kataskinosi_ypourgeiou_paideias
«Τροποποίηση της με αρ. 41363/Α2/18.04.24 Υπουργικής Απόφασης με θέμα: Οργάνωση και λειτουργία των καταλυμάτων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στην περιοχή Αγ. Ανδρέας-Ζούμπερι του Δήμου Μαραθώνα για το έτος 2024 (ΑΔΑ: ΡΧΗΞ46ΝΚΠΔ-ΛΒΖ)»

Ο Υπουργός Παιδείας, Κυριάκος Πιερρακάκης, με την Απόφαση υπ. αριθ. πρωτ. 53444/Α2/23-5-2024 με θέμα “Τροποποίηση της με αρ. 41363/Α2/18.04.24 Υπουργικής Απόφασης με θέμα: Οργάνωση και λειτουργία των καταλυμάτων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στην περιοχή Αγ. Ανδρέας-Ζούμπερι του Δήμου Μαραθώνα για το έτος 2024 (ΑΔΑ: ΡΧΗΞ46ΝΚΠΔ-ΛΒΖ)” αναθέτει στις ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΠΟΣΥΠ, ΣΥΠΥΥΠ, ΟΣΕΚΔΥΠ και στον Πανελλήνιο Σύλλογο Υπαλλήλων Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού αναθέτει, για τη θερινή περίοδο 2024 (από 1-6-2024 μέχρι και 30-9-2024), την οργάνωση και τη λειτουργία του τμήματος Α των καταλυμάτων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) στην περιοχή Αγ. Ανδρέας, Ζούμπερι, του Δήμου Μαραθώνα.

Αναλυτικά τι ορίζει η απόφαση

Α. Αναθέτουμε στις: α) Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Υπουργείου Παιδείας (Π.Ο.Σ.Υ.Π.) β) Ομοσπονδία Συλλόγων Εργαζομένων Κεντρικών Δομών Υπουργείου Παιδείας (Ο.Σ.Ε.Κ.Δ.Υ.Π.) γ) Σύλλογος Υπαλλήλων Περιφερειακών Υπηρεσιών (Σ.Υ.Π.Υ.Υ.Π.) δ) Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (Ο.Λ.Μ.Ε.) ε) Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (Δ.Ο.Ε.) στ) Πανελλήνιος Σύλλογος Υπαλλήλων Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τη θερινή περίοδο 2024, και ειδικότερα για το διάστημα από 1-6-2024 μέχρι και 30-9-2024, την οργάνωση και τη λειτουργία, με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, του τμήματος Α των καταλυμάτων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.) στην περιοχή Αγ. Ανδρέας, Ζούμπερι, του Δήμου Μαραθώνα.

Β. Η διοίκηση του τμήματος Α των καταλυμάτων, που θα ασκηθεί από Διοικητικό Συμβούλιο (Δ.Σ.) βάσει του ν.4415/2016, θα τελεί υπό την άμεση εποπτεία της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. Γ. Για την εύρυθμη λειτουργία του, το τμήμα Α των καταλυμάτων θα στελεχωθεί με ανάλογο αριθμό υπαλλήλων και εκπαιδευτικών κατόπιν σχετικής αιτιολογημένης εισήγησης του Δ.Σ.. Δ. Στο τμήμα Α των καταλυμάτων θα διαμείνουν εν ενεργεία υπάλληλοι μέλη της Ο.Σ.Ε.Κ.Δ.Υ.Π., της Π.Ο.Σ.Υ.Π., της Σ.Υ.Π.Υ.Υ.Π., της Ο.Λ.Μ.Ε., της Δ.Ο.Ε. και του Πανελληνίου Συλλόγου Υπαλλήλων Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού με τις οικογένειές τους. Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

laptop
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
Σύμφωνα με τον οδηγό του ΚΕΠΕΑ της ΓΣΕΕ, οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα δεν δικαιούνται μόνο την ετήσια κανονική άδεια, αλλά επιπλέον 25...
Όλες οι άδειες που δικαιούνται οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα
DASKALOI
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
Διορισμοί και προσλήψεις εκπαιδευτικών - Ο προγραμματισμός και το πρόβλημα με τις οργανικές θέσεις
Υπουργείο Παιδείας: 30.000 μόνιμοι διορισμοί έως το 2027 και μείωση αναπληρωτών κατά 50%
funds
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
Η τάση εξαγοράς ιδιωτικών σχολείων από πολυεθνικούς εκπαιδευτικούς ομίλους και επενδυτικά funds δεν είναι μια απλή οικονομική πράξη. Αντιθέτως,...
Η σιωπηλή άλωση της Παιδείας: Όταν η ιδιωτική εκπαίδευση γίνεται όχημα πολιτισμικής μετάλλαξης
ikoniki pragmatikotita
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;
Σχολείο χωρίς τάξη: Ποια είναι τα όρια της εξ αποστάσεως μάθησης; Το ψηφιακό σχολείο ως υποκατάστατο της αληθινής επαφής
Οθόνες αντί για πρόσωπα: Μπορεί η τεχνολογία να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική σχέση;