Εκπαιδευτικοί: Η τηλεκπαίδευση στις καταλήψεις είναι εργαλείο καταστολής
Απέναντι σ’ αυτή την επίθεση, μόνο καθήκον και μόνη απάντηση των εκπαιδευτικών είναι η καθαρή και αταλάντευτη άρνηση να γίνουμε καταδότες των μαθητών μας και απεργοσπαστικός μηχανισμός στους δίκαιους αγώνες τους

Η τηλε-«εκπαίδευση» δεν είναι εκπαίδευση. Είναι εργαλείο καταστολής κινητοποιήσεων και αρνούμαστε να το στρέψουμε ενάντια στους μαθητές μας.

Αυτό τονίζει, αναφερόμενη στην προσπάθεια του υπουργέιου Παιδείας να «σπάσει» τις μαθητικές καταλήψεις με την τηλεκπαίδευση, η Ενότητα Αντίστασης Ανατροπής. Η παράταξη των εκπαιδευτικών προσθέτει ότι οι «μεσοβέζικες» απαντήσεις των εκπαιδευτικών περί τεχνικών προβλημάτων που μας εμποδίζουν να κάνουμε τηλε –«εκπαίδευση», καλλιεργούν την αυταπάτη μιας αμφίβολης «κάλυψης» ενώ στην ουσία δημιουργούν σύγχυση και διευκολύνουν το παιχνίδι της εξουσίας.

«Την συλλογική, οργανωμένη και περήφανη στάση, αυτό φοβούνται. Την ορμή και την μαχητικότητα του μαθητικού κινήματος που γνωρίζουν πως όταν ξεσπάσει δεν «μαζεύεται» με εύκολα κόλπα. Την πιθανότητα οι αγωνιζόμενοι εκπαιδευτικοί να ενωθούν με την αγωνιζόμενη νεολαία σε ένα κοινό μέτωπο και να βγουν μαζικά στον δρόμο. Αυτή είναι η δική μας επιδίωξη και ο δικός τους φόβος και τρόμος», τονίζει η ΕΑΑ και καλεί τους εκπαιδευτικούς να μην κάνουν τηλεκπαίδευση σε καταλήψεις.

«Απέναντι σ’ αυτή την επίθεση, μόνο καθήκον και μόνη απάντηση των εκπαιδευτικών είναι η καθαρή και αταλάντευτη άρνηση να γίνουμε καταδότες των μαθητών μας και απεργοσπαστικός μηχανισμός στους δίκαιους αγώνες τους», υπογραμμίζει

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Ενότητας Αντίστασης Ανατροπής

ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ. ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ

Χαιρετίζουμε την μαζική άρνηση του κλάδου να παίξει το ρόλο του απεργοσπάστη των μαθητικών καταλήψεων

Δεν πρόλαβαν να ανακοινωθούν οι πρώτες κινητοποιήσεις ενάντια στο νομοσχέδιο για την ιδιωτική εκπαίδευση και το σύστημα καταστολής των μαθητικών κινητοποιήσεων τέθηκε σε πλήρη λειτουργία ακόμα και … προληπτικά. Πριν από κάθε κινητοποίηση, κάποιοι «προνοητικοί» διευθυντές βομβαρδίζουν μαθητές και γονείς με «ευγενικές υπενθυμίσεις» για την άμεση εφαρμογή τηλε-«εκπαίδευσης» σε περίπτωση κατάληψης και απουσίες από την πρώτη ώρα της πρώτης μέρας. Αν οι μαθητές «δεν μασήσουν» με την πρώτη και υψώσουν το πανό τους στην πόρτα του σχολείου, οι ευγένειες δίνουν τη θέση τους σε καθαρές απειλές και «μαύρες λίστες» μαθητών που εθεάθησαν στην κατάληψη και πρέπει να τιμωρηθούν με απουσίες, χωρίς να αποκλείεται καθόλου και η παρέμβαση αστυνομίας ή εισαγγελέα, όπως συνέβη σε δύο Λύκεια της Κέρκυρας. Από τις «μαύρες λίστες» δεν εξαιρούνται ούτε οι γονείς, που απειλούνται με μηνύσεις για «παραμέληση ανηλίκων».

Για το σύστημα, δεν έχουν δικαίωμα οι μαθητές να αντισταθούν στην επίθεση που δέχεται το θεμελιώδες δικαίωμά τους στις δωρεάν σπουδές. Οι εκάστοτε κυβερνήσεις και το σύστημα, τους θέλουν σιωπηλούς και τρομοκρατημένους. Και σ’ αυτό το νεκροταφείο ιδεών και αγώνων που ονειρεύονται, ο εκπαιδευτικός καλείται να παίξει τον επαίσχυντο ρόλο του καταδότη των μαθητών του. Να τρομοκρατηθεί ο ίδιος, με την αξιολόγηση, τον καθημερινό αυταρχισμό και τις συνεχιζόμενες διώξεις, για να τρομοκρατήσει. Κανέναν άλλο ρόλο δεν έχει η τηλε-«εκπαίδευση» παρά μόνο αυτόν. Κανένα υπουργείο δεν ενδιαφέρεται για «τις χαμένες ώρες μαθημάτων», την ύλη που δεν βγαίνει και τις σπουδές των μαθητών μας. Μοναδική επιδίωξη το σπάσιμο των κινητοποιήσεων και της αγωνιστικής διάθεσης της νεολαίας.

Απέναντι σ’ αυτή την επίθεση, μόνο καθήκον και μόνη απάντηση των εκπαιδευτικών είναι η καθαρή και αταλάντευτη άρνηση να γίνουμε καταδότες των μαθητών μας και απεργοσπαστικός μηχανισμός στους δίκαιους αγώνες τους. Εμείς, όμως, να πούμε στα παιδιά και τους γονείς τους την αλήθεια: Η τηλε-«εκπαίδευση» δεν είναι εκπαίδευση. Είναι εργαλείο καταστολής κινητοποιήσεων και αρνούμαστε να το στρέψουμε ενάντια στους μαθητές μας. Οι «μεσοβέζικες» απαντήσεις περί τεχνικών προβλημάτων που μας εμποδίζουν να κάνουμε τηλε –«εκπαίδευση», καλλιεργούν την αυταπάτη μιας αμφίβολης «κάλυψης» ενώ στην ουσία δημιουργούν σύγχυση και διευκολύνουν το παιχνίδι της εξουσίας. Την συλλογική, οργανωμένη και περήφανη στάση, αυτό φοβούνται. Την ορμή και την μαχητικότητα του μαθητικού κινήματος που γνωρίζουν πως όταν ξεσπάσει δεν «μαζεύεται» με εύκολα κόλπα. Την πιθανότητα οι αγωνιζόμενοι εκπαιδευτικοί να ενωθούν με την αγωνιζόμενη νεολαία σε ένα κοινό μέτωπο και να βγουν μαζικά στον δρόμο. Αυτή είναι η δική μας επιδίωξη και ο δικός τους φόβος και τρόμος.

  • ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

  • ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΤΗΛΕ- «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»

  • ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ

  • Η θέση των εκπαιδευτικών είναι στους δρόμους, μαζί με τους φοιτητές και τους μαθητές!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ 

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mitsotakis
Κυριάκος Μητσοτάκης: Το Σχέδιο αντιμετώπισης του ψηφιακού εθισμού των παιδιών και ο νέος Ποινικός Κώδικας για τους παραβατικούς μαθητές
Μέσα στο α' τρίμηνο του 2025 θα προχωρήσουμε επίσης στην υλοποίηση της ψηφιακής εφαρμογής «Kids Wallet» που θα διευκολύνει περαιτέρω τους γονείς να...
Κυριάκος Μητσοτάκης: Το Σχέδιο αντιμετώπισης του ψηφιακού εθισμού των παιδιών και ο νέος Ποινικός Κώδικας για τους παραβατικούς μαθητές