«Κεραμέως και Γεωργιάδης είναι δέσμιοι ο ένας του άλλου. Με τα επίμαχα προγράμματα δίνουν εξετάσεις σε ένα υπερσυντηρητικό κοινό» δήλωσε ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, κληθείς να σχολιάσει τα προγράμματα της «Ελληνικής Αγωγής» που εγκρίθηκαν από το ΙΕΠ για τα σχολεία.
Μιλώντας στο στο tvxs.gr, ο Νίκος Φίλης τόνισε ότι Κεραμέως-Γεωργιάδης είναι έκθετοι «μετά το πρωτοφανές ατόπημα υπουργός να προωθεί στον τομέα ευθύνης του, προϊόντα συμφερόντων άλλου υπουργού. Αν υπήρχε "τσίπα" θα είχαν ήδη υποβάλλει τις παραιτήσεις τους από τη στιγμή που αποκαλύφθηκε τι μεθόδευσαν» είπε, σημειώνοντας πως ανανεώνουν μάλιστα τη συνεργασία τους «για να στείλουν το μήνυμα ότι δεν συμβαίνει τίποτα σοβαρό και αξιόμεπτο».
Προσέθεσε δε ότι «είναι μοναδικό γεγονός δύο υπουργοί να "συνεταιρίζονται" για προσπορισμό φήμης και συνακόλουθου, άμεσου ή έμμεσου, οικονομικού κέρδους. Να μετατρέπουν σε εμπορική την υπουργική τους ιδιότητα. Κι αυτό το λέω ανεξαρτήτως της ποιότητας του προϊόντος. Και "νανογιλέκα" εγκεκριμένα από τη ΝΑSΑ να εμπορευόταν ο κ. Γεωργιάδης, δεν θα μπορούσε να τα διαφημίζει ή να τα προωθεί ως υπουργός διαπλεκόμενος με άλλο υπουργείο»
Σε ερώτηση αν τελικά τα προγράμματα είναι προαιρετικά και εκτός ωραρίου διδασκαλίας, ο Νίκος Φίλης διευκρίνισε ότι «τα προγράμματα εγκρίνονται από το ΙΕΠ και συστήνονται ως ωφέλιμα και αξιόπιστα στους γονείς και στους εκπαιδευτικούς. Προφανώς αν βρεθεί εκπαιδευτικός να τα επιλέξει θα τα παρουσιάσει εντός ωραρίου. Η εκπαιδευτική κοινότητα και έγκριτοι φιλόλογοι βοούν για την "ποιότητα" των προγραμμάτων αυτών», ενώ σχολίασε πως μέχρι σήμερα κανείς δεν έχει «διανοηθεί να εισαγάγει τη διδασκαλία των αρχαίων στα παιδιά του δημοτικού. Ούτε ως δήθεν "παιχνίδι"!
Το εφηύρε όμως ο κ. Γεωργιάδης, εναρμονιζόμενος με τα νεοσυντηρητικά πρότυπα σύμφωνα με τα οποία η εξ απαλών ονύχων αρχαιολατρεία, επηρεάζει θετικά την αγωγή των παιδιών! Ρίχνουν στο καλάθι των αχρήστων όλες τις επιστημονικές έρευνες για την ανάγκη να μάθει το παιδί πρώτα τη μητρική γλώσσα χωρίς αντιπερισπασμούς που προκαλούν γλωσσική σύγχυση».
Ρατσιστική αντίληψη
Εξέφρασε επίσης την άποψη ότι στα προγράμματα αυτά «εμφιλοχωρεί η ρατσιστική αντίληψη σύμφωνα με την οποία, ο αρχαιοελληνικός πολιτισμός είναι υπεράνω όλων των πολιτισμών. Προσδιορίζεται μάλιστα από συγγραφείς των επίμαχων προγραμμάτων ως προϊόν της Αρίας φυλής! Χρειάζεται κι άλλη απόδειξη για την ακροδεξιά παρόρμηση του εμπόρου-υπουργού;» διερωτήθηκε και υπενθύμισε πως ο κ. Γεωργιάδης υποστήριξε «ότι δεν χρηματοδοτήθηκε από το ΕΣΠΑ, μάζευε όμως πεντόευρα από κάθε μαθητή που αγόραζε πρόγραμμα, αν πιστέψουμε την αρχική διαφήμιση στην ιστοσελίδα του. Είναι αλήθεια ότι πληρωνόταν λιγότερο σε σχέση με τα προγράμματα αρχαιογνωσίας που διαφήμιζε με τα υπουργικά του τουίτ κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ακόμη όμως και να μην εισέπραξε ούτε ένα ευρώ από την τελευταία παρτίδα των προγραμμάτων, σίγουρα επιδίωξε άυλη εμπορική-πολιτική αξία. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς του, βεβαίως... Έασον αυτόν χαίρειν!».
Ερωτηθείς αν υπάρχει υπάρχει άλλη «δημοκρατική χώρα στον δυτικό κόσμο στην οποία το υπ. Παιδείας να εγκρίνει προγράμματα για σχολεία με αντιεπιστημονικές και επικίνδυνες απόψεις» ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ απάντησε:
«Αστειεύεστε νομίζω! Μόνο σε ορισμένες νεοσυντηρητικές κομητείες των ΗΠΑ θα μπορούσαν να διανοηθούν τοπικοί τραμπικοί παράγοντες, να εισάγουν π.χ τη θεωρία του θεϊκού "ευφυούς σχεδίου" για τη δημιουργία του κόσμου, αντί για το μάθημα της Βιολογίας και τη θεωρία του Δαρβίνου. Στη χώρα μας, εδώ και 40 χρόνια διδασκόταν στο μάθημα της Ηθικής ότι η άμβλωση ήταν ένα είδος φόνου, όπως τα τροχαία δυστυχήματα. Η νομιμοποίηση των αμβλώσεων όμως κατήργησε και αυτήν την διδασκαλία. Σταθερά μετά το 1982, εδημιουργείτο το πλαίσιο του ανοιχτού σχολείου, με σύγχρονη και παιδαγωγική αντίληψη και με σεβασμό στις αξίες του συνταγματικού πολιτισμού μας. Συγγραφείς διάβαζαν έργα τους και μιλούσαν στα παιδιά, ΜΚΟ αναφέρονταν στη προστασία του περιβάλλοντος και στα ανθρώπινα δικαιώματα και την ειρήνη, μέσα σε ένα πλαίσιο ανθρωπιστικό και πλουραλιστικό.
Οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευθύνη αυτών των προγραμμάτων. Με την πάροδο όμως του χρόνου επιχειρήθηκε κυρίως από την Εκκλησία να υπάρξουν παρεμβάσεις κατηχητικού-ιδεολογικού χαρακτήρα, με ιδιαίτερη αιχμή θέματα ηθικής, βιοηθικής και καθημερινών αξιών. Όταν ήμουν υπουργός θέσπισα κανόνες και απαγόρευσα την εισπήδηση Μητροπολιτών και ιερέων στο μάθημα. Αυτό προκάλεσε την οργή τους και υπήρξε μέρος του "κατηγορητηρίου", με βάση το οποίο ο πρωθυπουργός με απομάκρυνε από το υπουργείο Παιδείας. Το σχολείο δεν είναι ξέφραγο αμπέλι.
Η Πολιτεία έχει την ευθύνη για τη λειτουργία του. Και θα αντιδρούσα αν κάποιος δικός μας υπουργός ήθελε να κάνει πλύση εγκεφάλου στα παιδιά, με κάποιο δήθεν αριστερό εκπαιδευτικό προϊόν! Ευτυχώς, όμως τέτοια "φρούτα" δεν ευδοκιμούν στο χώρο της Δημοκρατίας και της Αριστεράς.
Κεραμέως και Γεωργιάδης είναι δέσμιοι ο ένας του άλλου. Με τα επίμαχα προγράμματα δίνουν εξετάσεις σε ένα υπερσυντηρητικό κοινό. Αν φύγει ο ένας θα συμπαρασύρει και τον άλλο. Αν αποσυρθεί το υλικό, ο Γεωργιάδης δέχεται πλήγμα. Το προϊόν του θα θεωρηθεί "σκάρτο". Πώς θα σταθεί ως υπουργός Εμπορίου, μεταξύ άλλων ιδιοτήτων του; Αν η Κεραμέως το αποσύρει θα εκτεθεί στην alt-right Δεξιά στην οποία δίνει λογαριασμό. Αν επιμείνουν όμως, θα επιβεβαιώσουν ότι και οι δυο τους είναι αδίστακτοι πολιτικά και μακριά από κάθε έννοια φιλελευθερισμού την οποία προπαγανδίζει ψηφοθηρικά η κυβέρνηση. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα, δηλαδή. Το ίδιο παγιδευμένος είναι και ο πρωθυπουργός» τόνισε.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη