Αναστάτωση έχει προκαλέσει στους γονείς των μαθητών η «αναβάθμισή» του 26ου Γυμνασίου Αθήνας σε Πειραματικό, χωρίς να έχει προηγηθεί κάποια διαβούλευση, αλλά και σχεδιασμός για τη δυνατότητα φοίτησης του δυναμικού των 100 περίπου μαθητών της γειτονιάς (που κάθε χρόνο παρακολουθούν την πρώτη τάξη του 26ου Γυμνασίου) σε όμορα σχολεία..
Με ανοικτή επιστολή του προς τη Δθιεύθυνση εκπαιδευσης Α' Αθήνας, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 14ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών "Δημήτρης Πικιώνης" ζητούν ενημέρωση για το θέμα, και ρωτούν εάν θα υπάρξει μεταβατικό διάστημα για τους μαθητές που ήδη φοιτούν στο 26ο Γυμνάσιο, για τα αδέλφια τους ή/και για τους απόφοιτους της Στ’ δημοτικού που σε δύο μήνες θα κληθούν να εγγραφούν στο γυμνάσιο
«Σαφώς γνωρίζετε ότι η αιφνίδια αυτή απόφαση καταργεί κάθε δυνατότητα οικογενειακού προγραμματισμού και θεσμοθετεί την υποχρεωτική μετακίνηση μικρών παιδιών σε απομακρυσμένες σχολικές μονάδες», τονίζουν
Η επιστολή των γονέων
Προς την
Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α’ Αθήνας Τμήμα Εκπαιδευτικών Θεμάτων
Έκπληκτοι πληροφορηθήκαμε και μάλιστα τυχαία την κατάργηση του 26ου Γυμνασίου της γειτονιάς και την «αναβάθμισή» του σε Πειραματικό.
Αυτό εντελώς αυθαίρετα και χωρίς καμία διαβούλευση με τους συλλόγους γονέων και εκπαιδευτικών την περιοχής.
Αυτό χωρίς κανένα απολύτως σχεδιασμό και μέριμνα για τη δυνατότητα φοίτησης του δυναμικού των 100 περίπου μαθητών της γειτονιάς (που κάθε χρόνο παρακολουθούν την πρώτη τάξη του 26ου Γυμνασίου) σε όμορα σχολεία (!!!)
Τα ερωτήματά μας είναι εύλογα και χρήζουν άμεσης απάντησης, δεδομένου μάλιστα ότι δεν μας έχει ανακοινωθεί η νέα δημόσια σχολική μονάδα στην οποία και θα μπορέσουν να φοιτήσουν τα παιδιά που δεν θα κληρωθούν.
1. Ποιο είναι το νέο σχολείο που έχει προταθεί ;
2. Πότε θα ενημερωθούμε για τις νέες εγκαταστάσεις;
3. Ποια είναι η διαθεσιμότητα των όμορων σχολικών μονάδων και μάλιστα μεσούσης της παγκόσμιας πανδημίας;
Πόσοι, δηλαδή, είναι οι μαθητές που ήδη φοιτούν στο 46ο Γυμνάσιο Αθήνας (Ασκληπιού) και στο 5ο Γυμνάσιο Αθήνας (Εξαρχείων) ;
Υπάρχει δηλαδή η δυνατότητα δημιουργίας τουλάχιστον τεσσάρων νέων τμημάτων πρώτης γυμνασίου στα δύο όμορα γυμνάσια; Υπάρχουν αίθουσες και επάρκεια εκπαιδευτικών;
4. Θα υπάρξει μεταβατικό διάστημα για τους μαθητές που ήδη φοιτούν στο 26ο Γυμνάσιο, για τα αδέλφια τους ή/και για τους απόφοιτους της Στ’ δημοτικού που σε δύο μήνες θα κληθούν να εγγραφούν στο γυμνάσιο;
Σαφώς γνωρίζετε ότι η αιφνίδια αυτή απόφαση καταργεί κάθε δυνατότητα οικογενειακού προγραμματισμού και θεσμοθετεί την υποχρεωτική μετακίνηση μικρών παιδιών σε απομακρυσμένες σχολικές μονάδες.
5. Υπάρχει οποιοσδήποτε σχεδιασμός για την ασφαλή μετακίνηση των μικρών παιδιών του γυμνασίου σε απομακρυσμένες από το σπίτι τους περιοχές ;
Είναι γνωστό ότι το κέντρο της Αθήνας αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα επάρκειας σχολικών κτιρίων.
Ο ασφυκτικός συνωστισμός των παιδιών της περιοχής στις ήδη πολυπληθείς όμορες σχολικές μονάδες δ ε ν ε ί ν α ι λ ύ σ η.
Τα σχολεία αναβαθμίζονται με μείωση των μαθητών και με δημιουργία νέων σχολικών μονάδων: Αναμένουμε άμεση ενημέρωση για τον σχεδιασμό του Υπουργείου στα καίρια άνω ερωτήματά μας.
Αθήνα 3/2/2022
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 14ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών "Δημήτρης Πικιώνης"
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη