ypoyrgeio paideias
Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) - Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ: 3344/Β΄/10-08-2020

Διαδικασία πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π..

1. Οι αναπληρωτές προσλαμβάνονται καθ’ όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους, με απόφαση του αρμόδιου οργάνου του Υ.ΠΑΙ.Θ..

2. Κατά τη διαδικασία ταυτόχρονης ροής προσλήψεων περισσοτέρων του ενός κλάδου ή ειδικοτήτων αναπληρωτών εκπαιδευτικών ή/και μελών Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π., η πρόσληψη διενεργείται με τη σειρά των κλάδων ή ειδικοτήτων που αναφέρεται στην παρ. 2 του άρθρου 29 του ν. 4521/2018. Κατά τη διαδικασία προσλήψεων των εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ79 και ΤΕ16 τηρούνται τα οριζόμενα στις διατάξεις της περ. γ΄ της παρ. 5 του άρθρου 20 του ν.3475/2006 (Α΄ 146).

3. Εκπαιδευτικός ή μέλος Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. που προσλαμβάνεται κατά τα ανωτέρω, αποκλείεται από τις προσλήψεις στους επόμενους κατά σειρά κλάδους ή ειδικότητες, όπου είναι υποψήφιος για πρόσληψη. Κατ΄ εξαίρεση, σε περίπτωση πρόσληψης με μειωμένο ωράριο απασχόλησης, ο υποψήφιος παραμένει διαθέσιμος για πρόσληψη αποκλειστικά και μόνο με πλήρες ωράριο απασχόλησης στον ίδιο κλάδο, ή ειδικότητα αντίστοιχα, της ίδιας περιοχής πρόσληψης της ίδιας ή άλλης δομής γενικής εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.).

4. Κατά τη διαδικασία ταυτόχρονης ροής προσλήψεων σε δομές γενικής εκπαίδευσης και Ε.Α.Ε του ιδίου κλάδου ή ειδικότητας εκπαιδευτικών διενεργούνται κατά προτεραιότητα οι προσλήψεις σε δομές Ε.Α.Ε., πλην των προσλήψεων της περ. δ΄ της παρ.4 του άρθρου 58 του ν.4589/2019.

5. Κατά τη διαδικασία ταυτόχρονης ροής προσλήψεων εκπαιδευτικών περισσοτέρων της μιας εκπαιδευτικών δομών Ε.Α.Ε. του ιδίου κλάδου ή ειδικότητας τηρείται μηχανογραφικά η κάτωθι σειρά προτεραιότητας πρόσληψης ανά περιοχή προτίμησης, άνευ δυνατότητας ορισμού προτεραιότητας εκ του υποψηφίου:

α) Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) / Τμήματα Ένταξης (Τ.Ε.) με επιπρόσθετα προσόντα γνώσης γραφής Braille (Braille) & Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (Ε.Ν.Γ.),

β) εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη με επιπρόσθετα προσόντα γνώσης Braille & Ε.Ν.Γ.,

γ) Σ.Μ.Ε.Α.Ε./Τ.Ε. με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Ε.Ν.Γ.,

δ) Σ.Μ.Ε.Α.Ε./Τ.Ε. με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Braille,

ε) εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Ε.Ν.Γ.,

στ) εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Braille,

ζ) Σ.Μ.Ε.Α.Ε./Τ.Ε. άνευ επιπρόσθετου προσόντος γνώσης Braille ή Ε.Ν.Γ. και

η) εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη άνευ επιπρόσθετου προσόντος γνώσης Braille ή Ε.Ν.Γ..

6. Κατά τη διαδικασία ταυτόχρονης ροής προσλήψεων εκπαιδευτικών περισσοτέρων της μίας εκπαιδευτικών δομών Γενικής Εκπαίδευσης του ιδίου κλάδου ή ειδικότητας τηρείται μηχανογραφικά η κάτωθι σειρά προτεραιότητας πρόσληψης ανά περιοχή προτίμησης, άνευ δυνατότητας ορισμού προτεραιότητας εκ του υποψηφίου:

α) Γενική Εκπαίδευση,

β) πρόγραμμα εναλλακτικής ενισχυτικής διδασκαλίας της δράσης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. (Μ.Ν.Α.Ε.)»,

γ) Τάξεις Υποδοχής (Τ.Υ.) / Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (Ζ.Ε.Π.),

δ) Σ.Μ.Ε.Α.Ε./ΤΕ, σε περίπτωση εξάντλησης των οικείων αξιολογικών πινάκων Ε.Α.Ε. (περ. δ΄ της παρ.4 του άρθρου 58 του ν.4589/2019),

ε) εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη, σε περίπτωση εξάντλησης των οικείων αξιολογικών πινάκων Ε.Α.Ε. (περ. δ΄ της παρ.4 του άρθρου 58 του ν.4589/2019) και

στ) Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση Προσφύγων (Δ.Υ.Ε.Π.).

7. Κατά τη διαδικασία ταυτόχρονης ροής προσλήψεων μελών Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. περισσοτέρων της μιας εκπαιδευτικών δομών Ε.Α.Ε. ή/και Γενικής Εκπαίδευσης τηρείται μηχανογραφικά η κάτωθι σειρά προτεραιότητας πρόσληψης ανά περιοχή προτίμησης, άνευ δυνατότητας ορισμού προτεραιότητας εκ του υποψηφίου:

α) Σ.Μ.Ε.Α.Ε. με επιπρόσθετα προσόντα γνώσης Braille & Ε.Ν.Γ.,

β) Σ.Μ.Ε.Α.Ε. με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Ε.Ν.Γ.,

γ) Σ.Μ.Ε.Α.Ε. με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Braille,

δ) Σ.Μ.Ε.Α.Ε.,

ε) Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων (Π.Ε.Π.),

στ) Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη (πρόγραμμα ΕΣΠΑ τομέα Παιδείας),

ζ) Επιτροπές Διεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Ε.Δ.Ε.Α.Υ.),

η) Σχολικές μονάδες γενικής εκπαίδευσης,

θ) Σχολικές μονάδες επαγγελματικής εκπαίδευσης,

ι) Τ.Υ. / Ζ.Ε.Π. και

ια) Δ.Υ.Ε.Π..

8. Οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται καθ’ όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης στην οποία ορίζονται, μεταξύ άλλων, οι σχολικές μονάδες τοποθέτησης με συγκεκριμένο προσδιορισμό των ωρών εβδομαδιαίας διδασκαλίας σε αυτά.

9. α. Η τοποθέτηση των προσληφθέντων αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες της περιοχής πρόσληψής τους γίνεται με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης εντός τριών εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία έκδοσης της απόφασης πρόσληψης, συμπεριλαμβανομένης της ημερομηνίας αυτής. Η ημερομηνία ανακοίνωσης της τοποθέτησης ανά απόφαση πρόσληψης, ειδικότητα και περιοχή πρόσληψης καταχωρίζεται στο Ο.Π.ΣΥ.Δ., με ευθύνη των αρμοδίων στελεχών της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.

β. Σε περίπτωση αδυναμίας κάλυψης του συνόλου των λειτουργικών κενών στις σχολικές μονάδες από τους προσληφθέντες (ανά φάση πρόσληψης) αναπληρωτές, οι Διευθυντές Εκπαίδευσης οφείλουν να αξιολογούν και ιεραρχούν εκ των προτέρων την αναγκαιότητα πλήρωσης του καθενός. Σε κάθε περίπτωση, προτεραιότητα δίνεται στην κάλυψη των κενών αφενός σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. έναντι των Τ.Ε. και αφετέρου στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.

Ειδικά για την ιεράρχηση των αναγκών της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης σε

α) εκπαιδευτικούς και μέλη Ε.Β.Π. λαμβάνεται υπόψη σχετική εισήγηση από το οικείο Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.),

β) σχολικούς νοσηλευτές δύναται να ζητείται η γνώμη του οικείου Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.). Οι σχετικές εισηγήσεις του ανωτέρω εδαφίου δύναται να έχουν αναζητηθεί ακόμη και πριν από τη διενέργεια της σχετικής πρόσληψης.

γ. Για την τοποθέτησή τους στις σχολικές μονάδες ή ομάδες σχολείων που διατίθενται προς κάλυψη, οι προσληφθέντες υποβάλλουν σχετική δήλωση, στην οποία υποχρεούνται να δηλώσουν, κατά σειρά προτίμησης, όλες τις σχολικές μονάδες ή ομάδες σχολείων που διατίθενται προς κάλυψη. Η εν λόγω δήλωση προτίμησης υποβάλλεται πριν την ανάληψη υπηρεσίας του αναπληρωτή με τη διαδικασία που ορίζει η οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Σε ενδεχόμενη, δε, παράλειψη υποβολής εμπρόθεσμης δήλωσης προτίμησης, ο υποψήφιος τοποθετείται τελευταίος.

10. α. Αποκλειστικό κριτήριο τοποθέτησης αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π.- Ε.Β.Π. σε σχολεία της ίδιας περιοχής πρόσληψης αποτελεί η σειρά κατάταξης στους αξιολογικούς πίνακες του Α.Σ.Ε.Π., βάσει της οποίας και διενεργήθηκε η πρόσληψη. Ειδικά στην Ε.Α.Ε., κατά τη διαδικασία τοποθέτησης προηγούνται οι προσληφθέντες από τους κύριους πίνακες, ακολουθούν αυτοί από τους επικουρικούς και, έπονται αυτοί από τους πίνακες γενικής εκπαίδευσης.

β. Ειδικά για την ενιαία τοποθέτηση εκπαιδευτικών ειδικοτήτων ΠΕ91.01 και ΠΕ91.02 σε σχολικές μονάδες της ίδιας περιοχής πρόσληψης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ισχύουν τα αναφερόμενα στην περ. α΄ και επιπρόσθετα, για το ενδεχόμενο τοποθέτησης εκπαιδευτικών και των δύο ειδικοτήτων, η συνολική βαθμολογία των υποψηφίων με τα κατά περίπτωση κριτήρια ισοβαθμίας της περ. η΄ της παρ. 4 του άρθρου 61 του ν. 4589/2019.

11. α. Εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., οι οποίοι προσλαμβάνονται στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και για οποιονδήποτε λόγο δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία εντός πέντε (5) ημερών από την επομένη της ημερομηνίας τοποθέτησής τους, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην απόφαση της πρόσληψης, ή αναλαμβάνουν υπηρεσία και στη συνέχεια παραιτούνται, αποκλείονται από τις προσλήψεις κατά το έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης και το επόμενο σχολικό έτος. Οι διατάξεις του προηγούμενου εδαφίου δεν εφαρμόζονται για τους εκπαιδευτικούς και μέλη Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. που προσλαμβάνονται για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων που λειτουργούν σε καταστήματα κράτησης.

β. Εκπαιδευτικός ή μέλος Ε.Ε.Π.- Ε.Β.Π. που προσλαμβάνεται ως αναπληρωτής κατόπιν ειδικής προκήρυξης του άρθρου 86 του ν. 4547/2018 και για οποιοδήποτε λόγο δεν αναλαμβάνει υπηρεσία εντός πέντε (5) ημερών από την επομένη της ημερομηνίας πρόσληψης ή αναλαμβάνει υπηρεσία και στη συνέχεια παραιτείται, αποκλείεται από τις προσλήψεις κατά το σχολικό έτος που διανύεται κατά την ανακοίνωση της πρόσληψης καθώς και για τα δύο επόμενα σχολικά έτη.

(Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) - Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ: 3344/Β΄/10-08-2020)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aristotelio.jpg
ΑΠΘ: Έρευνα για τις μελλοντικές χρήσεις του Κυβερνείου: Πολιτιστικές ιδέες ζητούνται από τους πολίτες
Το Κυβερνείο ζωντανεύει: Η Σχολή Κοινωνικών και Οικονομικών Επιστημών ΑΠΘ καλεί τους πολίτες να οραματιστούν το μέλλον του
ΑΠΘ: Έρευνα για τις μελλοντικές χρήσεις του Κυβερνείου: Πολιτιστικές ιδέες ζητούνται από τους πολίτες
Πύραυλος
Το Κίεβο κατηγορεί τη Ρωσία για εκτόξευση διηπειρωτικού βαλλιστικού πυραύλου στην περιοχή Αστραχάν
Η Ρωσία επιτέθηκε στο Ντνίπρο με έναν διηπειρωτικό βαλλιστικό πύραυλο, έναν βαλλιστικό πύραυλο Kh-47M2 Kinzhal που εκτοξεύεται από αέρος και επτά...
Το Κίεβο κατηγορεί τη Ρωσία για εκτόξευση διηπειρωτικού βαλλιστικού πυραύλου στην περιοχή Αστραχάν
pasyd
ΠΑΣΥΔ: Ζητά Άμεση Άρση του Αποκλεισμού διδακτόρων δημοσίου από την Ανώτατη Εκπαίδευση
Συνάντηση ΠΑΣΥΔ με τον Γ.Γ. Ανώτατης Εκπαίδευσης για τη διδασκαλία διδακτόρων δημόσιου τομέα
ΠΑΣΥΔ: Ζητά Άμεση Άρση του Αποκλεισμού διδακτόρων δημοσίου από την Ανώτατη Εκπαίδευση