Καλλιτεχνικό Σχολείο Αθήνας
Τα τεράστια προβλήματα στο Καλλιτεχνικό Σχολείο Αθηνών: Μεγάλες ελλείψεις σε αίθουσες

Ελλιπείς υποδομές, αίθουσες διδασκαλίας σε δώμα πολυκατοικίας, ανύπαρκτο προαύλιο, μαθήματα χορού σε μωσαϊκό, εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων, που αναλαμβάνουν υπηρεσία ακόμη και στο τέλος Ιανουαρίου είναι κάποια από τα σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει το Καλλιτεχνικό Σχολείο της Αθήνας.

Μάλιστα, από τα 400 παιδιά, που θα συμμετάσχουν φέτος στις εισαγωγικές εξετάσεις στην Α’ Γυμνασίου του τμήματος εικαστικών θα εισαχθούν μόλις 17. Ανάλογες θα είναι οι συμμετοχές και στις άλλες δύο κατευθύνσεις: του χορού και του θεάτρου/κινηματογράφου.

Μάλιστα, το Καλλιτεχνικό Σχολείο της Αθήνας θα συνεχίσει να λειτουργεί σε ακατάλληλο κτίριο στους Αμπελοκήπους, έξι χρόνια μετά την ίδρυσή του, το 2018.

Γονείς και εκπαιδευτικοί ζητούν τη μεταστέγασή του Καλλιτεχνικού Σχολείου σε νέο σχολικό συγκρότημα, σύμφωνα με τις απαραίτητες προδιαγραφές, για το οποίο η έγκριση έχει δοθεί από το 2019.

Διευθυντής σχολείου: «Δεν υπάρχουν οι κατάλληλες αίθουσες»

«Διευθύνω ένα σχολείο ιδιαίτερης φύσης – καλλιτεχνικό – με κατευθύνσεις θέατρο/κινηματογράφο, εικαστικά και χορό. Δεν είχε γίνει εξαρχής καμία υλικοτεχνική πρόβλεψη για να υποστηριχθούν, με αποτέλεσμα να έρχονται μαθητές, οι οποίοι εισάγονται με εξετάσεις, κοπιάζουν δηλαδή και δεν υπάρχουν οι κατάλληλες αίθουσες για τα μαθήματά τους. Για παράδειγμα, ελλείψει κατάλληλης αίθουσας χορού, έχουμε συχνούς τραυματισμούς», δήλωσε στο protothema.gr ο Διονύσης Μαρούλης, διευθυντής του Καλλιτεχνικού Σχολείου Αθήνας. Ωστόσο, όπως τονίζει ο ίδιος, «πρόκειται για ένα σχολείο, που παράγει πολιτισμό. Αν λυθούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε, μπορούμε να μεγαλουργήσουμε!».

Ως αρχιτέκτων, η κ.Ελίζα Παρασκευά, μέλος του ΔΣ του Συλλόγου Γονέων του Καλλιτεχνικού Σχολείου Αθήνας, έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με το κτιριακό ζήτημα: «Αν και η αρχική δέσμευση του δήμου Αθηναίων ήταν ότι το σχολείο μας θα συστεγαζόταν με το 2ο Πρότυπο Λύκειο μόνο για μία χρονιά, όλο κάτι προέκυπτε και η μεταστέγαση στο συγκρότημα της Πρασσά δεν προχωρούσε, με αποτέλεσμα να παραμένουμε στο ακατάλληλο για καλλιτεχνικό σχολείο, κτίριο. Σήμερα, εξακολουθούμε να βρισκόμαστε ‘στον αέρα’, αφού το κτίριο που θα πηγαίναμε, κηρύχθηκε ‘διατηρητέο’ – επιπλέον καθυστερήσεις…. Το Πρότυπο Λύκειο μας έχει παραχώρησει τρεις αίθουσες, οι οποίες είναι στο δώμα. Οι δικοί μας καθηγητές χρειάζεται να κατέβουν δύο ορόφους από το ένα κτίριο και να ανέβουν πέντε ορόφους στο διπλανό, για να φτάσουν στο δώμα να κάνουν μάθημα. Αντίστοιχα, τα παιδιά πρέπει να ανεβοκατεβαίνουν για τη σίτιση και για τα καλλιτεχνικά τους μαθήματα, στις αίθουσες, που βρίσκονται στο ισόγειο του άλλου κτιρίου.

Αναμφίβολα, μεγάλη η δυσλειτουργία. Μάλιστα, την επόμενη σχολική χρονιά, που θα προστεθεί η Γ’ λυκείου στο Καλλιτεχνικό, θα χρειαστεί να πάρουμε άλλες τρεις αίθουσες από το Πρότυπο. Τότε, θα έχουμε συνολικά 19 αίθουσες αντί των 25, που θα έπρεπε».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πληκτρολογιο
Πώς βάζουμε διαλυτικά με τόνο, άνω τελεία και εισαγωγικά
Δείτε παρακάτω τι πρέπει να πατήσετε στο πληκτρολόγιο του υπολογιστή σας, ανά σημείο στίξης (με το πληκτρολόγιο πάντοτε ρυθμισμένο στα Ελληνικά)
Πώς βάζουμε διαλυτικά με τόνο, άνω τελεία και εισαγωγικά