ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
«Η ΟΛΜΕ μας αφήνει ακάλυπτους στην επίθεση της κυβέρνησης», τονίζει η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών

Το γεγονός ότι το ΔΣ της ΟΛΜΕ αφήνει τον εκπαιδευτικό κλάδο για 3η συνεχόμενη χρονιά ακάλυπτο στην επίθεση της κυβέρνησης, θίγει σε ανακοίνωσή της η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών

Επισημαίνουν ότι «μετά την απόφαση των δυνάμεων αυτών να σταματήσουν την απεργία-αποχή από την «αξιολόγηση» της σχολικής μονάδας την πιο κρίσιμη φάση του αγώνα, χωρίς καν να αντιπροτείνουν, ως πλειοψηφία, κάποιο άλλο τρόπο αγωνιστικής δράσης του κλάδου έδωσε την ευκαιρία στην κυβέρνηση προωθήσει την κατηγοριοποίηση των σχολείων χωρίς οργανωμένη αντίδραση». 

«Η πλειοψηφία δεν έχει προκηρύξει απεργία-αποχή από το θεσμό των μεντόρων – συντονιστών, αφού από τη μια η ΔΑΚΕ αρνείται και από την άλλη οι ΣΥΝΕΚ εκβιαστικά βάζουν ως προϋπόθεση την ψήφιση των ενιαίων κειμένων για την «αξιολόγηση» της σχολικής μονάδας, αφήνοντας με αυτόν τον απαράδεκτο τρόπο τον κλάδο έκθετο. ΔΑΚΕ και ΣΥΝΕΚ δεν έλαβαν υπόψη καν το γεγονός ότι μετά από τη μάχη που έδωσε ο κλάδος, η απεργία-αποχή πλειοψήφησε σε 2 Γενικές Συνελεύσεις Προέδρων, χωρίς όμως να συγκεντρώσει τα 2/3 που απατούνται για την προκήρυξη απεργίας», αναφέρουν.

Συμπληρώνουν πως το αποτέλεσμα είναι, σε ό,τι αφορά την «αξιολόγηση» της σχολικής μονάδας, ο κλάδος «πηγαίνει πολυδιασπασμένος».

Αναλυτικά

Σχετικά με την απόφαση του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ για την «αξιολόγηση» της σχολικής μονάδας 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Από την αρχή της σχολικής χρονιάς οι δυνάμεις της ΑΣΕ καλούσαν το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΜΕ να πάρει θέση για το πως θα απαντήσει ο κλάδος με ενιαίο τρόπο στην «αξιολόγηση» της σχολικής μονάδας. 

Τονίσαμε ότι υπάρχουν σοβαρές ευθύνες της πλειοψηφίας του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ γιατί αφήνει τον κλάδο για 3η συνεχόμενη χρονιά ακάλυπτο στην επίθεση της κυβέρνησης. Επισημάναμε ότι μετά την απόφαση των δυνάμεων αυτών να σταματήσουν την απεργία-αποχή από την «αξιολόγηση» της σχολικής μονάδας την πιο κρίσιμη φάση του αγώνα, χωρίς καν να αντιπροτείνουν, ως πλειοψηφία, κάποιο άλλο τρόπο αγωνιστικής δράσης του κλάδου έδωσε την ευκαιρία στην κυβέρνηση προωθήσει την κατηγοριοποίηση των σχολείων χωρίς οργανωμένη αντίδραση. 

Ταυτόχρονα, η πλειοψηφία δεν έχει προκηρύξει απεργία-αποχή από το θεσμό των μεντόρων – συντονιστών, αφού από τη μια η ΔΑΚΕ αρνείται και από την άλλη οι ΣΥΝΕΚ εκβιαστικά βάζουν ως προϋπόθεση την ψήφιση των ενιαίων κειμένων για την «αξιολόγηση» της σχολικής μονάδας, αφήνοντας με αυτόν τον απαράδεκτο τρόπο τον κλάδο έκθετο. ΔΑΚΕ και ΣΥΝΕΚ δεν έλαβαν υπόψη καν το γεγονός ότι μετά από τη μάχη που έδωσε ο κλάδος, η απεργία-αποχή πλειοψήφησε σε 2 Γενικές Συνελεύσεις Προέδρων, χωρίς όμως να συγκεντρώσει τα 2/3 που απατούνται για την προκήρυξη απεργίας.

Το αποτέλεσμα είναι, σε ό,τι αφορά την «αξιολόγηση» της σχολικής μονάδας, ο κλάδος να πηγαίνει πολυδιασπασμένος. Η πλειοψηφία των ΕΛΜΕ δεν έχει καμία απόφαση. Κάποιες ΕΛΜΕ έχουν απόφαση για απεργία – αποχή, στην οποία, όμως, συμμετέχουν ελάχιστοι συνάδελφοι. Ενώ κάποιες ΕΛΜΕ έχουν απόφαση για στάση εργασίας, κατά τη διάρκεια της ειδικής συνεδρίασης του συλλόγου διδασκόντων, όπως για παράδειγμα η ΕΛΜΕ Πειραιά, απόφαση που την ακολουθούν περισσότεροι συνάδελφοι, χωρίς να είναι η πλειοψηφία των μελών του σωματείου. 

Οι συνέπειες είναι αρνητικές. Ο κλάδος πρακτικά δεν δίνει τη μάχη ενάντια στην «αξιολόγηση»της σχολικής μονάδας, υπάρχει μεγάλη απογοήτευση από την στάση της Ομοσπονδίας, καλλιεργείται ηττοπάθεια σε μια πολύ κρίσιμη περίοδο που είναι σε εξέλιξη η ατομική «αξιολόγηση» των νεοδιορισμένων εκπαιδευτικών και έπεται η διαδικασία για όλο τον κλάδο. 

Το ζήτημα αυτό το βάζαμε σε συζήτηση σχεδόν σε όλες τις συνεδριάσεις του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, καταθέτοντας την πρότασή μας για προκήρυξη εκ νέου απεργίας – αποχής, η οποία δεν υπερψηφιζόταν. Για να ξεπεράσουμε το αδιέξοδο, προτείναμε να υιοθετήσει το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης της ΕΛΜΕ Πειραιά, έτσι ώστε οι Σύλλογοι Διδασκόντων να κρατήσουν ενιαία αγωνιστική στάση με βάση τις θέσεις του κλάδου. Η πλειοψηφία κωλυσιεργούσε συνειδητά όλο το προηγούμενο διάστημα, ανέβαλε τη Γενική Συνέλευση των Προέδρων που ήταν προγραμματισμένη για τα τέλη Σεπτέμβρη, για τις 21 Οκτώβρη, όταν, όμως, θα έχουν ολοκληρωθεί οι ειδικές συνεδριάσεις για την «αξιολόγηση» της σχολικής μονάδας και ο ορισμός μεντόρων – συντονιστών.  
Στην τελευταία συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ ψηφίστηκε από τις παρατάξεις ΔΑΚΕ και ΣΥΝΕΚ η κατάθεση από τους Συλλόγους Διδασκόντων τα «ενιαία κείμενα». 
Οι εκπρόσωποι μας στο ΔΣ έκαναν την ακόλουθη δήλωση: «Με δεδομένο ότι δεν υπάρχει απόφαση της ΟΛΜΕ για απεργία – αποχή από την «αξιολόγηση» της σχολικής μονάδας, την οποία στηρίζουμε ανά πάσα στιγμή, προτείνουμε οι Σύλλογοι Διδασκόντων να κρατήσουν ενιαία αγωνιστική στάση με βάση τις θέσεις του κλάδου απέναντι στα σχέδια της κυβέρνησης προκειμένου να εμποδίσουν την κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων.  Έχουμε καταθέσει τις ενστάσεις μας τόσο για το όνομα «ενιαία κείμενα» όσο και για το περιεχόμενο, γι' αυτό άλλωστε προτείναμε την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης της ΕΛΜΕ Πειραιά. 

Υποστηρίζουμε, όμως, την ανάγκη ο κλάδος ενιαία να δώσει απάντηση για την «αξιολόγηση» της σχολικής μονάδας, αλλά και για τους μέντορες – συντονιστές, θέματα που δεν έχει ακόμα πάρει απόφαση η Ομοσπονδία. Σε αυτή τη βάση δίνουμε ανοχή στην πρόταση που έχει κατατεθεί. Θα συμβάλλουμε όσο μας αναλογεί τόσο στη διαμόρφωση του περιεχομένου όσο και στην υλοποίηση της απόφασης από τους συλλόγους διδασκόντων».

Καλούμε όλο τον κλάδο, κάθε Σύλλογο Διδασκόντων με βάση τις αποφάσεις του σωματείου να δώσει τη μάχη ενάντια στην αξιολόγηση – κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών. Οι δεδομένες ευθύνες της πλειοψηφίας της Ομοσπονδίας δεν πρέπει να αποτελέσουν ανασταλτικό παράγοντα για τον αγώνα που δίνουμε εδώ και τρία χρόνια για την υπεράσπιση το μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας και των εργασιακών μας δικαιωμάτων, για την ίδια τη φυσιογνωμία του δημόσιου σχολείου.

ΥΓ. Ανεξάρτητα από τη θέση που έχει κάθε παράταξη για τα «ενιαία κείμενα», με τα οποία και εμείς διαφωνούμε, η τοποθέτηση των Παρεμβάσεων στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΜΕ ότι «τα ενιαία κείμενα ρίχνουν νερό στο μύλο της κυβέρνησης» είναι απαράδεκτη. Προσβάλλει τους χιλιάδες συναδέλφους που αγωνίζονται ενάντια στην κατηγοριοποίηση των σχολείων και υπονομεύει την απόφαση της ομοσπονδίας δυναμιτίζοντας την ενότητα του κλάδου σε μια πολύ κρίσιμη περίοδο.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες