καταληωη καρπενησι
«Αυτό που πραγματικά τούς ενδιαφέρει, είναι να δυναμώσουν τις απειλές ενάντια στους μαθητές, βάζοντας εμάς, τους εκπαιδευτικούς να παίξουμε αυτό το ρόλο», σημειώνει η ΕΛΜΕ

Ολο και πιο ευρηματικοί στον αυταρχισμό γίνονται καθημερινά ορισμένοι Διευθυντές Εκπαίδευσης, στην προσπάθειά τους να βοηθήσουν το Υπουργείο να «σπάσει» μεσω τηλεκπαίδευσης τις μαθητικές καταλήψεις.

Το τελευταίο «εύρημα» έρχεται από τη ΔΙΔΕ Πειραιά, η οποία ζτες σκέφτηκε τα εξής:

Την καταγραφή από τους Διευθυντές/Διευθύντριες ποιοι/ποιες εκπαιδευτικοί έκαναν τηλεκπαίδευση και ποιοι/ποιες όχι και γιατί, την παροχή βεβαίωσης από τον πάροχο internet, σε περίπτωση που κάποιος/κάποια εκπαιδευτικός ισχυριστεί αδυναμία πρόσβασης στο διαδίκτυο (!) -πρόκειται ασφαλώς για … ”χάκερ” εκεί στη ΔΙΔΕ, αλλά και να καταγραφεί ποιοι/ποιες εκπαιδευτικοί επικαλούνται έλλειψη εξοπλισμού και αδυναμία εργασίας από το χώρο του σπιτιού τους, ώστε να δοθεί σχετικός εξοπλισμός και να υποδειχτούν χώροι σε όμορα σχολεία ή στη ΔΙΔΕ, όπου θα γίνει η τηλεκπαίδευση.

Αυτό τονίζει σε ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ Πειραιά και καλεί τους συναδέλφους να μην κάνουν webex σε υπό κατάληψη σχολεία. Υπενθυμίζουμε ότι η ΟΛΜΕ (απόφαση Γ.Σ. Προέδρων ΕΛΜΕ 25-9-2021) έχει κηρύξει απεργία – αποχή από την τηλεκπαίδευση στα υπό κατάληψη σχολεία.

«Αυτό που πραγματικά τούς ενδιαφέρει, είναι να δυναμώσουν τις απειλές ενάντια στους μαθητές, βάζοντας εμάς, τους εκπαιδευτικούς να παίξουμε αυτό το ρόλο», σημειώνει η ΕΛΜΕ.

Ολη η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Πειραιά

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Χαιρετίζουμε τους χιλιάδες μαθητές σε όλη την Ελλάδα και τον Πειραιά, τους χιλιάδες φοιτητές και εκπαιδευτικούς, που βρίσκονται πάνω από δύο βδομάδες στο δρόμο του αγώνα ενάντια στην πρόθεση της κυβέρνησης να φέρει νόμο για την ίδρυση ιδιωτικών Πανεπιστημίων, αλλά και την εξαγγελία της για εφαρμογή του λεγόμενου “Εθνικού Απολυτηρίου”, με πανελλαδικού τύπου εξετάσεις από την Α’ Λυκείου! Θυμίζουμε ότι οι μαθητές και οι μαθήτριες επιπλέον των όσων αντιμετωπίζουν οι οικογένειές τους (ανεργία, ακρίβεια κ.α.), είναι ήδη αντιμέτωποι και με ένα σύνολο ταξικών εξεταστικών φραγμών στην εκπαίδευση: Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, Τράπεζα Θεμάτων, Σχολές Κατάρτισης κ.α. Σε αντίθεση με την εισαγωγή σε κάποιο Ιδιωτικό Πανεπιστήμιο, που η ελάχιστη βάση θα είναι το πορτοφόλι της μαμάς και του μπαμπά...

Οι μαζικές Γενικές Συνελεύσεις στα ΑΕΙ, οι αγωνιστικές κινητοποιήσεις των μαθητών-εκπαιδευτικών, ρίχνουν στο κενό τους ισχυρισμούς της κυβέρνησης περί συναίνεσης στα σχέδιά της. Είναι φανερό ότι ανησυχούν!

Για το λόγο αυτό, με νέα εγκύκλιό του το ΥΠΑΙΘ απαιτεί την υποχρεωτική πραγματοποίηση τηλεκπαίδευσης στα υπό κατάληψη σχολεία. Στα πλαίσια αυτά, η ΔΙΔΕ Πειραιά πραγματοποίησε σήμερα (24/1/2024) τηλεδιάσκεψη με τους Διευθυντές/Διευθύντριες των σχολείων, όπου λίγο – πολύ ζήτησε:

1) την υποχρεωτική εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης, το αργότερο από την 3η διδακτική ώρα

2) την καταγραφή από τους Διευθυντές/Διευθύντριες ποιοι/ποιες εκπαιδευτικοί έκαναν τηλεκπαίδευση και ποιοι/ποιες όχι και γιατί.

3) την παροχή βεβαίωσης από τον πάροχο internet, σε περίπτωση που κάποιος/κάποια εκπαιδευτικός ισχυριστεί αδυναμία πρόσβασης στο διαδίκτυο (!) -πρόκειται ασφαλώς για … ”χάκερ” εκεί στη ΔΙΔΕ.

