ΑΠΘ: Αναβολή στη δίκη των «31» - Συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη
Νέα δικάσιμος για την υπόθεση των 31 συλληφθέντων για τα γεγονότα στο ΑΠΘ - Ξανά στους δρόμους βγαίνουν οι φοιτητές

Προσωρινά ελεύθεροι αφέθησαν οι 31 συλληφθέντες φοιτητές για τα γεγονότα στο ΑΠΘ την Τρίτη, καθώς μετά από σχετικό αίτημα των συνηγόρων τους ζήτησαν να πάρουν αναβολή στην απολογία τους για σήμερα, Πέμπτη. Ωστόσο, σύμφωνα με το τοπικό μέσο thesstival, λόγω των περιοριστικών μέτρων κατά της διασποράς του κορονοϊού, η υπόθεση αναμένεται να αποσυρθεί και να οριστεί νέα δικάσιμος από την Εισαγγελία Πρωτοδικών.

Όλα ξεκίνησαν τη Δευτέρα, όταν ο πρύτανης του ΑΠΘ Νίκος Παπαϊωάννου ενημέρωσε εισαγγελέα για συμβολική κατάληψη φοιτητών στην Πρυτανεία. Κατόπιν παρέμβασης του εισαγγελέα, ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις περικύκλωσαν το κτίριο της Πρυτανείας και ακολούθησε άγρια καταστολή των φοιτητών, καθώς και ο βασανισμός ενός εξ αυτών σε δημόσια θέα.

Υπενθυμίζεται πως εις βάρος τους, η εισαγγελέας ποινικής δίωξης απήγγειλε κατηγορίες σε βαθμό πλημμελήματος -κατά περίπτωση- για διατάραξη λειτουργίας υπηρεσιών, παράνομη βία, φθορά ξένης ιδιοκτησίας, απόπειρα σωματικής βλάβης, απείθεια, βία κατά αστυνομικών υπαλλήλων (αντίσταση), όπως επίσης για παράβαση του νόμου περί όπλων διότι κάποιοι κρατούσαν αντικείμενα, όπως κοντάρια κ.ά.

Ξανά στους δρόμους οι φοιτητές

Ξανά στους δρόμους βγαίνουν οι φοιτητές στη Θεσσαλονίκη, ζητώντας να παύσει η δίωξη των «31» και καταγγέλλοντας το όργιο αστυνομικής βίας.

Παράλληλα, κατηγορούν την πρυτανική αρχή για ψεύδη, σχετικά με τη φερόμενη συμμετοχή εξωπανεπιστημιακών και φθορές στον χώρο της Πρυτανείας.

Οι φοιτητές καλούν σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο κτίριο της Πρυτανείας και θα ακολουθήσει συλλαλητήριο στο άγαλμα Βενιζέλου.

Στην Θεσσαλονίκη, το «ραντεβού» έχει δοθεί για τις 13.00 στο Άγαλμα Βενιζέλου, ωστόσο δύο ώρες νωρίτερα υπάρχει προγραμματισμένη προσυγκέντρωση στις 11.00 μπροστά στην υπό κατάληψη για τέταρτη ημέρα πρυτανεία του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Συλλαλητήρια στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις

Παράλληλα, οι φοιτητές βγαίνουν ξανά στους δρόμους στην Αθήνα, ζητώντας την απόσυρση του νομοσχεδίου Κεραμέως - Χρυσοχοΐδη και καταγγέλλοντας την επιβολή κλίματος αστυνομοκρατίας στα ΑΕΙ.

Το «παρών» στους δρόμους δίνουν φοιτητές και στα Χανιά, καθώς και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

laptop
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
Σύμφωνα με τον οδηγό του ΚΕΠΕΑ της ΓΣΕΕ, οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα δεν δικαιούνται μόνο την ετήσια κανονική άδεια, αλλά επιπλέον 25...
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
DASKALOI
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
Διορισμοί και προσλήψεις εκπαιδευτικών - Ο προγραμματισμός και το πρόβλημα με τις οργανικές θέσεις
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
funds
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
Η τάση εξαγοράς ιδιωτικών σχολείων από πολυεθνικούς εκπαιδευτικούς ομίλους και επενδυτικά funds δεν είναι μια απλή οικονομική πράξη. Αντιθέτως,...
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
ikoniki pragmatikotita
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;
Σχολείο χωρίς τάξη: Ποια είναι τα όρια της εξ αποστάσεως μάθησης; Το ψηφιακό σχολείο ως υποκατάστατο της αληθινής επαφής
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;