Σχολική αίθουσα
Μαθητές με σοβαρά προβλήματα υγείας αποκλείονται από την εκπαιδευτική διαδικασία διότι το υπουργείο Παιδείας δεν έλαβε κανένα μέτρο
Ερώτηση κατέθεσε σήμερα η Χαρά Κεφαλίδου, βουλευτής Δράμας και υπεύθυνη Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων του Κινήματος Αλλαγής, προς την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως, σχετικά με τα προβλήματα παρακολούθησης δια ζώσης μαθημάτων, που αντιμετωπίζουν μαθητές ευπαθών ομάδων, με σοβαρά προβλήματα υγείας και τον αποκλεισμό τους από την εκπαιδευτική διαδικασία, διότι το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει καμία πρόβλεψη για το ζήτημα αυτό.
 
Η βουλευτής ερωτά αν στις προθέσεις του Υπουργείου είναι η πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών για την παροχή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ή και κατ’ οίκον διδασκαλίας, όπου απαιτείται, στα παιδιά αυτά και με ποιο τρόπο θα λυθεί το φλέγον ζήτημα του αποκλεισμού τους από την εκπαιδευτική διδασκαλία. 

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της Ερώτησης:

Εδώ και δυόμιση μήνες, περίπου, από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, μαθητές και μαθήτριες που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, με σοβαρότατα προβλήματα υγείας, δεν μπορούν να παρακολουθήσουν δια ζώσης μαθήματα με αποτέλεσμα να βρίσκονται εκτός του εκπαιδευτικού πλαισίου. Οι συγκεκριμένοι μαθητές και μαθήτριες δεν μπορούν να συμμετάσχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία ούτε με τηλεκπαίδευση ούτε με κατ’ οίκον διδασκαλία, διότι το υπουργείο δεν έχει καμία πρόβλεψη για το ζήτημα αυτό.

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Αμαρουσίου από τα μέσα του προηγούμενου μήνα επισήμανε ότι: «μαθητές και μαθήτριες που ανήκουν σε συγκεκριμένες ευπαθείς ομάδες, που χρήζουν κατ’ οίκον διδασκαλίας είτε δια ζώσης είτε μέσω τηλεκπαίδευσης, στερούνται πρόσβασης στην εκπαίδευση, διότι το Υπουργείο Παιδείας δεν προέβλεψε την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών για αυτές τις περιπτώσεις».

Μετά τα ανωτέρω ερωτάται η κα Υπουργός:

1. Είναι στις προθέσεις σας η πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών, έστω και την έσχατη ώρα, για την παροχή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ή και κατ’ οίκον διδασκαλίας, όπου απαιτείται, στα παιδιά που έχουν σοβαρά προβλήματα υγείας και ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες;

2. Σε ποιες άλλες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε ώστε να λυθεί το φλέγον ζήτημα του αποκλεισμού από την εκπαιδευτική διδασκαλία των μαθητών και μαθητριών που αδυνατούν να συμμετάσχουν στην δια ζώσης διδασκαλία λόγω των σοβαρότατων παθήσεών τους;

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education.jpg
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οι οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων, Συμβούλων Σταδιοδρομίας, Εκπαιδευτικού Προσωπικού
Οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων-Συμβούλων Σταδιοδρομίας-Εκπαιδευτικού Προσωπικού – Ανακοίνωση από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οι οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων, Συμβούλων Σταδιοδρομίας, Εκπαιδευτικού Προσωπικού
Εκπαίδευση
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Καταγγελία της ΠΟΣΕΕΠΕΑ για την ανακοίνωση που έλαβαν εργαζόμενοι των ΚΕΔΑΣΥ για βραδεία προσέλευση και πρόωρη αποχώρηση κατά μία ώρα πριν τη λήξη...
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»
Ανακοινώθηκε η ίδρυση «Επώνυμης Έδρας Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές» στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»