Κενά στα σχολεία: Σοβαρές ελλείψεις στη Λήμνο παρά τη Δ' φάση προσλήψεων

Μετά και τη Δ΄ φάση διορισμών αναπληρωτών, παραμένουν οι σοβαρές ελλείψεις και τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό και στα σχολεία της Λήμνου, με την εικόνα υποβάθμισης της λειτουργικότητας δημοτικών σχολείων,

Αυτό τονίζει σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε του νησιού, κάνοντας λόγο για εικόνα υποβάθμισης της λειτουργικότητας δημοτικών σχολείων, με κλειστά τμήματα υποδοχής αλλοδαπών μαθητών (ΖΕΠ), (Δημοτικά Σχολεία Νέας Κούταλης και 2ο Μύρινας), αλλά και κλειστά Τμήματα Ένταξης, (Δημοτικά Σχολεία Κοντοπουλίου, Μούδρου, Κοντιά), ελλείψεων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, δασκάλων και νηπιαγωγών Παράλληλης Στήριξης, σχολικών νοσηλευτών.

«Χαρακτηριστική είναι η «ξύλινη» απάντηση της Υφυπουργού Παιδείας σε αναφορά των βουλευτών του ΚΚΕ για τη συγχώνευση των τμημάτων της Δ΄ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας, επικαλούμενη το όριο των 25 μαθητών ανά τμήμα, χωρίς να λαμβάνει υπόψη τους 4 μαθητές με μαθησιακές και όχι μόνο ανάγκες, ενώ δεν απαντά στην ουσία στο αίτημα για δημιουργία οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών ειδικότητας Θεατρικής Αγωγής, αλλά και άλλων ειδικοτήτων», συμπληρώνουν οι εκπαιδευτικοί

Ολη η ανακοίνωση του ΣΕΠΕ Λήμνου

Το Υπουργείο Παιδείας, μαζί με τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, συνεχίζουν την πολιτική «εξοικονόμησης» εκπαιδευτικών, εξαφάνισης κενών με το αντιεκπαιδευτικό μέτρο των 25 μαθητών ανά τμήμα, ανάθεσης της διδασκαλίας μαθημάτων ειδικοτήτων όπως θεατρική αγωγή, εικαστικά, μουσική, σε δασκάλους ΠΕ70 που δεν έχουν εξειδικευτεί στα αντικείμενα των συγκεκριμένων μαθημάτων. Με αυτό τον τρόπο συντηρούν πραγματικές ελλείψεις και κενά, υποβαθμίζοντας την παρεχόμενη ποιότητα εκπαίδευσης στα δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία πανελλαδικά, αλλά και στο ακριτικό νησί της Λήμνου.

Έτσι, μετά και τη Δ΄ φάση διορισμών αναπληρωτών, παραμένουν οι σοβαρές ελλείψεις και τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό και στα σχολεία της Λήμνου, με την εικόνα υποβάθμισης της λειτουργικότητας δημοτικών σχολείων, με κλειστά τμήματα υποδοχής αλλοδαπών μαθητών (ΖΕΠ), (Δημοτικά Σχολεία Νέας Κούταλης και 2ο Μύρινας), αλλά και κλειστά Τμήματα Ένταξης, (Δημοτικά Σχολεία Κοντοπουλίου, Μούδρου, Κοντιά), ελλείψεων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, δασκάλων και νηπιαγωγών Παράλληλης Στήριξης, σχολικών νοσηλευτών.

Επαναλαμβάνουμε την περίπτωση δασκάλας ΠΕ70 που δεν της έχουν δώσει τμήμα ή τάξη για διδασκαλία και την υποχρεώνουν να διδάσκει αποκλειστικά μαθήματα ειδικοτήτων καλλιτεχνικών μαθημάτων τη στιγμή που αρνούνται πεισματικά να χωρίσουν σε δύο τμήματα τη Δ΄ τάξη του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας με 22 εγγεγραμμένους μαθητές, από τους οποίους οι 4 έχουν διάγνωση για ειδικές μαθησιακές και όχι μόνο ανάγκες.

Χαρακτηριστική είναι η «ξύλινη» απάντηση της Υφυπουργού Παιδείας σε αναφορά των βουλευτών του ΚΚΕ για τη συγχώνευση των τμημάτων της Δ΄ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας, επικαλούμενη το όριο των 25 μαθητών ανά τμήμα, χωρίς να λαμβάνει υπόψη τους 4 μαθητές με μαθησιακές και όχι μόνο ανάγκες, ενώ δεν απαντά στην ουσία στο αίτημα για δημιουργία οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών ειδικότητας Θεατρικής Αγωγής, αλλά και άλλων ειδικοτήτων.

Βλέπουν τα παιδιά ως αριθμούς και όχι ως προσωπικότητες που έχουν ανάγκη την ποιοτική, αναβαθμισμένη διαπαιδαγώγηση, μόρφωση, ομαλή ένταξη στην τοπική κοινωνία με παράλληλη ανάπτυξη της κριτικής σκέψης.

Εκφράζουμε την αντίθεσή μας σ’ αυτή την αντιεκπαιδευτική πολιτική της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ άμεσο διορισμό:

  • 4 δασκάλων ειδικής αγωγής για τη στελέχωση των Τμημάτων Ένταξης των δημοτικών σχολείων Κοντοπουλίου, Κοντιά, Μουδρου, και 2ου Μύρινας.

  • 2 δασκάλων για τη στελέχωση των Τάξεων Υποδοχής Αλλοδαπών μαθητών (ΖΕΠ) των δημοτικών σχολείων Νέας Κούταλης και 2ου Μύρινας.

  • 2 δασκάλων Παράλληλης Στήριξης πλήρους ωραρίου για τις ανάγκες των μαθητών που έχουν διάγνωση των δημοτικών σχολείων 2ο Μύρινας, 3ο Μύρινας και Κοντιά.

  • 2 νηπιαγωγών Παράλληλης Στήριξης πλήρους ωραρίου για τις ανάγκες των νηπίων που έχουν διάγνωση για τα νηπιαγωγεία Κοντιά και 4ο Μύρινας.

  • Ενός σχολικού νοσηλευτή για την πλήρη στήριξη των παιδιών στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Μύρινας και στο 1ο Νηπιαγωγείο Μύρινας.

  • 2 εκπαιδευτικών Θεατρικής Αγωγής, 2 εκπαιδευτικών Εικαστικών και 2 εκπαιδευτικών Μουσικής για τη διδασκαλία των ανωτέρω μαθημάτων από εξειδικευμένους εκπαιδευτι

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες