diabasma-kourasi
Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στα επιμορφωτικά σεμινάρια, σύμφωνα με τη νομοθεσία (4823/2021), συνεκτιμάται κατά την ατομική αξιολόγησή τους.

Με απόφαση των Διευθυντών ή Προϊσταµένων των σχολείων πραγµατοποιούνται, σε επίπεδο σχολικής µονάδας, επιµορφωτικά σεµινάρια, διάρκειας τουλάχιστον 15 ωρών εκτός του διδακτικού ωραρίου.

Το Άρθρο 95 του ν. 4823/2021 με θέμα: «Ενδοσχολική επιμόρφωση» και το άρθρο 96 με θέμα: «Συμμετοχή εκπαιδευτικών στην ενδοσχολική επιμόρφωση» ορίζουν ότι με απόφαση του Διευθυντή ή Προϊσταμένου της σχολικής μονάδας πραγματοποιούνται, σε επίπεδο σχολικής μονάδας, επιμορφωτικά σεμινάρια, συνολικής διάρκειας τουλάχιστον δεκαπέντε (15) ωρών ανά σχολικό έτος, εκτός του διδακτικού ωραρίου.

Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στα επιμορφωτικά σεμινάρια είναι προαιρετική και συνεκτιμάται κατά την ατομική αξιολόγησή τους.

Κάθε εκπαιδευτικός ή μέλος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού θα καταχωρεί σε ηλεκτρονικό φάκελο την επιμορφωτική του εμπειρία.

Άρθρο 95

Ενδοσχολική επιμόρφωση

1. Με απόφαση του Διευθυντή ή Προϊσταμένου της σχολικής μονάδας πραγματοποιούνται, σε επίπεδο σχολικής μονάδας, επιμορφωτικά σεμινάρια, συνολικής διάρκειας τουλάχιστον δεκαπέντε (15) ωρών ανά σχολικό έτος.

2. Με απόφαση του Διευθυντή ή Προϊσταμένου της σχολικής μονάδας καθορίζεται η θεματολογία των επιμορφωτικών σεμιναρίων με βάση ιδίως: α) τις ανάγκες της σχολικής μονάδας, β) τον φορέα υλοποίησης της επιμόρφωσης.

3. Τα επιμορφωτικά σεμινάρια διενεργούνται εκτός του διδακτικού ωραρίου.

Άρθρο 96

Συμμετοχή εκπαιδευτικών στην ενδοσχολική επιμόρφωση

1. Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στα επιμορφωτικά σεμινάρια της παρ. 1 του άρθρου 95 είναι προαιρετική και συνεκτιμάται κατά την ατομική αξιολόγησή τους.

2. Μετά την ολοκλήρωση κάθε επιμορφωτικού σεμιναρίου, ο Διευθυντής ή ο Προϊστάμενος της σχολικής μονάδας αναλαμβάνουν να χορηγήσουν στους εκπαιδευτικούς έντυπη ή ηλεκτρονική βεβαίωση παρακολούθησης του επιμορφωτικού σεμιναρίου και καταχωρίζουν την τελευταία στον ατομικό ηλεκτρονικό υπηρεσιακό φάκελο του εκπαιδευτικού του άρθρου 72.

Αύξηση των εξωδιδακτικών εργασιών

Είναι φανερό ότι με το νέο πλαίσιο το υπουργείο Παιδείας αυξάνει ακόμη περισσότερο τις εξωδιδακτικές εργασίες και επιχειρεί να «μπαζώσει» το σύνολο του εργασιακού ωραρίου των εκπαιδευτικών. Παραμένει βεβαίως και ο φόρτος εργασίας που έχει ο εκπαιδευτικός μετά το τέλος του εργασιακού του ωραρίου στο σχολείο καθώς μεταφέρει αρκετή δουλειά στο σπίτι του.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πανελλαδικές
Υπουργείο Παιδείας: Χρηματοδότηση 1,5 εκατ. ευρώ για τις ανάγκες των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2025
Οικονομική ενίσχυση 1,5 εκατ. ευρώ για τις ανάγκες των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2025
Υπουργείο Παιδείας: Χρηματοδότηση 1,5 εκατ. ευρώ για τις ανάγκες των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2025
dimitris-anastasiou
Δημήτρης Αναστασίου: «Η αξιολόγηση γίνεται τώρα τεστ πολιτικής πίστης. Και αυτό δεν απειλεί μόνο τους εκπαιδευτικούς».
10 αρχικές σκέψεις: Η στόχευση στο "επί της αρχής" μετατρέπει την αξιολόγηση σε όργανο φρονηματικής καθαρότητας.
Δημήτρης Αναστασίου: «Η αξιολόγηση γίνεται τώρα τεστ πολιτικής πίστης. Και αυτό δεν απειλεί μόνο τους εκπαιδευτικούς».