Καθηγητές μουσικής
Αναλυτικά το πρόγραμμα σπουδών Μουσικής των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων Γυμνασίου

Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β 1998/27-3-2023, το πρόγραμμα σπουδών του μαθήματος της Μουσικής που αφορά τις τάξεις Α', Β', Γ' Γυμνασίου.

Δείτε εδώ αναλυτικά το πρόγραμμα σπουδών της Μουσικής για το Γυμνάσιο.

Το Πρόγραμμα Σπουδών Μουσικής για το Γυμνάσιο αποτελεί μια πρόταση που γίνεται με όραμα τον σταδιακό μετασχηματισμό της παιδείας, στη βάση μιας πραγματιστικής προσέγγισης του σχολείου, αξιοποιώντας τις υπάρχουσες θεσμοθετήσεις, τις λειτουργικές δομές και το ανθρώπινο δυναμικό του σχολείου.

Αποτελεί ένα ανοικτό και ευέλικτο Πρόγραμμα Σπουδών (εφεξής ΠΣ) σε άρρηκτη συνέχεια του ΠΣ Μουσικής για το Δημοτικό, το οποίο διευκολύνει τον/την εκπαιδευτικό να οργανώσει και να σχεδιάσει το μάθημα της Μουσικής σύμφωνα με τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών/-τριών, ακολουθώντας την αρχή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας, μέσα από καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις και αξιοποιώντας τις δυνατότητες των νέων τεχνολογιών και των ψηφιακών μέσων.

Οι γενικοί στόχοι του ΠΣ Μουσικής για το Γυμνάσιο αναφέρονται σε όλες τις εκφάνσεις της μουσικής αγωγής που μπορούν να πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο της εκπαίδευσης στο Γυμνάσιο και σε συνέχεια της εκπαίδευσης στο Δημοτικό.

Οι γενικοί στόχοι του ΠΣ, συνδεόμενοι με συγκεκριμένα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα, αναπτύσσονται σπειροειδώς, διαρθρωμένοι εντός τεσσάρων Θεματικών Οργανωτών. Αφορούν κατά κύριο λόγο την ανάπτυξη μουσικών δεξιοτήτων και γνώσεων, και επιτυγχάνονται μέσα από την εφαρμογή βιωματικών και ενεργητικών μουσικών δραστηριοτήτων με συγκεκριμένη στόχευση και οργανωμένο πλαίσιο.

Επίσης, πηγάζουν από τις επιδιώξεις του μαθήματος της Μουσικής ως προς την ολοκληρωμένη ανάπτυξη της προσωπικότητας του/ της εφήβου/-ης, την ενίσχυση της κοινωνικής του/της ανάπτυξης, της ψυχικής του/της ανθεκτικότητας και της ευημερίας, την καλλιέργεια στάσεων και αξιών, και ακόμη από τη σύνδεση του μαθήματος με την ευρύτερη κοινωνία, την ιστορία του ανθρώπου και το περιβάλλον του (φυσικό και ανθρωπογενές).

Η ολιστική αυτή προσέγγιση του μουσικού φαινομένου, μέσα από την ενεργή συμμετοχή του/της μαθητή/τριας σε δημιουργικές και βιωματικές δράσεις σε όλο το φάσμα της μαθητικής ζωής του/της, μπορεί να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη μιας διά βίου σχέσης του/της με την τέχνη της μουσικής.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ 

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μπεσ
Τα Μυστικά για την τέλεια σπιτική μπεσαμέλ: Αποφυγή λαθών και επιτυχία στην κουζίνα
Παρότι η συνταγή για μπεσαμέλ είναι σχετικά απλή, η σωστή εκτέλεση είναι εκείνη που καθορίζει την επιτυχία
Τα Μυστικά για την τέλεια σπιτική μπεσαμέλ: Αποφυγή λαθών και επιτυχία στην κουζίνα
οπτικη
Οπτική ψευδαίσθηση: Μόνο οι πιο παρατηρητικοί θα βρουν το τετράφυλλο τριφύλλι 6 δευτερόλεπτα
Χρειάζονται εξαιρετικές γνωστικές δεξιότητες για να καταφέρετε να λύσετε αυτή την οπτική ψευδαίσθηση.
Οπτική ψευδαίσθηση: Μόνο οι πιο παρατηρητικοί θα βρουν το τετράφυλλο τριφύλλι 6 δευτερόλεπτα
taksi
Επιχείρηση “μαχαίρι” στα σχολεία από το ΥΠΑΙΘΑ - Σφοδρή καταγγελία για περικοπές τμημάτων
Καταγγελία για καταδρομική επίσκεψη στελεχών του ΥΠΑΙΘΑ στα σχολεία - Περικοπές τμημάτων και αυταρχισμός στην εκπαίδευση
Επιχείρηση “μαχαίρι” στα σχολεία από το ΥΠΑΙΘΑ - Σφοδρή καταγγελία για περικοπές τμημάτων