ekpaideytikoi
Ανακοίνωση της Ανεξάρτητης Ριζοσπαστικής Παρέμβασης

Ανακοίνωση εξέδωσε η Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική Παρέμβαση σχετικά με την αξιολόγηση.

«Η κυβέρνηση για να τροφοδοτήσει την, σε εξέλιξη, ολομέτωπη επίθεσή της σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης (Ιδιωτικά ΑΕΙ, αλλαγές στην Τεχνική Εκπαίδευση με κυρίαρχο το ρόλο των δυνάμεων της αγοράς, Εθνικό Απολυτήριο, ελεύθερη επιλογή σχολείου από τους γονείς, ΑΣΕΠ, κ.ά.) χρησιμοποιεί και την αξιολόγηση», τονίζει η ανακοίνωση.

Ξεκάθαρη είναι η μαζική αντεπίθεση στα αντιεκπαιδευτικά μέτρα που λαμβάνει σταθερά η κυβέρνηση και οδηγούν στην εμπορευματοποίηση της δημόσιας εκπαίδευσης.

«Το ΥΠΑΙΘΑ, με τις οδηγίες για την αξιολόγηση (17/1/2024) και τις δύο τηλεσυσκέψεις (18/1 και 19/1) που πραγματοποίησε με όλους τους αξιολογητές και με τη συμμετοχή όλου του εποπτικού μηχανισμού, ετοιμάζει το νέο γύρο προώθησης της αξιολόγησης. Σε αυτές τις τηλεσυσκέψεις οι ίδιοι ομολόγησαν ότι η αξιολόγηση δεν προχωράει και ότι τα ποσοστά συμμετοχής σε αυτήν είναι χαμηλά (από 10% έως 40% το περισσότερο), ενώ δόθηκαν οδηγίες στους αξιολογητές να αξιολογούν και με τις 4 κλίμακες και να σταματήσουν τις επιεικείς αξιολογήσεις» υποστηρίζεται.

Η ανακοίνωση

  • «Οι οδηγίες τους να ξεκινήσει η αξιολόγηση στο πεδίο Α2 να πέσουν στο κενό!
  • Κανείς Διευθυντής αξιολογητής! Κανείς εκπαιδευτικός αξιολογούμενος!  
  • Όλοι με τις συλλογικές αποφάσεις! Υπογράφουμε όλοι απεργία αποχή, το ισχυρό μας όπλο!

Η κυβέρνηση για να τροφοδοτήσει την, σε εξέλιξη, ολομέτωπη επίθεσή της σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης (Ιδιωτικά ΑΕΙ, αλλαγές στην Τεχνική Εκπαίδευση με κυρίαρχο το ρόλο των δυνάμεων της αγοράς, Εθνικό Απολυτήριο, ελεύθερη επιλογή σχολείου από τους γονείς, ΑΣΕΠ, κ.ά.) χρησιμοποιεί και την αξιολόγηση, η οποία άμεσα συνδέεται και τροφοδοτεί την προωθούμενη αντιλαϊκή και αντιεκπαιδευτική πολιτική της ιδιωτικοποίησης - εμπορευματοποίησης της δημόσιας εκπαίδευσης.

Η αντεπίθεση όμως του κινήματος για την ανατροπή των αντιεκπαιδευτικών μέτρων άρχισε και, όπως επιβεβαιώνουν τα μαζικά πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια σε όλη τη χώρα που γίνονται κάθε Πέμπτη, θα συνεχιστεί· για αυτό και επιδιώκουν να καλλιεργήσουν κλίμα ανασφάλειας, ομηρίας και αυταρχισμού και μέσω της αξιολόγησης. Έστειλαν οδηγίες στα σχολεία για την εφαρμογή της με βάση τον αντιεκπαιδευτικό νόμο (4823/2021) για όλα τα πεδία που αξιολογούνται και για όλους τους εκπαιδευτικούς.  

Το ΥΠΑΙΘΑ, με τις οδηγίες για την αξιολόγηση (17/1/2024) και τις δύο τηλεσυσκέψεις (18/1 και 19/1) που πραγματοποίησε με όλους τους αξιολογητές και με τη συμμετοχή όλου του εποπτικού μηχανισμού, ετοιμάζει το νέο γύρο προώθησης της αξιολόγησης. Σε αυτές τις τηλεσυσκέψεις οι ίδιοι ομολόγησαν ότι η αξιολόγηση δεν προχωράει και ότι τα ποσοστά συμμετοχής σε αυτήν είναι χαμηλά (από 10% έως 40% το περισσότερο), ενώ δόθηκαν οδηγίες στους αξιολογητές να αξιολογούν και με τις 4 κλίμακες και να σταματήσουν τις επιεικείς αξιολογήσεις.

Στις πρόσφατες οδηγίες τους περιγράφουν αναλυτικά την έναρξη της αξιολόγησης και στα πεδία Α2 και Β, όπως ονομάζουν το νέο Γολγοθά που περιμένει τόσο τους νεοδιόριστους όσο και όλους τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς. Μετά την αξιολόγηση στο πρώτο πεδίο (Α1), ακολουθεί η απαραίτητη έκθεση αυτοαξιολόγησης με τεκμήρια, συζητήσεις και αναστοχασμό. Έπεται η αξιολόγηση στο πεδίο Α2 από τους Διευθυντές που αφορά το παιδαγωγικό κλίμα και τη διαχείριση της τάξης. Συνεχίζεται η αξιολόγηση με το πεδίο Β από Διευθυντές και Συμβούλους Παιδαγωγικής Ευθύνης για την υπηρεσιακή συνέπεια και την επάρκεια του εκπαιδευτικού.

Καλούνται ο/η οικείος/α ΔΔΕ και ΠΔΕ (για τα ΚΕΔΑΣΥ-ΣΔΕΥ) μέχρι 24/1/2024 να έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία κατάρτισης των πινάκων με τα ζευγάρια αξιολογητή – αξιολογούμενου για το πεδίο Α2 (των εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ των σχολικών μονάδων), και για το πεδίο Α των εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ των ΚΕΔΑΣΥ και των μελών ΕΕΠ των ΣΔΕΥ, να προβούν στην ανάρτησή τους στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή και να ενημερώσουν σχετικά τους/τις αξιολογητές/τριες και αξιολογούμενους/ες.

Οι κατά περίπτωση αξιολογητές/τριες οφείλουν μέχρι τις 31/1/2024 να δρομολογήσουν και να εκκινήσουν τη διαδικασία της παρ. 4 του άρθρου 11 της Κ.Υ.Α., ώστε μέχρι τις 9/2/2024 να έχει εκκινήσει η διαδικασία παρατήρησης είτε της διδασκαλίας για τους εκπαιδευτικούς, είτε του υποστηρικτικού έργου για τα μέλη ΕΕΠ, είτε της μελέτης περίπτωσης για τους υπηρετούντες σε ΚΕΔΑΣΥ και ΣΔΕΥ.

Επισημαίνουν ότι αξιολογούνται οι νεοδιόριστοι, αλλά δεν παραλείπουν να αναφέρουν και τη σειρά προτεραιότητας για όλους τους εκπαιδευτικούς. (Στην Αχαΐα και στην Ηλεία ξεκίνησαν να καλούν για την αξιολόγηση και παλιότερους συναδέλφους, ακόμα και κάποιους που ετοιμάζονται να βγουν στη σύνταξη!...).  

Επαναλαμβάνουν τις γνωστές απειλές περί συνεπειών όσων δεν συμμετέχουν στην αξιολόγηση για να διαμορφώνουν κλίμα εκφοβισμού ώστε να κάμψουν τις αγωνιστικές διαθέσεις των συναδέλφων για συνέχιση του αγώνα κατά της αξιολόγησης και να υποχωρήσουν οι νεοδιόριστοι. Ο αυταρχισμός του ΥΠΑΙΘΑ ξανά στην ημερήσια διάταξη για να ανακόψουν τους αγώνες του κλάδου, παρόλο που γνωρίζουν ότι με την νομοθεσία που ισχύει είναι αναφαίρετο το συνδικαλιστικό μας δικαίωμα της απεργίας αποχής, την οποία οι εκπαιδευτικοί υλοποιούμε με βάση την ομόφωνη απόφαση του κλάδου (ΓΣ προέδρων ΕΛΜΕ 11/2/2023). Γι’ αυτό και άλλωστε μέχρι τώρα έχουν προσφύγει 9 φορές στα δικαστήρια για να βγάλουν την απεργία αποχή παράνομη, όπως έγινε με την αυτοαξιολόγηση – σχέδια δράσης και για μέντορες - συντονιστές. Ακόμη και όταν επιδίωξαν να τιμωρήσουν εκπαιδευτικούς (112 Διευθυντές που συμμετείχαν στην απεργία αποχή από αυτοαξιολόγηση), πήραν πίσω τις ποινές που ήθελαν να επιβάλλουν, μετά τις αποφάσεις των Υπηρεσιακών Συμβουλίων στα οποία απευθύνθηκαν οι εκπαιδευτικοί.

Η προσπάθειά τους να επιβάλλουν πάση θυσία την αξιολόγηση

και κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών δεν θα περάσει

Στη μάχη της αξιολόγησης χρησιμοποιούν όλο το οπλοστάσιό τους. Εκβιάζουν τους νεοδιόριστους με τη μονιμοποίησή τους. Προσέφυγαν στα δικαστήρια για την απεργία αποχή για μέντορες-συντονιστές για να συμπαρασύρουν σε υποχώρηση τους εκπαιδευτικούς στη μάχη που δίνουν κατά της ατομικής αξιολόγησης. Υπουργοί, γραμματείς, όσοι θέλουν να τους διευκολύνουν, ο ίδιος ο πρωθυπουργός απειλούν, τρομοκρατούν, εκφοβίζουν. Προσπαθούν να εμφανίσουν τη συμμετοχή στην Α/Α κατά της αξιολόγησης, που αποτελεί καθιερωμένη μορφή απεργίας, ως παράλειψη καθήκοντος για να ακολουθήσουν οι απειλές τους. Στην πραγματικότητα σε κανέναν εκπαιδευτικό δεν στερήθηκε μισθός λόγω της συμμετοχής του στην Α/Α, όπως και σε κανένα στέλεχος δεν στερήθηκε η δυνατότητα να ξαναγίνει στέλεχος, ούτε υπήρξε αναπληρωτής που δεν διορίστηκε επειδή συμμετείχε στην απεργία αποχή. Οι διευθυντές καλούνται από το ΥΠΑΙΘΑ να πάρουν τον ρόλο του αξιολογητή των συναδέλφων τους και να βρεθούν απέναντί τους! 

Η αξιολόγηση δεν θα περάσει! Με τους αγώνες μας θα την σταματήσουμε!

Ενάντια σε όσα επιφυλάσσει στον εκπαιδευτικό και τη δημόσια εκπαίδευση η αντιεκπαιδευτική πολιτική του Υπουργείου Παιδείας, στον πόλεμο που κήρυξε σε κάθε μάχιμο/η εκπαιδευτικό, στο δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου και τη δημοκρατία σε αυτό, δώσαμε όλη την προηγούμενη περίοδο σημαντικές μάχες: αγωνιστήκαμε για να μην εφαρμοστεί η ατομική αξιολόγηση των νεοδιόριστων συναδέλφων με μαζική συμμετοχή στην απεργία αποχή που κήρυξε ομόφωνα η ΓΣ προέδρων των ΕΛΜΕ. Ο αγώνας πρέπει να συνεχιστεί! Αν η αξιολόγηση προχωρήσει για τους νεοδιόριστους και για όλο τον κλάδο στο σύνολό του, μια νέα κατάσταση θα διαμορφωθεί, που θα διαχωρίζει τους εκπαιδευτικούς. Η αξιολόγηση θα συνδεθεί άμεσα με τη μισθολογική μας εξέλιξη με ένα και μοναδικό κριτήριο: το αν είμαστε πειθήνιοι φορείς ενός ημι-δημόσιου σχολείου των χορηγών, της υποτέλειας και του διαχωρισμού σε «καλά» και «κακά» σχολεία με διαφοροποιημένη κρατική χρηματοδότηση, ανάλογα με τις επιδόσεις των μαθητών μας. Η αξιολόγηση δεν οδηγεί στη μονιμοποίηση, αλλά σε ένα καθεστώς μόνιμης εργασιακής αστάθειας.

  • Οι εκπαιδευτικοί δεν θα υποταχθούμε! Όλοι οι συνάδελφοι να στηρίξουμε την ομόφωνη απόφαση του κλάδου (ΓΣ των προέδρων των ΕΛΜΕ 11/2/2023). Υπογράφουμε όλοι τη δήλωση της ΟΛΜΕ για απεργία αποχή από την αξιολόγηση.
  • Η απεργία αποχή καλύπτει σε όλες τις φάσεις από όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα που σχετίζονται με την ατομική αξιολόγηση: συνάντηση με τον αξιολογητή, ενημέρωση ψηφιακής πλατφόρμας, έκθεση αυτοαξιολόγησης κ.λπ.. Αν όμως ο αξιολογητής ορίσει ημέρα για να μπει στην τάξη μας καλυπτόμαστε με τις στάσεις εργασίας της ΟΛΜΕ (τρίωρες).Ενημερώνουμε σε κάθε περίπτωση την ΕΛΜΕ για τις συναντήσεις που βάζουν οι αξιολογητές, για να τους σταματήσουμε όλοι μαζί.
  • Καλούμε τους Διευθυντές να υπογράψουν την δήλωση της Απεργίας Αποχής από την αξιολόγηση. Να υπερασπίσουν το δημόσιο δωρεάν σχολείο, την ισότητα και τη δικαιοσύνη στους Συλλόγους Διδασκόντων και να ταχθούν με τον αγώνα που δίνουν όλο αυτό το χρονικό διάστημα και οι νεοδιόριστοι και όλος ο κλάδος!
  • Καλούμε τη ΔΔΕ Ηλείας και το «ΠΥΣΔΕ» να προχωρήσουν στη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών που έχουν συμπληρώσει χρόνο υπηρεσίας 2 ετών.
  • Η ΕΛΜΕ να καλέσει άμεσα σε έκτακτη Γενική Συνέλευση τους νεοδιόριστους-ες και όλους-ες τους/τις    συναδέλφους-ισσες για την οργάνωση του αγώνα.
  • Ο πανεκπαιδευτικός αγώνας που δίνει ο κλάδος να ενισχυθεί τώρα με αποφάσεις πολύμορφου αποφασιστικού αγώνα διαρκείας με Γενικές Συνελεύσεις που θα έχουν καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα και θα συμβάλλουν στην ενίσχυση του αναγκαίου πανεκπαιδευτικού μετώπου. Το σύνθημα «Ή αυτοί ή εμείς» αποκτά νέα διάσταση για να ανατρέψουμε την επίθεση που δεχόμαστε.    

ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ! ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ! ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ!»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education.jpg
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οι οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων, Συμβούλων Σταδιοδρομίας, Εκπαιδευτικού Προσωπικού
Οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων-Συμβούλων Σταδιοδρομίας-Εκπαιδευτικού Προσωπικού – Ανακοίνωση από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Οι οριστικοί Πίνακες Συμβούλων Ψυχολόγων, Συμβούλων Σταδιοδρομίας, Εκπαιδευτικού Προσωπικού
Εκπαίδευση
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Καταγγελία της ΠΟΣΕΕΠΕΑ για την ανακοίνωση που έλαβαν εργαζόμενοι των ΚΕΔΑΣΥ για βραδεία προσέλευση και πρόωρη αποχώρηση κατά μία ώρα πριν τη λήξη...
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»
Ανακοινώθηκε η ίδρυση «Επώνυμης Έδρας Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές» στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»