Κινητοποίηση της ΟΛΜΕ
Παρά τις μεθοδεύσεις ΥΠΑΙΘ , διοίκησης και αξιολογητών, η αξιολόγησή τους παραπαίει και δεν προχωρά

Νέα πανελλαδική κινητοποίηση την εβδομάδα 2 - 5 Μάη (προτεινόμενη ημερομηνία , Πέμπτη 4/5) στο ΥΠΑΙΘ οργανώνουν οι εκπαιδευτικοί, απαιτώντας την άμεση μονιμοποίηση των νεοδιόριστων και το σταμάτημα κάθε αξιολογικής διαδικασίας.

«Η αξιολόγησή τους παραπαίει και δεν προχωρά! Παρά τις μεθοδεύσεις ΥΠΑΙΘ , διοίκησης και αξιολογητών, που με κάποιες εξαιρέσεις ανάμεσα τους, χρησιμοποιούν όλα τα μέσα, εφαρμόζουν απαράδεκτες εν κρυπτώ διαδικασίες, πιέζουν , καθησυχάζουν , παραπλανούν, καλλιεργούν τη λογική των τετελεσμένων και της « αναγκαστικής» αποδοχής της, ο κλάδος με τους αγώνες του και τις καθημερινές παρεμβάσεις των ΕΛΜΕ τους έχει αναγκάσει να αλλάζουν τα σχέδιά τους ,να αναβάλουν επ’ αόριστον τα χρονοδιαγράμματα τους, να σταματούν έξω από τις πόρτες των σχολείων!», τονίζει σε ανακοίνωσή της η Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης και συμπληρώνει:

«Είναι γενικευμένη η απονομιμοποίηση της στον κόσμο της εκπαίδευσης, δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί σε Α’ βάθμια και Β’ βάθμια, νεοδιόριστες/οι, μόνιμες/οι, αναπληρωτ(ρι)ες που υπογράφουν Απεργία Αποχή, εκατοντάδες μπλόκα στους αξιολογητές να μπουν στις σχολικές μονάδες, περιοχές ολόκληρες σε όλη τη χώρα που δεν έχει πατήσει αξιολογητής/τρια το πόδι του/της ούτε σε ένα σχολείο, δεν έχει αξιολογηθεί ούτε ένας/μία νεοδιόριστος/η. Οι αξιολογητές σε νεοδιόριστους-ες στα σχολεία της Γ΄ ΕΛΜΕ-Θ δεν κατάφεραν να προχωρήσουν τις διαδικασίες της αξιολόγησης, με εξαίρεση μια εν κρυπτώ διαδικασία, και να μπουν στις τάξεις».

Ολη η ανακοίνωση της Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Η κυβέρνηση της ΝΔ και το Υπουργείο Παιδείας, σε αυτές τις λίγες εβδομάδες που απομένουν μέχρι το κλείσιμο των σχολείων και τη διεξαγωγή των εκλογών ,συνεχίζοντας το έργο της διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης, θέλει να κατοχυρώσει ότι προχωρά την αξιολόγηση, ώστε να δημιουργήσει τετελεσμένα. Χωρίς να έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο, την Μεγάλη Πέμπτη άρχισαν οι κρούσεις στους συναδέλφους νεοδιόριστους στην Αττική και τη Νότια Ελλάδα, ενώ μέσα στο Πάσχα ανακοίνωσαν τα ονόματα των νέων διευθυντών, χωρίς να μπορέσουν όμως να αποφύγουν τις αμέτρητες καταγγελίες για την προκλητικά μεροληπτική μοριοδότηση των δικών τους παιδιών και τις αυθαιρεσίες σε βάρος συναδέλφων.

Αν επιτρέψουμε να πραγματοποιηθούν τα σχέδιά τους για σχολεία κατηγοριοποιημένα, όπου ο διευθυντής θα αναζητά πόρους και χορηγίες και καλή αξιολόγηση, ενώ οι εκπαιδευτικοί θα μετατραπούν σε εκγυμναστές των μαθητών τους για να πιάσουν τους δείκτες και θα σκύβουν το κεφάλι στον κάθε σύμβουλο και διευθυντή, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και τα εργασιακά των εκπαιδευτικών θα δεχθούν ισχυρό πλήγμα.

Η αξιολόγησή τους παραπαίει και δεν προχωρά! Παρά τις μεθοδεύσεις ΥΠΑΙΘ , διοίκησης και αξιολογητών, που με κάποιες εξαιρέσεις ανάμεσα τους, χρησιμοποιούν όλα τα μέσα, εφαρμόζουν απαράδεκτες εν κρυπτώ διαδικασίες, πιέζουν , καθησυχάζουν , παραπλανούν, καλλιεργούν τη λογική των τετελεσμένων και της « αναγκαστικής» αποδοχής της, ο κλάδος με τους αγώνες του και τις καθημερινές παρεμβάσεις των ΕΛΜΕ τους έχει αναγκάσει να αλλάζουν τα σχέδιά τους ,να αναβάλουν επ’ αόριστον τα χρονοδιαγράμματα τους, να σταματούν έξω από τις πόρτες των σχολείων!

Είναι γενικευμένη η απονομιμοποίηση της στον κόσμο της εκπαίδευσης, δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί σε Α’ βάθμια και Β’ βάθμια, νεοδιόριστες/οι, μόνιμες/οι, αναπληρωτ(ρι)ες που υπογράφουν Απεργία Αποχή, εκατοντάδες μπλόκα στους αξιολογητές να μπουν στις σχολικές μονάδες, περιοχές ολόκληρες σε όλη τη χώρα που δεν έχει πατήσει αξιολογητής/τρια το πόδι του/της ούτε σε ένα σχολείο, δεν έχει αξιολογηθεί ούτε ένας/μία νεοδιόριστος/η.

Οι αξιολογητές σε νεοδιόριστους-ες στα σχολεία της Γ΄ ΕΛΜΕ-Θ δεν κατάφεραν να προχωρήσουν τις διαδικασίες της αξιολόγησης, με εξαίρεση μια εν κρυπτώ διαδικασία, και να μπουν στις τάξεις.

Με ισχυρό το όπλο της απεργίας αποχής, τις κοινές παρεμβάσεις νεοδιόριστων, συναδέλφων και ΕΛΜΕ, η αξιολόγηση σταμάτησε!

ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ:

ΤΩΡΑ να σταματήσει κάθε αξιολογική διαδικασία !Ακώλυτη μονιμοποίηση-Να μονιμοποιηθούν ΤΩΡΑ ολες/ολοι οι νεοδιοριστες/οι, με μοναδικό κριτήριο τη συμπλήρωση της διετίας

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ , ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΠΑΝΤΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ, μαζί με τους νεοδιόριστους και συναδέλφους, θα συνεχίσουμε να σταματάμε τους αξιολογητές και το επόμενο διάστημα.

  • Να μην προχωρήσει καμία διαδικασία αξιολόγησης, ούτε της προσυνεννόησης, ούτε της παρακολούθησης δειγματικής διδασκαλίας. Καλούμε και όσους νεοδιόριστους μπήκαν στις διαδικασίες της αξιολόγησης, τώρα να τους γυρίσουν την πλάτη και να δηλώσουν απεργία αποχή.

  • Συνεχίζουμε να υπογράφουμε μαζικά τη δήλωση απεργίας αποχής της ΟΛΜΕ και χρησιμοποιούμε τις στάσεις εργασίας, αν επιχειρήσουν να μπουν οι αξιολογητές στις τάξεις.

  • Συνεχίζουμε να ενημερώνουμε την ΕΛΜΕ για τις επισκέψεις συμβούλων για την αξιολόγηση. Καλούμε τους διευθυντές των σχολείων να μην αποτελέσουν μέρος της άθλιας επιχείρησης παραπλάνησης και εκφοβισμού.

  • Τo ΔΣ της Γ ΕΛΜΕ από κοινού με τις άλλες ΕΛΜΕ απαιτήσαμε το ΠΥΣΔΕ να προχωρήσει τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων. Καλούμε όλα τα μέλη του να ζητήσουν τη συζήτηση του θέματος και να πάρουν θέση. Είναι υποχρέωσή τους απέναντι στους συναδέλφους, οι οποίοι παράνομα και παράτυπα δεν έχουν μονιμοποιηθεί για να χρησιμοποιηθούν με εκβιαστικό και κυνικό τρόπο. Σε διαφορετική περίπτωση, το ΔΣ της ΕΛΜΕ Θ από κοινού με τους συναδέλφους, θα προχωρήσουμε στην κατάθεση εξώδικου προς τη Διεύθυνση και τα μέλη του ΠΥΣΔΕ.

Προχωράμε – οργανώνουμε:

  • πανελλαδική κινητοποίηση την εβδομάδα 2 - 5 Μάη (προτεινόμενη ημερομηνία , Πέμπτη 4/5) στο ΥΠΑΙΘ, απαιτώντας την άμεση μονιμοποίηση των νεοδιόριστων και το σταμάτημα κάθε αξιολογικής διαδικασίας.

  • Καλούμε τις ΕΛΜΕ- ΣΕΠΕ, την ΟΛΜΕ- ΔΟΕ να πάρουν αποφάσεις σ΄αυτήν την κατεύθυνση .

  • Το ΔΣ της ΟΛΜΕ να ενοποιήσει τον αγώνα του κλάδου ενάντια στην αξιολόγηση και να δώσει νέα πανελλαδικά χαρακτηριστικά. Να τον συνδέσει με τον αγώνα ενάντια στο διαγωνισμό PISA που επιδιώκει την κατηγοριοποίηση των σχολείων και να καταγγείλει με συγκεκριμένα στοιχεία το όργιο της επιλογής διευθυντών που σύντομα θα επιχειρήσουν να μας αξιολογήσουν. Να μην επιτρέψουμε τη συνέχιση της καταστροφικής πολιτικής τους για το δημόσιο σχολείο και τις εργασιακές μας σχέσεις.

  • Συντονισμός ΕΛΜΕ- ΣΕΠΕ για κοινή οργάνωση δράσεων: κινητοποιήσεις, παραστάσεις στις ΔΔΕ, συναντήσεις με τους συμβούλους κ.α

  • μέρα πανελλαδικής δράσης ενάντια στην αξιολόγηση με απεργιακά χαρακτηριστικά στις 10 Μάη, ημέρα διεξαγωγής της “ελληνικής PISA

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ!

ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ,

ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

amfitheatro.jpeg
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Έγιναν 108 τα τμήματα που απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master)
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα
ΟΙΕΛΕ: Η επιχειρηματική ελευθερία υποχωρεί μπροστά σε θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα όπως είναι η ελευθερία λόγου και έκφρασης αλλά και διεκδίκησης...
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα