Σχολικά γεύματα: «Διακόπτονται εξαιτίας αποκλειστικής αμέλειας του ΥΠΑΙΘ»
Σταματούν τα σχολικά γεύματα: Σε αποκλειστική αμέλεια του υπουργείου Παιδείας αποδίδει τα διακοπή των σχολικών γευμάτων η Ενωτική, Ανατρεπτική Παρέμβαση «Η Πόλη Αλλιώς»

Aπό σήμερα, Δευτέρα 1 Μαρτίου, δεν θα διατίθενται τα σχολικά γεύματα σε 4.500 μαθητές και μαθήτριες των σχολείων του δήμου Νεάπολης - Συκέων, στη Θεσσαλονίκη, και σε συνολικά  1.227  σχολικές   μονάδες που αντιστοιχούν  σε 185.000 μαθητές πανελλαδικά.

Όπως αναφέρει ανακοίνωση της Ενωτικής, Ανατρεπτικής Παρέμβασης στον δήμο Νεάπολης – Συκέων «Η Πόλη Αλλιώς», «η διακοπή του προγράμματος χορήγησης σχολικών γευμάτων σε μαθητές οφείλεται στην καθυστέρηση της έγκρισης νέας σύμβασης -αφού  η προηγούμενη έχει λήξει- από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Δηλαδή οφείλεται σε αποκλειστική αμέλεια (!) του Υπουργείου Παιδείας».

Η ανακοίνωση

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της Ενωτικής, Ανατρεπτικής Παρέμβασης στον δήμο Νεάπολης – Συκέων «Η Πόλη Αλλιώς»:

Διακόπηκαν μεσούσης της σχολικής χρονιάς τα σχολικά γεύματα!

Μόλις την Παρασκευή  27/2 ενημερώθηκαν οι εκπαιδευτικοί  και οι γονείς των παιδιών πως από σήμερα Δευτέρα 1 Μάρτη δεν θα διατίθεται το σχολικό γεύμα σε 4.500 μαθητές και μαθήτριες των σχολείων του δήμου μας  και σε συνολικά  1.227  σχολικές   μονάδες που αντιστοιχούν  σε 185.000 μαθητές πανελλαδικά.

 Η διακοπή του προγράμματος χορήγησης σχολικών γευμάτων σε μαθητές οφείλεται στην καθυστέρηση της έγκρισης νέας σύμβασης -αφού  η προηγούμενη έχει λήξει- από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Δηλαδή οφείλεται σε αποκλειστική αμέλεια (!) του Υπουργείου Παιδείας, εκτός κι αν υπάρχει κάποια άλλη αιτιολογία…

Για άλλη μια φορά επιβεβαιώθηκαν οι προτεραιότητες του υπουργείου!

Εν μέσω πανδημίας βιάζεται να προωθήσει αντιδραστικές μεταρρυθμίσεις  που κόβουν μαθητές από τα ΑΕΙ  και κατηγοριοποιούν τα σχολεία μέσω της κακόφημης αξιολόγησης. Στέλνει  τα ΜΑΤ στα Πανεπιστήμια  και  από την άλλη αδιαφορεί για τους μαθητές που έχουν ανάγκη.

Είναι το ίδιο Υπουργείο που δεν πήρε κανένα μέτρο για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων (15αρια τμήματα,  μόνιμες προσλήψεις εκπαιδευτικών και καθαριστριών, τεστ και εμβόλια στους εκπαιδευτικούς –μαθητές κλπ.) παρά τις τεράστιες πιέσεις που άσκησε η εκπαιδευτική κοινότητα.

Να σημειώσουμε ότι και την περυσινή χρονιά είχε σταματήσει  για μήνες το εν λόγω πρόγραμμα εξ αιτίας του άγριου ανταγωνισμού και της δικαστικής διαμάχης εταιρειών που  το λυμαίνονται.

Ως ΠΟΛΗ ΑΛΛΙΩΣ θεωρούμε  ότι το πρόγραμμα αυτό

πρέπει να αποκτήσει μόνιμο χαρακτήρα και να επεκταθεί στο σύνολο του μαθητικού δυναμικού,

να παρέχει ποιοτικά  και υγιεινά γεύματα , σε οικολογικές συσκευασίες,

να ελέγχεται  από δημόσιο φορέα και να περιλαμβάνει τον απαραίτητο εξοπλισμό και προσωπικό χωρίς να θίγει τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών .

 Ως ΠΟΛΗ ΑΛΛΙΩΣ απαιτούμε να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες, ώστε να διασφαλιστούν τα σχολικά γεύματα των παιδιών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι σημαίνει η φράση «Απορία ψάλτου βηξ»;

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 2/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

skilaki
Μήπως ήρθε η ώρα να πάψετε να συμπεριφέρεστε στον σκύλο σας σαν να είναι παιδί σας; - Δείτε τους λόγους
Δείτε τους λόγους που πρέπει να πάψετε να συμπεριφέρεστε στον σκύλο σας σαν να είναι παιδί σας
Μήπως ήρθε η ώρα να πάψετε να συμπεριφέρεστε στον σκύλο σας σαν να είναι παιδί σας; - Δείτε τους λόγους
αγχος εξετάσεων
Οι επιδόσεις των υποψηφίων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
Σίγουρα τα θέματα των Πανελλαδικών είναι δύσκολα, διότι πρόκειται για διαγωνισμό συμπλήρωσης θέσεων και πρέπει να ξεχωρίσουν οι άριστοι από τους πολύ...
Οι επιδόσεις των υποψηφίων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
mathimatika_epal
Πανελλήνιες - ΕΠΑΛ: Πρόβλημα στο Θέμα Γ - Τι προτείνει η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία
Προτείνεται να ληφθεί ως σωστή οποιαδήποτε από τις δύο προσεγγίσεις, για να μην αδικηθούν οι υποψήφιοι
Πανελλήνιες - ΕΠΑΛ: Πρόβλημα στο Θέμα Γ - Τι προτείνει η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία