Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της Ερώτησης:
Εδώ και δυόμιση μήνες, περίπου, από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, μαθητές και μαθήτριες που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, με σοβαρότατα προβλήματα υγείας, δεν μπορούν να παρακολουθήσουν δια ζώσης μαθήματα με αποτέλεσμα να βρίσκονται εκτός του εκπαιδευτικού πλαισίου. Οι συγκεκριμένοι μαθητές και μαθήτριες δεν μπορούν να συμμετάσχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία ούτε με τηλεκπαίδευση ούτε με κατ’ οίκον διδασκαλία, διότι το υπουργείο δεν έχει καμία πρόβλεψη για το ζήτημα αυτό.
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Αμαρουσίου από τα μέσα του προηγούμενου μήνα επισήμανε ότι: «μαθητές και μαθήτριες που ανήκουν σε συγκεκριμένες ευπαθείς ομάδες, που χρήζουν κατ’ οίκον διδασκαλίας είτε δια ζώσης είτε μέσω τηλεκπαίδευσης, στερούνται πρόσβασης στην εκπαίδευση, διότι το Υπουργείο Παιδείας δεν προέβλεψε την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών για αυτές τις περιπτώσεις».
Μετά τα ανωτέρω ερωτάται η κα Υπουργός:
1. Είναι στις προθέσεις σας η πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών, έστω και την έσχατη ώρα, για την παροχή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ή και κατ’ οίκον διδασκαλίας, όπου απαιτείται, στα παιδιά που έχουν σοβαρά προβλήματα υγείας και ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες;
2. Σε ποιες άλλες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε ώστε να λυθεί το φλέγον ζήτημα του αποκλεισμού από την εκπαιδευτική διδασκαλία των μαθητών και μαθητριών που αδυνατούν να συμμετάσχουν στην δια ζώσης διδασκαλία λόγω των σοβαρότατων παθήσεών τους;
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