Πρόγραμμα Ψηφιακή Μέριμνα
Διευρύνονται τα κριτήρια για την ένταξη νέων δικαιούχων στο πρόγραμμα Ψηφιακή Μέριμνα που προβλέπει την έκδοση voucher αξίας 200 ευρώ για την αγορά laptop ή tablet - Ολόκληρη η απόφαση

Με νέα απόφαση που δημοσιεύθηκε χτες στην εφημερίδα της κυβερνήσεως, διευρύνονται οι δικαιούχοι του προγράμματος «Ψηφιακή Μέριμνα», το οποίο χορηγεί voucher αξίας 200 ευρώ για την αγορά laptop ή tablet σε νέους φοιτητές και μαθητές.

Σύμφωνα με την απόφαση, η διεύρυνση των κατηγοριών των δυνητικών δικαιούχων του Προγράμματος «Ψηφιακή Μέριμνα», συμπεριλαμβάνει και οικογένειες που πληρούν τα ακόλουθα κριτήρια:

Εγκεκριμένοι δικαιούχοι επιδόματος παιδιού ΟΠΕΚΑ για το έτος 2020 που εντάσσονται στη δεύτερη και τρίτη κατηγορία ισοδύναμου οικογενειακού εισοδήματος (μεγαλύτερου των έξι χιλιάδων ευρώ και έως δεκαπέντε χιλιάδες ευρώ) και ταυτόχρονα

  •  έχουν τρία ή περισσότερα εξαρτώμενα τέκνα, ή
  • έχουν εξαρτώμενο τέκνο το οποίο είναι ήδη δικαιούχος επιδόματος ΟΠΕΚΑ για άτομα με αναπηρία, όπως προβλέπεται από τις διατάξεις της περ. ε της παρ. 1 του άρθρου 4 του ν. 4520/2018.

Για τις παραπάνω περιπτώσεις εξαρτώμενων τέκνων, ωφελούμενα είναι μόνο όσα από τα εξαρτώμενα τέκνα έχουν ηλικία από 4 έως 24 έτη και σπουδάζουν σε μία από τις επιλέξιμες για το Πρόγραμμα βαθμίδες και δομές εκπαίδευσης.

Το ΦΕΚ με την απόφαση

Το πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα»

Το πρόγραμμα της «Ψηφιακής Μέριμνας» των Υπουργείων Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, που υλοποιείται από την «Κοινωνία της Πληροφορίας Μονοπρόσωπη Α.Ε.», εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» και αποτελεί ένα από τα πρώτα έργα σε πανευρωπαϊκό επίπεδο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Το υπουργείο Παιδείας με ανακοίνωση του αναφέρει ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εκπαίδευσης συντελείται με γοργούς ρυθμούς, με σημαντικές επενδύσεις για τη ριζική αναβάθμιση των δημόσιων δικτύων και πληροφοριακών συστημάτων, την ενίσχυση του τεχνολογικού εξοπλισμού του συνόλου των εκπαιδευτικών δομών και την αναβάθμιση της σύνδεσής τους με το διαδίκτυο, τη δημιουργία εκτεταμένου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού στο πλαίσιο της αναμόρφωσης των αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών, την αύξηση της επαφής των μαθητών με τις νέες τεχνολογίες στο σχολείο, και την υλοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών για τη χρήση ψηφιακών εκπαιδευτικών εργαλείων.

Συμπληρώνει ακόμα πως οι ψηφιακές δεξιότητες αποτελούν πολύτιμο εφόδιο ζωής για όλους στην εποχή της παγκόσμιας κοινωνίας της γνώσης. Είναι απόλυτη προτεραιότητά μας να διασφαλίσουμε ότι η συμμετοχή στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης αφορά κάθε νέα και νέο, με ειδική πρόνοια για τις πιο ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, στις οποίες και απευθύνεται ο Γ’ κύκλος της «Ψηφιακής Μέριμνας» κατά προτεραιότητα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

polixrwma stilo
ΣΕΠΕ Κυκλάδων: Το ΥΠΑΙΘΑ αδιαφορεί για τα ουσιαστικά προβλήματα των σχολείων
Εκπαιδευτικοί Κυκλάδων καταγγέλλουν την αδιαφορία του υπουργείου - «Αναλαμβάνει ευθύνες ή συνεχίζει την πολιτική καταστολής;»
ΣΕΠΕ Κυκλάδων: Το ΥΠΑΙΘΑ αδιαφορεί για τα ουσιαστικά προβλήματα των σχολείων
ekpaideusi-sxoleia-mathites
«Με υπερωρίες και μετακινήσεις εξοντώνουν κυβέρνηση, υπουργείο και ΔΔΕ τους εκπαιδευτικούς!»
Η συνεχιζόμενη έλλειψη εκπαιδευτικών και οι υποχρεωτικές υπερωρίες διαταράσσουν την ομαλή λειτουργία των σχολείων και επιβαρύνουν τους δασκάλους.
«Με υπερωρίες και μετακινήσεις εξοντώνουν κυβέρνηση, υπουργείο και ΔΔΕ τους εκπαιδευτικούς!»
ekpaideytikoi
ΔΔΕ Δ΄ Αθήνας: 4 μήνες από το άνοιγμα των σχολείων και υπάρχουν ακόμα κενά και στο βάθος υποχρεωτικές υπερωρίες
Η ανάθεση και άλλων καθηκόντων, αλλά και άλλων διδακτικών αντικειμένων σε εκπαιδευτικούς, που ήδη έχουν επιβαρυνθεί με περισσότερες εξωδιδακτικές...
ΔΔΕ Δ΄ Αθήνας: 4 μήνες από το άνοιγμα των σχολείων και υπάρχουν ακόμα κενά και στο βάθος υποχρεωτικές υπερωρίες
sxoleia
Ζάκυνθος: «Πάνω από 11.000 οι χαμένες διδακτικές ώρες στα σχολεία του νησιού»
«Οι πραγματικές ανάγκες των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των σχολείων βρίσκονται εκτός του ενδιαφέροντος της κυβέρνησης»
Ζάκυνθος: «Πάνω από 11.000 οι χαμένες διδακτικές ώρες στα σχολεία του νησιού»