Στο επίκεντρο εισαγγελικής έρευνας βρίσκεται επεισόδιο που καταγγέλθηκε τα προηγούμενα 24ωρα σε σχολείο της Θεσσαλονίκης, με χαρακτηριστικά ομοφοβικής βίας.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, δύο μαθήτριες κατήγγειλαν ότι δέχθηκαν απειλές και λεκτικές επιθέσεις από συμμαθητές τους, όταν ανταλλάσσοντας δώρα ενόψει των γιορτών, εμφάνισαν σημαιάκια με σήματα της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, με βάση τα δημοσιεύματα ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης έδωσε εντολή να διεξαχθεί προκαταρκτική έρευνα από την Ασφάλεια με διερευνώμενα αδικήματα αυτά της φθοράς, της παράνομης βίας και όποιο άλλο αδίκημα προκύψει.
Στο πλαίσιο αυτής θα κληθούν να καταθέσουν μαθητές, γονείς και άλλοι εμπλεκόμενοι.
Τι συνέβη
Όλα ξεκίνησαν, σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα στην σχολική αίθουσα, όπου και πραγματοποιήθηκε η ανταλλαγή δώρων, παρουσία καθηγητή. Όταν μία από τις δύο μαθήτριες έδωσε σε συμμαθήτριά της τα σημαιάκια του gay pride, κάποιοι από τους συμμαθητές τους αντέδρασαν. Οι αντιδράσεις δεν σταμάτησαν εκεί. Μεταφέρθηκαν την ώρα του διαλείμματος, οπότε μία ομάδα μαθητών φέρεται να έσκισε κάποιες από τις σημαίες, επιτέθηκε λεκτικά εναντίον τους, τις απείλησε, χρησιμοποίησε ανάρμοστες φράσεις, ενώ φώναζε: “Δε χωρά η ομοφυλοφιλία στην Ελλάδα“!
Θορυβημένοι οι γονείς από τα όσα διαδραματίστηκαν, βλέποντας τα παιδιά τους, να επιστρέφουν χθες το μεσημέρι αναστατωμένα από το σχολείο, επιχείρησαν να μάθουν τί ακριβώς συνέβη.
“Ποιος μας διασφαλίζει ότι δεν θα επαναληφθούν ανάλογες απειλές σε βάρος των παιδιών μας;” “Ποιος είναι υπεύθυνος να τα προστατέψει, αν όχι η διεύθυνση και οι καθηγητές;”, αναρωτιούνται.
Διαβάστε πώς περιγράφει μέρος του περιστατικού στο GRTimes, μία από τις δύο μαθήτριες: “Μαζί με τα δώρα, τα πράγματα μας (και τις σημαίες στα χέρια) προσπαθήσαμε να κάνουμε αυτήν την απόσταση των 50 m από την τάξη στο γραφείο. Μέσα σ’ αυτά τα 50 m, 20 με 25 αγόρια άρχισαν και μας κυνηγούσανε, μας απειλούσαν, προσπαθούσαν να μας πιάσουν και να μας σκίσουν τις σημαίες. Μόλις φτάσαμε στο γραφείο επειδή από κάτω είχαν μαζευτεί γύρω στα 60 άτομα να μας φωνάζουν π@@νες, σατ@@ριες, κάτω οι gay στην Ελλάδα, θα σας βιάσουμε, Θα σε σκοτώσουμε Κλπ”.
Το GRTimes ήρθε σε επικοινωνία με το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου, εκπρόσωπος του οποίου ανέφερε πως “δεν γνωρίζουμε ακριβώς τί έχει συμβεί, καθώς ο κάθε μαθητής και ο κάθε γονέας, περιγράφει και μια διαφορετική εκδοχή. Διερευνούμε το περιστατικό, σε επικοινωνία τόσο με τους γονείς, όσο και με τη διεύθυνση“.
Πληροφορίες από τη διεύθυνση του σχολείου, φέρονται να επιβεβαιώνουν το περιστατικό, μιλώντας στο GRTimes.
“Οι δύο μαθήτριες μας ενημέρωσαν αιφνιδιαστικά ότι θέλουν να αποχωρήσουν νωρίτερα από το σχολείο χθες, γιατί όπως μας εξήγησαν, δέχτηκαν απειλές. Μετά από άμεση έρευνα του περιστατικού, επιχειρήσαμε να κατευνάσουμε τα πνεύματα. Προειδοποιήσαμε μάλιστα κάποιους από τους μαθητές που φέρονται να συμμετείχαν στο περιστατικό πως θα τους επιβληθούν κυρώσεις, σε περίπτωση που συνεχίσουν ανάλογες απειλές”.
“Θεωρούμε αυτά τα θέματα ιδιαίτερα ευαίσθητα και επιχειρούμε με πολλούς τρόπους, όπως πρόσφατα μέσα από το θέατρο, αλλά και τα εργαστήρια, να στείλουμε το μήνυμα κατά του ρατσισμού στα παιδιά. Αντιλαμβάνεστε ωστόσο, ότι όταν εμφανίζονται σημαίες είτε οπαδικές, είτε αυτές που παρουσιάστηκαν εντός του χώρου του σχολείου, δημιουργούνται αντιδράσεις. Δημιουργούνται στρατόπεδα και σπέρνεται η διχόνοια. Εκτιμούμε ότι δεν ήταν το κατάλληλο δώρο, για το χώρο του σχολείου“, φέρονται να δήλωσαν οι ίδιες πηγές από πλευράς διεύθυνσης.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη