παιδί
Επιμορφωτικές Συναντήσεις ΔΙΠΕ Ανατολικής Αττικής για την Πρόληψη και Αντιμετώπιση Ενδοσχολικής Βίας/Εκφοβισμού

Με ανακοίνωσή της η ΔΙΠΕ Ανατολικής Αττικής ενημερώνει για τις Επιμορφωτικές Συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν με βασικό θέμα την Πρόληψη και Αντιμετώπιση της Ενδοσχολικής Βίας/Εκφοβισμού.

Η ανακοίνωση

«Την Τετάρτη 15 Μαΐου 2024 η ΔΙΠΕ Ανατολικής Αττικής πραγματοποίησε δύο (2) επιμορφωτικές συναντήσεις στις 10:00 και στις 12:30 αναφορικά με την αντιμετώπιση ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού. Στις επιμορφωτικές συναντήσεις παραβρέθηκαν 450 στελέχη εκπαίδευσης και εκπαιδευτικοί από τις σχολικές μονάδες περιοχής ευθύνης της ΔΙΠΕ Ανατολικής Αττικής.

Στην παρέμβασή του, ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής, κ. Κωνσταντίνος Παπαχρήστος, αναφέρθηκε στις πολιτικές του ΥΠΑΙΘΑ, τις αρμοδιότητες και τα καθήκοντα των Υπευθύνων Ε.ΒΙ.Ε., στις οδηγίες και κατευθύνσεις της ΔΙΠΕ Ανατολικής Αττικής σχετικά με την πρόληψη και αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας/εκφοβισμού στο σχολικό περιβάλλον. Ενημέρωσε για το θεσμικό πλαίσιο, τις Υπουργικές Αποφάσεις και τα πρωτόκολλα διαχείρισης που έχουν οριστεί από το ΥΠΑΙΘΑ. Παράλληλα, εστίασε στον κρίσιμο ρόλο του σχολείου και την αναγκαιότητα ενεργής συνεργασίας μεταξύ σχολείων και οικογενειών για την πρόληψη και αντιμετώπιση τέτοιων φαινομένων.

1e

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης κ. Ελένη Καραγιάννη, κ. Ματθαίος Πατρινόπουλος και η κ. Αγλαΐα Αλεξανδρή παρουσίασαν εισηγήσεις αναφορικά με τα Πρωτόκολλα Διαχείρισης της Ενδοσχολικής Βίας και Εκφοβισμού. Έγινε λεπτομερής περιγραφή της νέας πλατφόρμας αναφορών (stop-bullying.gov.gr), η οποία παρέχει στις σχολικές μονάδες τα απαραίτητα εργαλεία για την αναφορά και διαχείριση περιστατικών.

2e

Μετά την ολοκλήρωση των παρουσιάσεων, ακολούθησε συζήτηση σχετικά με τα θέματα των εισηγήσεων. Η ενεργή συμμετοχή και το ενδιαφέρον των 450 παρευρισκόμενων εκπαιδευτικών καταδεικνύει τη σημασία της εκπαίδευσης και ενημέρωσης για τη διαχείριση τέτοιων κρίσιμων ζητημάτων.

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής διαδραματίζει έναν κρίσιμο ρόλο στην πρόληψη της βίας στο σχολικό περιβάλλον μέσω μιας σειράς πρωτοβουλιών και πολιτικών. Πρωταρχικός στόχος είναι η δημιουργία ενός ασφαλούς και υποστηρικτικού περιβάλλοντος για τους μαθητές και τις μαθήτριες, το οποίο ευνοεί τη μάθηση και την προσωπική ανάπτυξη.

Επιπλέον, δίνεται έμφαση στη συνεργασία με τις οικογένειες για την καλλιέργεια μιας ολιστικής οικοσυστημικής προσέγγισης διαχείρισης και αντιμετώπισης των διαφορών και των βίαιων περιστατικών.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο επισημαίνεται ότι ο ρόλος της ΔΙΠΕ Ανατ. Αττικής είναι καθοριστικός για την ενεργοποίηση όλων των εμπλεκόμενων με την εκπαίδευση μερών, ώστε οι παρεμβάσεις να δρουν προληπτικά και αποτελεσματικά στη δημιουργία ενός εκπαιδευτικού περιβάλλοντος όπου η ασφάλεια και η ευημερία των μαθητών/τριών είναι πρωταρχικής σημασίας.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

leipsoi
Οι Λειψοί στην κορυφή των ελληνικών προορισμών για διακοπές
«Oι Λειψοί προσφέρονται για όσους προτιμούν μέρη χωρίς κοσμοσυρροή και με εύρος επιλογών για χαλάρωση, τοπική κουζίνα και εκδρομές»
Οι Λειψοί στην κορυφή των ελληνικών προορισμών για διακοπές
xalkiiki pisina
Χαλκιδική: Η Αγγελική κείτονταν νεκρή για 3 ώρες τον πάτο της πισίνας
Δεν μπορεί να πιστέψει ανθρώπου νους τα όσα συνέβησαν στην μοιραία κατασκήνωση της Χαλκιδικής, όπου η 8χρονη Αγγελική πνίγηκε στην πισίνα της.
Χαλκιδική: Η Αγγελική κείτονταν νεκρή για 3 ώρες τον πάτο της πισίνας
υπ_παιδειας
Υπουργείο Παιδείας: Διορισμοί μονίμων και προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών - Τι ακολουθεί
Μια συνολική εικόνα για τους διορισμούς και τις προσλήψεις υποψηφίων εκπαιδευτικών 
Υπουργείο Παιδείας: Διορισμοί μονίμων και προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών - Τι ακολουθεί