Συνεχίζεται το ντόμινο από καταγγελίες για την επιλογή Διευθυντών σχολείων.
Καταγγελίες ότι δεν μοριοδοτήθηκαν τυπικά προσόντα, τίτλοι σπουδών ως έπρεπε, τα τοπικά συμβούλια επιλογής (με απουσία των αιρετών από αυτά) δεν αναγνώρισαν προϋπηρεσίες και συνεχόμενες θητείες διευθυντών και προϊσταμένων σχολικών μονάδων, γιατί δεν υπήρχε το αντίστοιχο τετραγωνάκι στην πλατφόρμα, όπως επίσης δεν μοριοδοτήθηκε όπως έπρεπε το συγγραφικό-ερευνητικό έργο, έχουν φτάσει στην ομάδα «Εκπαιδευτικοί εν δράσει Ν.Φθιώτιδας και Στερεάς Ελλάδας», πέρα από όλες τις υπόλοιπες που δημοσιοποιούνται καθημερινά.
«Η εργαλειοποίηση της συνέντευξης από πολλά διορισμένα συμβούλια επιλογής μέσω των στημένων βαθμολογιών (με χειρουργική ακρίβεια σε πολλές περιπτώσεις) και οι ερωτήσεις στόχευαν στο να “δικαιολογηθεί” η χαμηλή ή η υψηλή βαθμολογία υποψήφιων», σημειώνουν οι εκπαιδευτικοί και προσθέτουν:
«Οι διαφορές 3-11 βαθμών στη συνέντευξη μεταξύ υποψήφιων είναι δύσκολο να εξηγηθούν από απαντήσεις σε «αυτοπαρουσίαση» και σε «μελέτη περίπτωσης». Το επιτελικό κράτος της διαπλοκής ενεργοποιήθηκε για να “ρυθμίσει” τις βαθμολογίες και κάποιοι να πάρουν ή να χάσουν όσα ακριβώς μόρια χρειάζονταν για να είναι έτοιμα τα “στελέχη εκπαίδευσης” την επόμενη μέρα των εκλογών σε κάθε περίπτωση… Παρατηρήθηκε επίσης αναπληρωματικό μέλος του συμβουλίου επιλογής να αξιολογεί επιλεκτικά υποψήφιους συμβούλους ίδιας περιφέρειας ή για να γίνουμε πιο σαφείς του ίδιου νομού. Πού βρίσκεται λοιπόν το αμερόληπτο, το αντικειμενικό και η ίση μεταχείριση;»
Ολη η ανακοίνωση
Η συνέντευξη ως ασανσέρ για τους “αρεστούς” του συστήματος πανελλαδικά…
Συναδέλφισσες – συνάδελφοι, το Υπουργείο Παιδείας στη σπουδή και βιασύνη του να καταρτίσει τους πίνακες συντονιστών – συμβούλων και διευθυντών/ντριών σχολικών μονάδων (πριν τις εκλογές…) έχει πράξει πολλά λάθη. Άραγε εσκεμμένα… ή όχι. Σε όλη τη χώρα εκατοντάδες συνάδελφοι κινούνται δικαστικά με δικαστικές προσφυγές-αγωγές-εξώδικα εναντίον του Υπουργείου προσβλέποντας τη δικαίωση στις αδικίες που έχουν υποστεί.
Έχουμε καταγγελίες ότι δεν μοριοδοτήθηκαν τυπικά προσόντα, τίτλοι σπουδών ως έπρεπε, τα τοπικά συμβούλια επιλογής (με απουσία των αιρετών από αυτά) δεν αναγνώρισαν προϋπηρεσίες και συνεχόμενες θητείες διευθυντών και προϊσταμένων σχολικών μονάδων, γιατί δεν υπήρχε το αντίστοιχο τετραγωνάκι στην πλατφόρμα, όπως επίσης δεν μοριοδοτήθηκε όπως έπρεπε το συγγραφικό-ερευνητικό έργο. Επίσης στα Π.Υ.Μ. δεν είχαν καταχωρηθεί τυπικά προσόντα συναδέλφων. Τις ενστάσεις επανεξέταζε το ίδιο συμβούλιο επιλογής. Αν είναι δυνατόν!!! Να υπενθυμίσουμε για μια ακόμη φορά την αναγκαιότητα των αιρετών, οι οποίοι υπερασπίζονται τον θεσμό, βρίσκονται δίπλα στα δίκαια αιτήματά των συναδέλφων με διαφάνεια, λογοδοσία, αποκάλυψη των αυθαιρεσιών της διοίκησης, υπεράσπιση της δημοκρατίας απέναντι σε κάθε είδους «προφορικές» εντολές, υπεράσπιση και διεκδίκηση των δικαιωμάτων όλων. Άλλωστε ο αιρετός από τη στιγμή που εκλέγεται και συμμετέχει σε τέτοιες διαδικασίες επιλογής στελεχών είναι αιρετός όλων των Συναδέλφων.
Η εργαλειοποίηση της συνέντευξης από πολλά διορισμένα συμβούλια επιλογής μέσω των στημένων βαθμολογιών (με χειρουργική ακρίβεια σε πολλές περιπτώσεις) και οι ερωτήσεις στόχευαν στο να “δικαιολογηθεί” η χαμηλή ή η υψηλή βαθμολογία υποψήφιων.
Έτσι δεν αναδείχτηκε η παιδαγωγική συγκρότηση και η διοικητική επάρκεια των υποψήφιων, αλλά όλη αυτή η παρωδία αποτελεί την επιτομή της διαπλοκής, της ημετεροκρατίας, της αδιαφάνειας, της προσπάθειας άλωσης της κρατικής μηχανής από τους αρεστούς και «υπεράριστους» (άνω του 20),της σημερινής κυβέρνησης και της διαμόρφωσης ενός τοπίου ξένου από κάθε έννοια δικαιοσύνης και αξιοκρατίας.
Στην προσωπική συνέντευξη είχαμε το παράδοξο υποψήφιοι να παίρνουν πάνω από 20 μονάδες που ήταν το όριο. Η πιστοποίηση Τ.Π.Ε. είχε διαφορετική αντιμετώπιση στα κατά τόπους τοπικά συμβούλια επιλογής. Αλλού αποκλείστηκαν υποψήφιοι και αλλού μοριοδοτήθηκαν.
Οι διαφορές 3-11 βαθμών στη συνέντευξη μεταξύ υποψήφιων είναι δύσκολο να εξηγηθούν από απαντήσεις σε «αυτοπαρουσίαση» και σε «μελέτη περίπτωσης». Το επιτελικό κράτος της διαπλοκής ενεργοποιήθηκε για να “ρυθμίσει” τις βαθμολογίες και κάποιοι να πάρουν ή να χάσουν όσα ακριβώς μόρια χρειάζονταν για να είναι έτοιμα τα “στελέχη εκπαίδευσης” την επόμενη μέρα των εκλογών σε κάθε περίπτωση… Παρατηρήθηκε επίσης αναπληρωματικό μέλος του συμβουλίου επιλογής να αξιολογεί επιλεκτικά υποψήφιους συμβούλους ίδιας περιφέρειας ή για να γίνουμε πιο σαφείς του ίδιου νομού. Πού βρίσκεται λοιπόν το αμερόληπτο, το αντικειμενικό και η ίση μεταχείριση;;
Δυστυχώς αυτά συνέβησαν και στην Περιφέρειά μας!!!
Οι νέοι σύμβουλοι θα πρέπει να προβληματιστούν με όλα αυτά τα ακατανόητα και πριν μπουν στις σχολικές μονάδες να επιβάλλουν την αντιεκπαιδευτική και αντιπαιδαγωγική πολιτική γυρίζοντας την εκπαίδευση δεκάδες χρόνια πίσω να σκεφτούν ότι οι εκπαιδευτικοί θα τους γυρίσουν την πλάτη. Ένα είναι σίγουρο, ότι θα βρουν απέναντι τους εκπαιδευτικούς. Ο σύμβουλος συμπαραστάτης, συνοδοιπόρος, συνεργάτης και καθοδηγητής ανήκει πλέον στην ιστορία.
Τέλος ενώ θέλουμε να κλείσουμε αυτή την ανακοίνωση-καταγγελία οι ειδήσεις, οι τραγικότητες, η προχειρότητα, η ανικανότητα, η πρεμούρα του Υπουργείου αν θέλετε, δεν μας το επιτρέπουν. Το σύστημα-πλατφόρμα για τις επιλογές σχολικών μονάδων από τους υποψήφιους διευθυντές/ντριες , που ξοδεύτηκαν τόσα χρήματα από το υστέρημα του ελληνικού λαού ενώ το Υπουργείο είχε δική του πλατφόρμα κατέρρευσε πριν τις 11.00 το βράδυ. Συνάδελφοι και συναδέλφισσες δεν πρόλαβαν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία και διαμαρτύρονται σήμερα Μεγάλη Εβδομάδα για την ταλαιπωρία τους. Στην κυριολεξία η Εβδομάδα των Παθών για τον ελληνικό λαό.
Συναδέλφισσες-συνάδελφοι, η πολιτική που χαράσσεται είναι απαξιωτική, υπονομευτική και έχει στόχο τη διάλυση του δημόσιου σχολείου. Ο νόμος 4823/21 για την αξιολόγηση είναι το «κύκνειο άσμα» που παίζεται λίγο πριν τις εκλογές και δεν πρέπει επ’ ουδενί λόγο να εφαρμοστεί. Δεν θα επιτρέψουμε την κατηγοριοποίηση του δημόσιου σχολείου. Η Παιδεία είναι δημόσιο αγαθό, δεν πρέπει να ιδιωτικοποιηθεί και χρειάζεται να παρέχεται ισόνομα σε όλους τους μαθητές.
Υπογράφουμε τη δήλωση της Δ.Ο.Ε. για αποχή-απεργία από τα εξωδιδακτικά καθήκοντα (ανάρτηση στο e-portofolio των προσόντων μας, συνάντηση με τον συντονιστή εκπαίδευσης και τον διευθυντή του σχολείου για την δειγματική διδασκαλία, σύνταξη πρακτικού).
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ
Ν. ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ και ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη