ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΠΟΓΝΩΣΗ
Το σύστημα θα πρέπει να διακρίνει και να επιβραβεύει τους καλούς, αλλά και να δίνει μια δεύτερη ευκαιρία στους αδύνατους, πριν να τους δείξει την πόρτα εξόδου. Δεν υπάρχει περίπτωση ένα αξιοκρατικό σύστημα αξιολόγησης να κρατά στο σύστημα μια μικρή μερίδα που δεν ανήκει εκεί.

Η υπουργός Παιδείας , Αθλητισμού και Νεολαίας της Κύπρου, Αθηνά Μιχαηλίδου, σε συνέντευξη της στην Καθημερινή (Κύπρου) δήλωσε ότι  θα ξεκινήσει διάλογο γιατί το υφιστάμενο σύστημα αξιολόγησης εκπαιδευτικών είναι αναχρονιστικό, πεπαλαιωμένο.

Σύμφωνα με τα όσα είπε το σύστημα θα πρέπει να διακρίνει και να επιβραβεύει τους καλούς, αλλά και να δίνει μια δεύτερη ευκαιρία στους αδύνατους, πριν να τους δείξει την πόρτα εξόδου. Δεν υπάρχει περίπτωση ένα αξιοκρατικό σύστημα αξιολόγησης να κρατά στο σύστημα μια μικρή μερίδα που δεν ανήκει εκεί.

Τι σημαίνουν όλα αυτά; Μια ματιά στο μέλλον για τα σχέδια του υπουργείου Παιδείας της χώρας μας

Ας κοιτάξουμε λοιπόν στην Κύπρο, να δούμε τι θα συμβεί.  Δε διαφέρουν τίποτα από εμάς. Απλά είναι λίγο πιο μπροστά.

Η συνέντευξη της υπουργού Παιδείας της Κύπρου

Την έναρξη ουσιαστικού διαλόγου αναφορικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, προανήγγειλε μέσω της συνέντευξης της, η υπουργός Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας Αθηνά Μιχαηλίδου, στην «Καθημερινή» της Κυριακής και την δημοσιογράφο, Οριάνα Παπαντωνίου.

Όπως είπε η κα. Μιχαηλίδου το θέμα συζητείται εδώ και τουλάχιστον τριάντα χρόνια. Είναι κοινά αποδεκτό ότι το υφιστάμενο σύστημα είναι αναχρονιστικό, πεπαλαιωμένο και δεν επιτρέπει τη δίκαιη ανέλιξη. Είναι καιρός, λοιπόν, να μαζέψουμε όλες τις προηγούμενες προτάσεις, να αξιοποιήσουμε τη συσσωρευμένη γνώση και από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο να αρχίσουμε ουσιαστικό διάλογο, ο οποίος θα ολοκληρωθεί μέχρι τον Δεκέμβριο. Πιθανόν να μην έχουμε συναινετική πρόταση, να υπάρξουν διαφωνίες, ωστόσο αυτό που έχει σημασία είναι να πάμε σε μια συνολική διευθέτηση, μια πρόταση που θα καταλήξει στη Βουλή.

Ερωτηθείς για το ποιος θα είναι ο κεντρικός άξονας αυτής της πρότασης, η υπουργός τόνισε ότι θα είναι μια σύγχρονη προσέγγιση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών με ευκαιρίες συνεχούς επιμόρφωσης, σε όλα τα στάδια της επαγγελματικής τους πορείας, ενώ θα έχουν και την υποχρέωση να λογοδοτούν, προσθέτοντας ότι θα γίνεται αξιολόγηση, έτσι ώστε να έχουμε μετρήσιμα αποτελέσματα. Παράλληλα, όπου χρειάζεται, θα γίνεται παρέμβαση.

kypros

Μέχρι και να απομακρύνει εκπαιδευτικούς είναι έτοιμη η υπουργός. Σύμφωνα με τα όσα είπε το σύστημα θα πρέπει να διακρίνει και να επιβραβεύει τους καλούς, αλλά και να δίνει μια δεύτερη ευκαιρία στους αδύνατους, πριν να τους δείξει την πόρτα εξόδου. Δεν υπάρχει περίπτωση ένα αξιοκρατικό σύστημα αξιολόγησης να κρατά στο σύστημα μια μικρή μερίδα που δεν ανήκει εκεί.

Σε διευκρινιστική ερώτηση, πόρτα εξόδου από τα σχολεία και μετακίνηση στο υπουργείο ή πόρτα εξόδου γενικότερα, η κα. Μιχαηλίδου, ανέφερε «αυτό θα το συζητήσουμε με τους εταίρους μας. Θα δίνουμε επιλογές. Ποτέ μια λύση δεν είναι μονοδιάστατη. Σημασία έχει να δίνεις επιλογές, στηριζόμενες στην έρευνα. Δεν θα ανακαλύψουμε εμείς τον τροχό.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ 

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleia_mathites
Τι βρίσκεται πίσω από την "απόβαση" επενδυτικών funds και τις εξαγορές ιδιωτικών σχολείων;
Γιώργος Χριστόπουλος (πρόεδρος ΟΙΕΛΕ): Τριπλό, θανατηφόρο cocktail εμπορευματοποίησης («ιδιωτικά πανεπιστήμια - Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής -...
Τι βρίσκεται πίσω από την "απόβαση" επενδυτικών funds και τις εξαγορές ιδιωτικών σχολείων;