Να σταματήσει η υποβάθμιση της μουσικής στα σχολεία!
Ανακοίνωση από την Πρωτοβουλία Εκπαιδευτικών Μουσικής

Ανακοίνωση εξέδωσε η Πρωτοβουλία Εκπαιδευτικών Μουσικής, διαμαρτυρόμενοι για την υποβάθμιση της μουσικής στα σχολεία.

«Ο κλάδος μας έχει πλήθος αναπληρωτών που συνεχίζουν να αναπληρώνουν τον εαυτό τους παρότι έχουν και 5 και 10 έτη υπηρεσίας. Αυτό συμβαίνει παρότι μόνο στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση υπάρχουν πάνω από 500 οργανικά κενά», τονίζει η ανακοίνωση.

Παράλληλα, υποστηρίζεται ότι τα σχολεία συνήθως δεν διαθέτουν αίθουσες μουσικής, μα ούτε, φυσικά, και μουσικά όργανα.

Η ανακοίνωση

«Οι Εκπαιδευτικοί Μουσικής Επιστήμης ΠΕ79.01 διαμαρτυρόμαστε για την υποβάθμιση της μουσικής παιδείας στη χώρα. Ο κλάδος μας έχει πλήθος αναπληρωτών που συνεχίζουν να αναπληρώνουν τον εαυτό τους παρότι έχουν και 5 και 10 έτη υπηρεσίας. Αυτό συμβαίνει παρότι μόνο στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση υπάρχουν πάνω από 500 οργανικά κενά. Μαθαίνουμε επίσης ότι τη στιγμή που πλήθος εκπαιδευτικών Μουσικής Επιστήμης είναι άνεργοι, δεν καλύπτονται όλα τα κενά από την ειδικότητά μας, ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις μακροχρόνιων αδειών λόγω ασθενείας, κτλ, που δεν αντικαθίστανται.

Η υποβάθμιση της μουσικής δεν σταματά εδώ. Τα σχολεία μας συνήθως δεν έχουν αίθουσες μουσικής. Τα σχολεία μας συνήθως δεν έχουν μουσικά όργανα. Οι ώρες μουσικής στο δημοτικό έχουν μειωθεί. Η μουσική έχει πάψει να διδάσκεται στο Λύκειο. Η μουσική θα μπορούσε να προσφέρει πολλά περισσότερα στα νηπιαγωγεία. Στο Δημοτικό δεν υπάρχουν ώρες για χορωδία με αποτέλεσμα το μάθημα συχνά να μετατρέπεται σε μονόπλευρη «προετοιμασία εορτών», κάτι που περιορίζει δραματικά τις δυνατότητες για σφαιρική μουσική παιδεία.

Συμπαραστεκόμαστε στις συναδέλφισσες και στους συναδέλφους των άλλων κλάδων αισθητικής παιδείας (Θεατρικής Αγωγής ΠΕ91 και ΠΕ08 Καλλιτεχνικών) που αντιμετωπίζουν παρόμοιες ιδιαίτερες δυσμενείς καταστάσεις.

Συστρατευόμαστε στον ευρύτερο αγώνα κατά της υποβάθμισης της παιδείας.

ΖΗΤΟΥΜΕ:

-Να διδάσκεται η μουσική αποκλειστικά από εκπαιδευτικούς μουσικής

-Να καλυφθούν άμεσα τα πλέον των 500 οργανικών κενών Μουσικής Επιστήμης ΠΕ79.01. Όχι άλλοι "αιώνιοι αναπληρωτές"

-Μονιμοποίηση όλων των Αναπληρωτών

-Αίθουσα Μουσικής σε κάθε σχολείο

-Μουσικά όργανα σε όλα τα σχολεία

-Επαναφορά των δύο ωρών μουσικής στο δημοτικό

-Μάθημα μουσικής και ξεχωριστά ώρες χορωδίας σε όλες τις βαθμίδες και σε όλο το εύρος της σχολικής εκπαίδευσης

-Δύο ώρες χορωδίας σε κάθε σχολείο και όχι μόνο στο σχολείο οργανικής

ΚΑΛΟΥΜΕ

Τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους Μουσικής Επιστήμης ΠΕ79.01 να έρθουν να συζητήσουμε και να διεκδικήσουμε λύσεις για τα προβλήματα του κλάδου και για την ανύψωση της σχολικής μουσικής παιδείας.

Συμπληρώστε τη φόρμα συμμετοχής στη συνέλευσή μας, που θα λάβει χώρα την Πέμπτη 9 Μαΐου, στις 18:00, στην Αθήνα (θα σας σταλεί σχετικό email).

https://forms.gle/SkmtwP22WFUdhF1d8»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φύση, θάλασσα, δέντρα, ποδηλάτης
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
«Κι όμως η σκέψη μας είναι εκεί, στο άγνωστο, στα νέα ερωτήματα, στις δυσκολίες πρόσληψης όλο και πιο έγκυρης γνώσης, όλο και πιο καλής κατανόησης...
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
αίθουσα σχολειο
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
Με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ» τονίζει την ανάγκη για κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
σχολείαα
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Η εικονική πραγματικότητα, οι εικονικές αίθουσες και το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες