Ικαρία: Τεσσερις εβδομάδες χωρίς μετακίνηση οι μαθητές του Καραβοστάμου
Οι γονείς σημειώνουν ότι τα παιδιά τους ακόμη βρίσκονται αντιμέτωπα με την αδιαφορία της Πολιτείας - Κράτους και με ότι αυτό συνεπάγεται για την εκπαιδευτική διαδικασία και ζητούν άμεση λύση στο πρόβλημα της μετακίνησης των μαθητών

 

Από το ξεκίνημα του νέου έτους, οι μαθητές του Καραβοστάμου Ικαρίας, έχουν αφεθεί στις τύχες τους, αφού δεν υπάρχει λεωφορείο να τα μεταφέρει στο Γυμνάσιο Ευδήλου.

Το γεγονός καταγγέλλει με ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Γονέων του Γυμνασίου Ευδήλου τονίζοντας ότι διανύουμε ήδη την τέταρτη εβδομάδα του προβλήματος και οι αρμόδιοι φορείς ρίχνουν το μπαλάκι των ευθυνών, ο ένας στον άλλον, χωρίς να ενδιαφέρονται για την επίλυση του προβλήματος...

Οι γονείς σημειώνουν ότι τα παιδιά τους ακόμη βρίσκονται αντιμέτωπα με την αδιαφορία της Πολιτείας - Κράτους και με ότι αυτό συνεπάγεται για την εκπαιδευτική διαδικασία και ζητούν άμεση λύση στο πρόβλημα της μετακίνησης των μαθητών

Όλη η ανακοίνωση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου Ευδήλου

Για άλλη μια χρονιά τα παιδιά μας βρίσκονται αντιμέτωπα με την αδιαφορία της Πολιτείας και του Κράτους.

Για άλλη μια φορά τα παιδιά μας δεν μεταφέρονται στα σχολεία τους.

Από το ξεκίνημα του νέου έτους, οι μαθητές του Καραβοστάμου έχουν αφεθεί στις τύχες τους, αφού δεν υπάρχει λεωφορείο να τα μεταφέρει στο Γυμνάσιο Ευδήλου.

Διανύουμε ήδη την τέταρτη εβδομάδα του προβλήματος και οι αρμόδιοι φορείς ρίχνουν το μπαλάκι των ευθυνών, ο ένας στον άλλον, χωρίς να ενδιαφέρονται για την επίλυση του προβλήματος.

Παρά τις διαβεβαιώσεις ότι το ζήτημα θα λυνόταν πριν από δύο εβδομάδες (από το Επαρχείο Ικαρίας)... Παρά τις διαβεβαιώσεις του υπεύθυνου μεταφορών μαθητών Σάμου (κου Βαλαμόντη) ότι από πέρυσι τον Σεπτέμβριο θα λύνονταν μέσω διεθνή διαγωνισμού και τα πάντα θα κυλούσαν ομαλά....Παρά τα μεγάλα λόγια όλων των υπευθύνων (Περιφέρεια- Αντιπεριφέρεια).... Τα παιδιά μας ακόμη βρίσκονται αντιμέτωπα με την αδιαφορία της Πολιτείας - Κράτους και με ότι αυτό συνεπάγεται για την εκπαιδευτική διαδικασία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε σημερινή τηλεφωνική επικοινωνία του Συλλόγου μας με τον κο Βαλαμόντη, ο τελευταίος δηλώνει γνώστης του προβλήματος αλλά αναρμόδιος, αφού η μεταφορά γινόταν με μαθητική κάρτα και ότι "πρέπει να μιλήσουμε με τον κο Τζοάνη, ο οποίος είναι υπεύθυνος σχολικών δρομολογίων και να κατατεθεί εκεί το αίτημα".

Σε δεύτερη ερώτηση του εκπροσώπου του Συλλόγου μας " αφού γνωρίζουν και οι δύο το πρόβλημα γιατί δεν έχουν δώσει λύση;" δεν δόθηκε καμία απάντηση.

Κατόπιν, ξεκίνησαν προσπάθειες τηλεφωνικής επικοινωνίας με τον κο Τζοάνη. Κάτι τέτοιο δεν κατέστη εφικτό, παρά τις πολλές προσπάθειες.

ΩΣ ΕΔΩ,ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΛΥΣΗ ΕΧΘΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ!!!

ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ,ΑΦΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΥΘΥΝΩΝ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΛΥΣΗ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»