Ένα μήνα μετά την έναρξη των σχολείων και για πρώτη φορά δεν έχει ακόμα προσληφθεί ειδικό βοηθητικό προσωπικό για τον μαθητή Γιώργο Καλαρύτη που αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα υγείας.
Αυτός είναι ο λόγος που οι συμμαθητές του Γιώργου Καλαρύτη στο Γενικό Λύκειο Βαρθολομιού προχώρησαν σε συμβολική αποχή διεκδικώντας συνοδό – ειδικό βοηθητικό προσωπικό- για το συμμαθητή τους, που ένα μήνα μετά την έναρξη των σχολείων δεν έχει ακόμα προσληφθεί από το Υπουργείο Παιδείας.
Όπως γράφει η "Πρωϊνή" της Ηλείας, ο Γιώργος, μαθητής της γ’ τάξης του Λυκείου, αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα υγείας από την γέννηση του, λόγω ενός σπάνιου συνδρόμου που ονομάζεται Jacobsen και για πρώτη φορά στην σχολική του πορεία, βρίσκεται στην τάξη χωρίς την παρουσία συνοδού, ανθρώπου δηλαδή που τον βοηθά και τον φροντίζει καθ’ όλη τη διάρκεια του διδακτικού ωραρίου, γεγονός που δεν του επιτρέπει να παρακολουθήσει τα μαθήματα του.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην μπορεί να πηγαίνει στο σχολείο ή, όταν πηγαίνει, να αναλαμβάνουν την ευθύνη της φροντίδας του οι συμμαθητές/τριές του και οι εκπαιδευτικοί, βάρος δυσανάλογο, λόγω των πολλαπλών και σοβαρών προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο μαθητής.
«Δεν αποτελεί προτεραιότητα του Υπουργείου»
«Όλη η μαθητική κοινότητα, περισσότερο εμείς οι μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης, που είμαστε με τον Γιώργο στην ίδια τάξη πολλά χρόνια, γνωρίζουμε τις ανάγκες του. Βρισκόμαστε δίπλα του. Τον στηρίζουμε με κάθε τρόπο» δήλωσε ο πρόεδρος του 15μελούς μαθητικού συμβουλίου ενώ η Διευθύντρια του ΓΕΛ Βαρθολομιού κ. Αννίτα Λάκκα εξέφρασε τη δυσαρέσκεια της, καθώς για πρώτη φορά φέτος όπως είπε, ο μαθητής στερήθηκε το αυτονόητο για κάθε παιδί. Το δικαίωμα στην πρόσβαση στο σχολείο. «Παρότι απ’ την πλευρά της οικογένειας και της σχολικής μονάδας έγιναν όλες οι νόμιμες διαδικασίες και υποβλήθηκαν έγκαιρα όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, με λύπη διαπιστώνουμε ότι ο μαθητής μας δεν αποτελεί προτεραιότητα του Υπουργείου. Σε ένα σχολείο όπως το δικό μας, που υποστηρίζει τη συμπερίληψη με όλες του τις δυνάμεις, θεωρούμε αδιανόητο να αναγκαζόμαστε να κλείνουμε την πόρτα σε παιδιά που θέλουν όσο τίποτε άλλο και το δικαιούνται να είναι στο σχολείο. Ως σχολική κοινότητα δεν μπορούμε παρά να συμπαραστεκόμαστε στον Γιώργο και να υποστηρίζουμε το δίκαιο αίτημά του!».
Στο πλευρό των μαθητών του σχολείου που διεκδικούν τα αυτονόητα για τον συμμαθητή τους, στάθηκε και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων. Όπως τόνισε ο κ. Βασίλης Αλεξόπουλος, εκπρόσωπος του Συλλόγου «είμαστε εδώ γιατί θεωρούμε άδικο μέχρι και σήμερα να μην έχει τοποθετηθεί ειδικό βοηθητικό προσωπικό για τον Γιώργο, πρώτη φορά σε όλη του τη σχολική πορεία! Οφείλουμε όλοι με ότι δύναμη διαθέτει ο καθένας να κινητοποιηθούμε ώστε να δοθεί άμεση λύση στο πρόβλημα».
Η μητέρα του Γιώργου, κ. Χρύσα Καλαρύτη, αναφέρθηκε στο σπάνιο σύνδρομο το οποίο έχει επιφέρει πολλά παθολογικά προβλήματα στη ζωή του γιού της τόνισε όμως, πως παρόλη τη δυσμενή διάγνωσή του, έχει άριστη συμπεριφορά μαθητή και κατακτά πολλά μέσω της αγάπης των συμμαθητών και των καθηγητών του. «Καταφέρνει να έρχεται σχολείο και να εισπράττει αλλά και να δίνει τα μέγιστα με την αγνότητα και τη γενναιότητά του. Χωρίς συνοδό αυτό είναι αδύνατο και είναι ύβρις προς τον ανθρωπισμό και την ισότητα η εξαίρεσή του απ’ το εκπαιδευτικό σύστημα».
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη