Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της Παγκόσμιας Ημέρας ΑμεΑ παρευρέθηκε η υπουργός Παιδειάς και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, στην Κεντρική Πλατεία των Γρεβενών, τονίζοντας μεταξύ άλλων, πως γίνεται προσπάθεια να ανανεωθούν οι οργανικές θέσεις ώστε να γίνουν νέοι διορισμοί.
Πιο συγκεκριμένα, στα Γρεβενά, πραγματοποιήθηκαν δράσεις για την ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινωνίας σε θέματα που αφορούν στον σεβασμό και στην αποδοχή της διαφορετικότητας. Η υπουργός, συνομίλησε με ορισμένα από τα παιδιά των δύο σχολείων, τους εκπαιδευτικούς αλλά και τους γονείς τους που ήταν παρόντες στην εκδήλωση.
«Στολίσαμε το Χριστουγεννιάτικο δένδρο και μιλήσαμε για την σημασία της διαφορετικότητας, της συμπερίληψης και της συνύπαρξης» δήλωσε η Ν. Κεραμέως απευθύνοντας ευχαριστίες στα παιδιά «που με έκαναν κοινωνό αυτής της προσπάθειας».
Η Ν. Κεραμέως ανέλυσε τους άξονες στους οποίες βασίζεται η πολιτική του υπουργείου της για την εκπαίδευση στα άτομα με αναπηρίες και οι οποίοι είναι: «η μέριμνα στο ανθρώπινο δυναμικό, η δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού» λαμβάνοντας υπ΄οψιν τα είδη αναπηρίας των παιδιών και «ο άξονας της συμπερίληψης. Η άμεση μεριμνά μας είναι πώς να βοηθήσουμε το εκπαιδευτικό σύστημα να ανοίξει μια αγκαλιά για τα παιδιά με αναπηρίες δημιουργώντας ένα συμπεριληπτικό σχολείο» σημείωσε.
Επιπροσθέτως, ανέφερε πως προετοιμάζεται υλικό προσαρμοσμένο στα είδη της αναπηρίας, το οποίο είναι ένα έργο μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης, το οποίο υπερβαίνει τα δέκα εκατομμύρια ευρώ για τη δημιουργία νέου εκπαιδευτικού υλικού.
Προσπάθεια να ανανεωθούν οι οργανικές και να πραγματοποιηθούν διορισμοί
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η υπουργός συνομίλησε με εκπαιδευτικούς, ένας εκ των οποίων επεσήμανε πως το Ειδικό σχολείο της περιοχής στελεχώνεται μόνον με αναπληρωτές.
«Υπάρχει ένα ζήτημα με τις οργανικές. Οι οργανικές θέσεις είναι πάρα πολύ παλιές. Όταν είχαν καταγραφεί οι οργανικές ήταν για σχεδόν 40 χρόνια. Γίνεται μια προσπάθεια να ανανεώσουμε, να ανανεώσουμε τις οργανικές για να μπορέσουν να συνεχίσουν να γίνονται διορισμοί. Επαφίεται στο να γίνει η δουλειά και να χαρτογραφηθεί εκ νέου το ανθρώπινο δυναμικό της χώρας και οι ανάγκες για να αντικατοπτρίσουν περισσότερο την πραγματικότητα», δήλωσε η Ν. Κεραμέως.
Παράλληλα, επισκέφθηκε και σχολικές μονάδες όπως το 2ο ΓΕΛ Γρεβενών όπου συζήτησε με το Σύλλογο διδασκόντων ενώ μπήκε σε 4 τάξεις και συνομίλησε με μαθητές της Β Λυκείου. Σε ερωτήσεις της υπουργού για τα θέματα του σχολείου, οι περισσότεροι μαθητές που έλαβαν το λόγο έθεσαν το θέμα της ελάχιστης βάσης εισαγωγής λέγοντας ότι «αδικεί τους πιο αδύναμους», ενώ κάποιοι άλλοι ανέφεραν «το ζήτημα των επαγγελματικών προσόντων που έχουν οι απόφοιτοι των ιδιωτικών κολλεγίων που έχουν την δυνατότητα να πληρώνουν τις σπουδές τους».
Η υπουργός απάντησε ότι από μετρήσεις που έχουν γίνει στο Υπουργείο φαίνεται ότι «η ελάχιστη βάση εισαγωγής βοήθησε τους μαθητές μέσω μεγαλύτερης προσπάθειας να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους» ενώ για το θέμα των κολλεγίων τόνισε ότι «τα κολλέγια δεν είναι πανεπιστήμια και ότι οι απόφοιτοί τους δεν απολαμβάνουν τα ίδια πλεονεκτήματα με τους αποφοίτους των Ελληνικών δημόσιων πανεπιστημίων».
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη