Απαράδεκτες μεθοδεύσεις στις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες
Πρόκειται για fast-track αδιαφανείς διαδικασίες που θίγουν τα δικαιώματα, τόσο των παλαιών όσο και των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών

Συνεχίζει για 4η χρόνια το υπουργείο Παιδείας την αντιεκπαιδευτική πολιτική του στο θέμα των τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών. Ήδη  από τις αρχές Αυγούστου τα ΠΥΣΔΕ συνεδριάζουν για να κάνουν τις τοποθετήσεις των λειτουργικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών και των εκπαιδευτικών που έχουν έρθει με απόσπαση ή ζητούν απόσπαση εντός του ΠΥΣΔΕ και σε κάποια ΠΥΣΔΕ ανακοινώθηκαν ήδη οι τοποθετήσεις.

Μάλιστα, σε κάποιες περιπτώσεις η ανακοίνωση αυτή έγινε χωρίς καμία δημοσιοποίηση κενών και μορίων, «καταρρακώνοντας» κάθε διαφάνεια, την οποία είχαν κατακτήσει στο παρελθόν τα σωματεία και οι αιρετοί του κλάδου.

Όσοι γνωρίζουν τα της εκπαίδευσης, ξέρουν καλά ότι οι παραπάνω διαδικασίες απαιτούν χρόνο, πολλές και πολύωρες συνεδριάσεις του ΠΥΣΔΕ και κυρίως μια προϋπόθεση: ανοιχτά τα σχολεία με παρόντες τους εκπαιδευτικούς, αφού μόνο όταν οριστικοποιηθούν τα τμήματα μετά τις μετεγγραφές, την έγκριση των ολιγομελών, τις οριστικές επιλογές ομάδων προσανατολισμού από τους μαθητές της Β΄ και Γ΄ Λυκείου και τις τελικές αναθέσεις από τους συλλόγους διδασκόντων θα προκύψουν με σαφήνεια οι λειτουργικές υπεραριθμίες και τα κενά. Κενά για την ύπαρξη των οποίων οι εκπαιδευτικοί έχουν δικαίωμα να γνωρίζουν προτού κάνουν οποιαδήποτε δήλωση τοποθέτησης.

Πρόκειται για fast-track αδιαφανείς διαδικασίες που θίγουν τα δικαιώματα, τόσο των παλαιών όσο και των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, στις οποίες μας έχει συνηθίσει η κυβέρνηση και το υπουργείο δεδομένου ότι:

• Τα λειτουργικά κενά στα οποία μας καλούν να κάνουμε δήλωση τοποθέτησης δεν είναι τα πραγματικά, αφού δεν υπάρχει ξεκάθαρη εικόνα για τα τμήματα και τα κενά στα σχολεία

• δε λαμβάνει υπόψη τις όποιες άδειες θα προκύψουν στην αρχή της σχολικής χρονιάς προκαλώντας περαιτέρω αλαλούμ στις τοποθετήσεις.

• Αποκλείει την δυνατότητα δημιουργίας νέων, με λιγότερους μαθητές τμημάτων, που τόσο έχουμε ανάγκη μπροστά στο άνοιγμα των σχολείων.

• Τα όποια κενά τελικά προκύψουν θα είναι συρρικνωμένα, ώστε να μειωθεί όσο γίνεται ο αριθμός των αναπληρωτών που θα προσληφθούν

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Κέρκυρας

Για τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών

Συνεχίζει για 4η χρόνια το υπουργείο Παιδείας την αντιεκπαιδευτική πολιτική του στο θέμα των τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών. Ήδη -αρχές Αυγούστου- τα ΠΥΣΔΕ συνεδριάζουν για να κάνουν τις τοποθετήσεις των λειτουργικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών και των εκπαιδευτικών που έχουν έρθει με απόσπαση στη Κέρκυρα ή ζητούν απόσπαση εντός του ΠΥΣΔΕ και σήμερα, μόλις 10 Αυγούστου, ανακοινώθηκαν οι τοποθετήσεις. Μάλιστα, η ανακοίνωση αυτή έγινε χωρίς καμία δημοσιοποίηση κενών και μορίων, χωρίς καμία ανακοίνωση από τη ΔΔΕ, «καταρρακώνοντας» κάθε διαφάνεια, την οποία είχαν κατακτήσει στο παρελθόν τα σωματεία και οι αιρετοί του κλάδου.

Όσοι γνωρίζουν τα της εκπαίδευσης, ξέρουν καλά ότι οι παραπάνω διαδικασίες απαιτούν χρόνο, πολλές και πολύωρες συνεδριάσεις του ΠΥΣΔΕ και κυρίως μια προϋπόθεση: ανοιχτά τα σχολεία με παρόντες του συνάδελφους, αφού μόνο όταν οριστικοποιηθούν τα τμήματα μετά τις μετεγγραφές, την έγκριση των ολιγομελών, τις οριστικές επιλογές ομάδων προσανατολισμού από τους μαθητές της Β΄ και Γ΄ Λυκείου και τις τελικές αναθέσεις από τους συλλόγους διδασκόντων θα προκύψουν με σαφήνεια οι λειτουργικές υπεραριθμίες και τα κενά. Κενά για την ύπαρξη των οποίων οι συνάδελφοι έχουν δικαίωμα να γνωρίζουν προτού κάνουν οποιαδήποτε δήλωση τοποθέτησης.

Πρόκειται για fast-track αδιαφανείς διαδικασίες που θίγουν τα δικαιώματα, τόσο των παλαιών όσο και των νεοδιόριστων συναδέλφων, στις οποίες μας έχει συνηθίσει η κυβέρνηση και το υπουργείο δεδομένου ότι:

• Τα λειτουργικά κενά στα οποία μας καλούν να κάνουμε δήλωση τοποθέτησης δεν είναι τα πραγματικά, αφού δεν υπάρχει ξεκάθαρη εικόνα για τα τμήματα και τα κενά στα σχολεία

• δε λαμβάνει υπόψη τις όποιες άδειες θα προκύψουν στην αρχή της σχολικής χρονιάς προκαλώντας περαιτέρω αλαλούμ στις τοποθετήσεις.

• Αποκλείει την δυνατότητα δημιουργίας νέων, με λιγότερους μαθητές τμημάτων, που τόσο έχουμε ανάγκη μπροστά στο άνοιγμα των σχολείων.

• Τα όποια κενά τελικά προκύψουν θα είναι συρρικνωμένα, ώστε να μειωθεί όσο γίνεται ο αριθμός των αναπληρωτών που θα προσληφθούν

• αντικειμενικά ενισχύονται οι τάσεις εμφάνισης ρουσφετολογικών μηχανισμών, μέσω χειρισμού του αριθμού των τμημάτων και απόκρυψης κενών, αφού δεν έχει δηλωθεί και δεν είναι γνωστός ο τελικός αριθμός κενών, ειδικά όταν το σημερινό ΠΥΣΔΕ απαρτίζεται από ¨ψευδό-αιρετούς¨ που – οι τελευταίοι- καμία αναγνώριση δεν έχουν ανάμεσα στους συναδέλφους. Και δικαίως, όπως αποδεικνύεται, αφού καμία ενημέρωση δεν υπάρχει από την πλευρά τους, προς τους συναδέλφους, για τις διαδικασίες που ακολουθούνται και τις παρατυπίες που γίνονται μέσα στο ΠΥΣΔΕ. Ήδη φτάνουν καταγγελίες στην ΕΛΜΕ Κέρκυρας για κενά που κρύβονται, για διαθέσεις εκπαιδευτικών σε σχολεία που δεν έχουν δηλώσει, για τοποθετήσεις εκπαιδευτικών με βάση το αν θα δίνει η Διεύθυνση οδοιπορικά ή όχι, παραβλέποντας τελείως τις δηλώσεις των εκπαιδευτικών και τα εργασιακά τους δικαιώματα.

 

Έτσι όπως προχωράει η υλοποίηση του σχεδιασμού του υπουργείου, είναι σίγουρο ότι αφενός θα παραβιαστούν συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, αφετέρου θα επικρατήσει ένα αλαλούμ στην κάλυψη των κενών, με θύματα τελικά τα ίδια τα παιδιά και την εκπαιδευτική διαδικασία.

Αντίστοιχες διαδικασίες πραγματοποιούνται σταθερά τα τελευταία χρόνια, από όλες τις κυβερνήσεις που παραβιάζουν τα εργασιακά μας δικαιώματα και πολλές φορές αποτρέψαμε την εφαρμογή τους. Δεν πρέπει να γίνει συνήθεια η παραβίαση βασικών εργασιακών μας δικαιωμάτων.

 

Αποδεικνύεται για μια ακόμα φορά ότι οι 25.000 διορισμοί, που έγιναν κάτω από την πίεση των αγώνων, αλλά και της τραγικής κατάστασης των σχολείων, δεν επαρκούν ούτε στο ελάχιστο για την κάλυψη των κενών. Διαφορετικά, κάθε εκπαιδευτικός θα κατείχε μόνιμη θέση σε κάθε σχολείο, τα όποια κενά προέκυπταν θα ήταν πραγματικά για λειτουργικούς λόγους (π.χ. ασθένεια, εγκυμοσύνη), τα παιδιά δε θα έχαναν ούτε μία ώρα μάθημα!!

 

Επιμένουμε ότι οι υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών πρέπει να γίνονται με ανοιχτά σχολεία, στις αρχές Σεπτέμβρη, αφού ανακοινωθούν τα πραγματικά κενά και πλεονάσματα των σχολικών μονάδων στα τελικά τμήματα των σχολείων και απαιτούμε:

 

· τη μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών για την κάλυψη όλων των κενών

· πρόσληψη όλων των αναπληρωτών σε μια φάση

· Πλήρης διαφάνεια στις τοποθετήσεις. Δημοσιοποίηση όλων των κενών σε όλους τους εκπαιδευτικούς

· Δικαίωμα αίτησης τοποθέτησης και διάθεσης και στις αρχές Σεπτεμβρίου, μετά την πλήρη οριστικοποίηση τμημάτων και αναθέσεων μαθημάτων.

 

 

Καλούμε το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ να πάρει θέση για το ζήτημα και να προχωρήσει σε άμεση παρέμβαση στο ΥΠΑΙΘ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες