Τι είπε η κ. Κεραμέως για αυξήσεις και στέγη για τους εκπαιδευτικούς
Για το τραγικό θέμα της στέγης για χιλιάδες νεοδιορισμένους και αναπληρωτές και για καθηλωμένους και πετσοκομμένους εδώ και χρόνια, μισθούς των εκπαιδευτικών 

Η υπουργός Παιδείας, Ν. Κεραμέως έδωσε συνέντευξη τύπου την Τετάρτη 7/9 και "απάντησε" σε ερωτήσεις σχετικά με την αύξηση του μισθού των εκπαιδευτικών -κρίσιμο θέμα για κάθε εργαζόμενο μπροστά στο δύσκολο χειμώνα που έρχεται- αλλά και για το τραγικό θέμα της στέγης για χιλιάδες νεοδιορισμένους και αναπληρωτές.

- Για το πρόβλημα της στέγης, που έχει οδηγήσει χιλιάδες από αυτούς- πολλές φορές με ολόκληρη την οικογένειά τους- να μην έχουν "πού την κεφαλή κλίναι", να κοιμούνται στα αυτοκίνητά τους, εάν ασφαλώς έχουν, σε ξαπλώστρες ή και σκηνές κάμπινγκ η "απάντηση" ήταν...αναμείνατε!  Για άλλη μια φορά δήλωσε πως:

 "Από πλευράς Υπουργείου Παιδείας η κα Μακρή έχει ανακοινώσει προσφάτως όπως κάθε χρόνο ειδικές πρωτοβουλίες σχετικά με τις μετακινήσεις των αναπληρωτών προς τις περιοχές όπου καλούνται να αναλάβουν υπηρεσία. Επιπλέον υπάρχουν πρωτοβουλίες και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και σε επίπεδο Προεδρίας της Κυβέρνησης εξετάζεται συνολικά ένα σχέδιο με κίνητρα, που έχει να κάνουν με κάθε κλάδο δημοσίου υπαλλήλου, γιατρούς, εκπαιδευτικούς κ.λ.π, για να υπηρετήσουν σε δυσπρόσιτες και ακριτικές περιοχές. Όταν υπάρχουν νεότερα θα ανακοινωθούν"

-Για τις αναγκαίες αυξήσεις στους, καθηλωμένους και πετσοκομμένους εδώ και χρόνια, μισθούς των εκπαιδευτικών - μπροστά μάλιστα και στο δύσκολο χειμώνα που αναμένουμε- η απάντησή της ήταν πως:

"Οι δημοσιονομικές δυνατότητες είναι συγκεκριμένες. Η Κυβέρνηση αυτή τη στιγμή κάνει μια τεράστια προσπάθεια για τη στήριξη του πληθυσμού στο πλαίσιο της πρωτοφανούς ενεργειακής κρίσης. Αυτή τη στιγμή όλες οι προσπάθειες είναι επικεντρωμένες εκεί και βεβαίως το Δημόσιο πρώτο, όπως ανακοινώθηκε το πρωί, κάνει την προσπάθεια για τη μείωση των σχετικών δαπανών"!!

Ως Εκπαιδευτικός Όμιλος για όλα τα παραπάνω επιθυμούμε να επισημάνουμε τα εξής:

  • Το φλέγον ζήτημα της στέγασης χιλιάδων εκπαιδευτικών θρυμματίζει την εικόνα ευδαιμονίας που καλλιεργεί επί καιρό το ΥΠΑΙΘ, η ηγεσία του και συνολικά η κυβέρνηση ΝΔ-Μητσοτάκη. Οι περιβόητοι 25.000 διορισμοί των δύο τελευταίων ετών καθώς και οι παραπάνω από 31.000 προσλήψεις αναπληρωτών στην εκπαίδευση στην α΄ φάση, γεγονός που το υπουργείο διατυμπανίζει ως δική του επιτυχία, στην πραγματικότητα αναδεικνύουν με τα πιο σκοτεινά χρώματα, την τραγική κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει χιλιάδες εκπαιδευτικοί, εξαιτίας της κυβερνητικής πολιτικής. Διότι δεν υπάρχει κανείς κυβερνητικός θρίαμβος, όταν χιλιάδες εκπαιδευτικοί καλούνται να "ξεχειμωνιάσουν" σε αυτοκίνητα, ξαπλώστρες, σκηνές ή να πληρώσουν υπέρογκα ποσά για ενοίκια, που σε πολλές περιπτώσεις ξεπερνούν το μισθό τους. Η απάντηση στο φλέγον αυτό ζήτημα δεν είναι η αναμονή ολίγων ψίχουλων από την ελεήμονα κυβέρνησή μας.
  • Ας σταματήσει πια το υπουργείο να διαφημίζει ως δική του επιτυχία, πρωτοβουλία και πολιτική έμπνευση τους περσινούς και φετινούς διορισμούς, όταν και οι πέτρες γνωρίζουν πως δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Ας ρίξει μια ματιά στους πρόσφατους αγώνες του εκπαιδευτικού κινήματος των προηγούμενων ετών, όταν χιλιάδες εκπαιδευτικοί στους δρόμους του αγώνα διεκδικούσαν μαζικούς διορισμούς και όχι ανεργία. Οι διορισμοί είναι αποτέλεσμα αυτών των δίκαιων αγώνων, ανάγκη για να καλυφθούν τα χιλιάδες κενά και αποκαϊδια που αφήνει στα σχολεία της χώρας η αντιεκπαιδευτική πολιτική όλων των κυβερνήσεων, ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ και άλλων μικρότερων συνοδοιπόρων. Οι διορισμοί αποτελούν ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ , ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.
  • Ας σταματήσει επιπλέον να θριαμβολογεί για τις πολλές, χιλιάδες, προσλήψεις αναπληρωτών. Οι προσλήψεις αυτές, παρότι αναγκαίες, δεν παύουν να αποδεικνύουν περίτρανα το μέγεθος των κενών και της καταστροφής που έχουν επιφέρει στο δημόσιο σχολείο.
  • Για τις απαραίτητες αυξήσεις στους μισθούς των εκπαιδευτικών- οι οποίοι βρίσκονται μειωμένοι και καθηλωμένοι παραπάνω από 10 χρόνια- η υπουργός παιδείας, Ν. Κεραμέως- ως γνήσιο τέκνο της κυρίαρχης αστικής πολιτικής- θολώνει τα νερά. Δε λέει ναι, γιατί κάτι τέτοιο ανατρέπει την ουσία της κυβερνητικής πολιτικής, πολιτική που θέλει τον εργαζόμενο επαίτη. Λέει συγκαλυμμένα ΟΧΙ , ντύνοντάς το με μπόλικες φιοριτούρες. Στην πραγματικότητα γίνεται λόγος, παρά τις αναμενόμενες δυσκολίες για τους εργαζόμενους, για μηδενικές αυξήσεις, αν όχι για ενδεχόμενες μειώσεις και δίνεται το σύνθημα για αναμονή ελεημοσύνης μέσω διαφόρων επιδομάτων!
  • Σε κάθε περίπτωση, και για το φλέγον θέμα των πραγματικών αυξήσεων στους μισθούς των εκπαιδευτικών, καθοριστικό στοιχείο θα είναι αν οι χιλιάδες των εκπαιδευτικών, συσπειρωμένοι στα σωματεία τους, βρεθούν στο προσκήνιο, βγουν μαζικά στους αγώνες στο πλάι των εκατοντάδων χιλιάδων εργαζόμενων που αντιμετωπίζουν την ίδια κατάσταση.

Εκπαιδευτικός Όμιλος Ημαθίας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Άνοιγμα σχολείων
Σχολεία: Τι πρέπει να κάνουν άμεσα όλοι οι γονείς με παιδιά στην ΣΤ Δημοτικού
Πώς θα γίνει η επικαιροποίηση του πληροφοριακού συστήματος myschool έως τις 2 Δεκεμβρίου, ως προς τις διευθύνσεις μονίμου κατοικίας όλων των...
Σχολεία: Τι πρέπει να κάνουν άμεσα όλοι οι γονείς με παιδιά στην ΣΤ Δημοτικού