Σχολεία χωρίς ψυχολόγους: Δεν είναι στις προτεραιότητες της Πολιτείας...
Δυσαναπλήρωτα κενά σ’ αυτές τις τόσο κρίσιμες και χρήσιμες ειδικότητες σε σχολεία της Δ.Δ.Ε. Α΄ Αθήνας

Την «ανάλγητη στάση του ΥΠΑΙΘ που υπονομεύει επί της ουσίας τον θεσμό των ψυχολόγων και των κοινωνικών λειτουργών και τον σπουδαίο και κρίσιμο ρόλο τους μέσα στις σχολικές μονάδες», καταγγέλλει ο αιρετός της Αγωνιστικής Συνεργασίας – ΣΥΝΕΚ Μπάμπης Κόκλας.

Σε ανακοίνωση-καταγγελία του, ο αιρετός σημειώνει ότι η Δ.Δ.Ε. Α΄ Αθήνας σε πρώτη φάση χώρισε τα σχολεία της αρμοδιότητάς της σε 35 ομάδες. Η καθεμιά ομάδα αποτελείται από 5 όμορα σχολεία. Στην συνέχεια απέστειλε «κατ’ οικονομία» τα κενά των συγκεκριμένων ειδικοτήτων στο Υπουργείο με σκοπό την κάλυψή τους. Η υποχρέωση της πολιτείας ήταν να καλύψει τις θέσεις αυτές με έναν/μία ψυχολόγο και έναν/μία κοινωνική λειτουργό. Αντ’ αυτού «καλύφθηκαν» μόνο 12 ομάδες σχολείων...

Η καταγγελία του αιρετού

Στις μέρες μας, ο ρόλος του ψυχολόγου και του κοινωνικού λειτουργού αποτελούν όσο ποτέ άλλοτε μια σύγχρονη αναγκαιότητα, αφού τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές/τριές μας χρήζουν της άμεσης παρέμβασης των ειδικών.

Η Δ.Δ.Ε. Α΄ Αθήνας σε πρώτη φάση χώρισε τα σχολεία της αρμοδιότητάς της σε 35 ομάδες. Η καθεμιά ομάδα αποτελείται από 5 όμορα σχολεία. Στην συνέχεια απέστειλε «κατ’ οικονομία» τα κενά των συγκεκριμένων ειδικοτήτων στο Υπουργείο με σκοπό την κάλυψή τους. Η υποχρέωση της πολιτείας ήταν να καλύψει τις θέσεις αυτές με έναν/μία ψυχολόγο και έναν/μία κοινωνική λειτουργό.

Αντ’ αυτού «καλύφθηκαν» μόνο 12 ομάδες σχολείων! Παρότι η πρόταση κάλυψης των εν λόγω κενών είχε κατατεθεί στο Υπουργείο από την Δ.Δ.Ε. Α΄ Αθήνας από τις αρχές της τρέχουσας σχολικής χρονιάς, το Υπουργείο δεν ικανοποίησε επουδενί, έστω και την «κουτσουρεμένη» αυτή πρόταση, αφήνοντας μέχρι και σήμερα δυσαναπλήρωτα κενά σ’ αυτές τις τόσο κρίσιμες και χρήσιμες ειδικότητες.

Προφανώς, δεν είναι στις προτεραιότητες της Πολιτείας να αναλάβει τις ευθύνες της κάνοντας διορισμούς-προσλήψεις ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών με σκοπό να καλύψει όλα τα κενά και τις ανάγκες των σχολείων.

Καταγγέλλω την ανάλγητη στάση του ΥΠΑΙΘ που υπονομεύει επί της ουσίας τον θεσμό των ψυχολόγων και των κοινωνικών λειτουργών και τον σπουδαίο και κρίσιμο ρόλο τους μέσα στις σχολικές μονάδες.

Το συνδικαλιστικό κίνημα μέσα από την οργανωμένη δράση και πάλη των Σωματείων του παλεύει και θα συνεχίσει να αγωνίζεται αταλάντευτα για την πλήρη κάλυψη των κενών σε ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς, ούτως ώστε να ανταποκριθούν στις πολύπλευρες και ποικίλες κοινωνικές ανάγκες των μαθητών/τριών μας δίνοντας λύσεις στις σύγχρονα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά του ελληνικού λαού.

Ο Αιρετός της Αγωνιστικής Συνεργασίας – ΣΥΝΕΚ

Κόκλας Χαράλαμπος (Μπάμπης)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

laptop
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
Σύμφωνα με τον οδηγό του ΚΕΠΕΑ της ΓΣΕΕ, οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα δεν δικαιούνται μόνο την ετήσια κανονική άδεια, αλλά επιπλέον 25...
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
DASKALOI
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
Διορισμοί και προσλήψεις εκπαιδευτικών - Ο προγραμματισμός και το πρόβλημα με τις οργανικές θέσεις
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
funds
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
Η τάση εξαγοράς ιδιωτικών σχολείων από πολυεθνικούς εκπαιδευτικούς ομίλους και επενδυτικά funds δεν είναι μια απλή οικονομική πράξη. Αντιθέτως,...
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
ikoniki pragmatikotita
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;
Σχολείο χωρίς τάξη: Ποια είναι τα όρια της εξ αποστάσεως μάθησης; Το ψηφιακό σχολείο ως υποκατάστατο της αληθινής επαφής
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;