4) να καταγραφεί ποιοι/ποιες εκπαιδευτικοί επικαλούνται έλλειψη εξοπλισμού και αδυναμία εργασίας από το χώρο του σπιτιού τους, ώστε να δοθεί σχετικός εξοπλισμός και να υποδειχτούν χώροι σε όμορα σχολεία ή στη ΔΙΔΕ, όπου θα γίνει η τηλεκπαίδευση.

Δεν μάς προξενούν εντύπωση τα παραπάνω. Δείχνουν την ανησυχία τους, για τις μεγάλες μαθητικές κινητοποιήσεις που είναι σε εξέλιξη, αλλά και αυτές που έρχονται.

Καμία σημασία δεν δίνουν στο μάθημα που χάνεται… χιλιάδες διδακτικές ώρες, πολύ περισσότερες από τις καταλήψεις, έχουν χαθεί στον Πειραιά, από τα εκατοντάδες κενά στην αρχή της σχολικής χρονιάς και μέχρι σήμερα, όπως έχει καταγγείλει κατ’ επανάληψη η ΕΛΜΕ Πειραιά.

Αυτό που πραγματικά τούς ενδιαφέρει, είναι να δυναμώσουν τις απειλές ενάντια στους μαθητές, βάζοντας εμάς, τους εκπαιδευτικούς να παίξουμε αυτό το ρόλο.

Επιδιώκουν, με τρομοκρατία, να κάνουν βήματα στην προώθηση της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής και την ίδια στιγμή να κόψουν στη γέννησή τους ενδεχόμενες μαθητικές αντιδράσεις.

Οι εκπαιδευτικοί ωστόσο δεν δεχόμαστε να παίξουμε ένα τέτοιο ρόλο. Έχουμε κοινά συμφέροντα και στόχους με το λαό και τα παιδιά του: τη δωρεάν δημόσια παιδεία για όλες και όλους, ενάντια στους φραγμούς, τις κατηγοριοποιήσεις και τον αυταρχισμό.

Συνεπώς, φαινόμενα απειλών προς μαθητές και γονείς (όπως π.χ. ενδεχόμενων ποινικών κυρώσεων για παραμέληση ανηλίκου), “σπασιμάτων” καταλήψεων , λεκτικοί ή άλλοι προπηλακισμοί σε μαθητές είναι φαινόμενα ξένα προς το κλίμα δημοκρατίας που υπερασπιζόμαστε οι εκπαιδευτικοί. Δίνουν στους μαθητές την εντύπωση ότι είμαστε μια ακόμα μονάδα καταστολής τους, δυναμιτίζουν το αναγκαίο παιδαγωγικό κλίμα. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού, δεν μπορεί και δεν πρέπει να είναι αυτός.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ καταδικάζει απερίφραστα τέτοια φαινόμενα και καλεί όλες τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους να σταθούν δίπλα στους μαθητές μας, που έχουν κάθε δικαίωμα να παλεύουν για το μέλλον τους. Να ανοίξουν την συζήτηση με τους μαθητές/μαθήτριές τους για όλα τα ζητήματα που τους απασχολούν, τους βασανίζουν.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ καταγγέλλει την απόπειρα του ΥΠΑΙΘ-ΔΙΔΕ Πειραιά να χρησιμοποιήσουν τον κλάδο ως απεργοσπαστικό μηχανισμό των μαθητικών κινητοποιήσεων, μέσω της πραγματοποίησης τηλεκπαίδευσης σε υπό κατάληψη σχολεία.

Οι εκπαιδευτικοί δίνουμε κάθε μέρα στο σχολείο τον καλύτερό μάς εαυτό για τη μόρφωση και την πρόοδο των μαθητών μας. Ακριβώς για το λόγο αυτό, καλούμε τους/τις συναδέλφους/συναδέλφισσες να σταθούμε δίπλα τους και όταν αγωνίζονται, με τις μορφές που εκείνοι αποφασίζουν, για το δικαίωμά τους στη μόρφωση, στις σπουδές, που βρίσκεται στο στόχαστρο της κυβερνητικής πολιτικής.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ καλεί όλες τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους να μην κάνουν webex σε υπό κατάληψη σχολεία. Υπενθυμίζουμε ότι η ΟΛΜΕ (απόφαση Γ.Σ. Προέδρων ΕΛΜΕ 25-9-2021) έχει κηρύξει απεργία – αποχή από την τηλεκπαίδευση στα υπό κατάληψη σχολεία.

Επιπλέον, επισημαίνουμε τα εξής:

1) Δεν χρησιμοποιούμε για κανέναν λόγο τον προσωπικό μας εξοπλισμό (Η/Υ, σύνδεση στο διαδίκτυο κ.α.) ή τον προσωπικό μας χώρο-είμαστε απόλυτα κατοχυρωμένοι σε αυτό το ζήτημα. Το σπίτι μας δεν μπορεί να μετατραπεί σε καμία περίπτωση σε χώρο εργασίας.

2) Δεν καταχωρούμε καμία απουσία σε αγωνιζόμενους μαθητές. Είμαστε παρόντες μαζί τους στους αγώνες και στις κινητοποιήσεις.

3) Δεν παραδίδουμε κανένα όνομα μαθητών μας.

Καλούμε τους/τις συναδέλφους/συναδέλφισσες σε κάθε σχολείο να συζητήσουν και να καθορίσουν όλοι μαζί, ενιαία, την στάση τους.

Εκπαιδευτικοί – μαθητές – γονείς να οργανώσουμε τους κοινούς αγώνες μας για δωρεάν δημόσια παιδεία για όλες και όλους, ενάντια στους φραγμούς, τις κατηγοριοποιήσεις και τον αυταρχισμό.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες