσιών κατά τη διάρκεια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο mySchool. β) Να μην προχωρήσει στην αξιολόγηση των μαθητών και τη βαθμολόγησή τους για το Α΄ Τετράμηνο. γ) Σε ότι αφορά την ύλη, να μην την θεωρήσει «διδαχθείσα» και να την επαναλάβει δια ζώσης με την επαναλειτουργία του Σχολείου. Τότε μόνο να καταχωρηθεί στο Βιβλίο Ύλης και να υπογραφεί. Ο σύλλογος Διδασκόντων θα συνέλθει εκ νέου μετά την άρση της αναστολής λειτουργίας των σχολικών μονάδων, για να συζητήσει τα παραπάνω ζητήματα,  να διαπιστώσει τα προβλήματα που αφορούν  τις ελλείψεις και τα γνωστικά κενά που προέκυψαν στους μαθητές και να αναζητήσει τρόπους επίλυσης τους.

Ο/Η

Δ/ντης/τρια

Οι

Εκπαιδευτικοί

---------------------------------

β] Αιτιολόγηση μη κατάθεσης βαθμολογίας Α΄ τετραμήνου

Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι: α) Ο χρόνος κατά τον οποίο το σχολείο λειτούργησε δια ζώσης ήταν λιγότερος από δύο μήνες. β) Τις δυσλειτουργίες και τα προβλήματα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, δεδομένου ότι αρκετοί μαθητές του σχολείου μας είτε αδυνατούν πλήρως να ανταποκριθούν για αντικειμενικούς λόγους ή η συμμετοχή τους γίνεται με ελλιπή τρόπο και εξοπλισμό, γεγονός που βάζει εμπόδια στην ισότιμη πρόσβαση και συμμετοχή τους στην εκπαίδευση. γ) Το γεγονός ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν μπορεί να ικανοποιήσει και να αντικαταστήσει το πολυσύνθετο παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό έργο της ζωντανής εκπαιδευτικής πράξης που συντελείται στη σχολική αίθουσα. δ) Το ότι λόγω των ειδικών συνθηκών της τηλεκπαίδευσης δεν είναι δυνατό να διεξαχθούν γραπτές δοκιμασίες εξ αποστάσεως και ούτε να σχηματιστεί ικανοποιητική εικόνα για τις γνώσεις, την κατανόηση εννοιών και φαινομένων, τις δεξιότητες επίλυσης προβλήματος, τις επικοινωνιακές δεξιότητες, την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα, την επιμέλεια και το ενδιαφέρον των μαθητών του τμήματος, Δεν κατατίθεται βαθμολογία Α΄ τετραμήνου για το τμήμα  .…

--------------------

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ

ΠΕΜΠΤΗ 21/1/2020, ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ 12.00

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

arhaio_drama.jpg
Πανεπιστήμιο Πατρών: Διεθνές Συνέδριο «Το αρχαίο δράμα στην εκπαίδευση. Aπό την αρχαιότητα έως σήμερα»
Θα πραγματοποιηθεί στο Συνεδριακό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών και στο Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών (Παρασκευή 24 και Σάββατο 25 Μαΐου, αντίστοιχα).
Πανεπιστήμιο Πατρών: Διεθνές Συνέδριο «Το αρχαίο δράμα στην εκπαίδευση. Aπό την αρχαιότητα έως σήμερα»
xylodarmos
Σοβαρά περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας: Απείλησε τα αδέλφια του με σκεπάρνι – Έβγαλε μαχαίρι στον σύζυγό της
Tον χτύπησε στο κεφάλι με το κοντάρι ηλεκτρικής σκούπας - Άνδρας γρονθοκόπησε τη μητέρα του
Σοβαρά περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας: Απείλησε τα αδέλφια του με σκεπάρνι – Έβγαλε μαχαίρι στον σύζυγό της
enlgish_agglika.jpg
Proficiency 1 ώρας χωρίς έκθεση, προφορικά: 10.000 τρέχουν να προλάβουν την αλλαγή
7.000 με 10.000 έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για να πάρουν τις επόμενες ημέρες από την goLearn online Πιστοποίηση Αγγλικών μόνο με 2 δεξιότητες (δηλαδή...
Proficiency 1 ώρας χωρίς έκθεση, προφορικά: 10.000 τρέχουν να προλάβουν την αλλαγή
Παραστατίδης
ΠΑΣΟΚ για «Ελληνική Pisa»: Ενώ οι εξετάσεις έγιναν ήδη 2 φορές, δεν προκύπτει ότι τα αποτελέσματα αξιοποιήθηκαν
Παραστατίδης: Το Υπουργείο Παιδείας  φαίνεται ότι και σε αυτό το επίπεδο αξιοποιεί τις συγκεκριμένες εξετάσεις για επικοινωνιακούς και όχι  για...
ΠΑΣΟΚ για «Ελληνική Pisa»: Ενώ οι εξετάσεις έγιναν ήδη 2 φορές, δεν προκύπτει ότι τα αποτελέσματα αξιοποιήθηκαν