Σχολεία Αττικής: «Απαράδεκτη κατάσταση που δημιουργούνται πολυπληθή τμήματα στις Α και Β τάξεις  του Δημοτικού»
«Με ευθύνη του Υπουργείου δημιουργείται μια απαράδεκτη κατάσταση όπου δημιουργούνται πολυπληθή τμήματα στις Α και Β τάξεις του Δημοτικού»

Σοβαρό ζήτημα προκύπτει στη Β' τάξη του 4ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Ιωνίας, καθώς προβλέπεται να φοιτήσουν 21 μαθητές, εκ των οποίων οι 5 είναι διαγνωσμένες περιπτώσεις από το αρμόδιο ΚΕΔΑΣΥ, που χρήζουν παράλληλης στήριξης. «Ταυτόχρονα, αναμένονται διαγνώσεις για 2 επιπλέον μαθητές, που θα πρέπει να φοιτήσουν σε τμήμα ένταξης. Δηλαδή το ένα τρίτο των μαθητών του τμήματος είναι παιδιά, που εντάσσονται στην Ειδική Αγωγή» επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Γονέων και Κηδεμόνων Περιφέρειας Αττικής.

«Με ευθύνη του Υπουργείου δημιουργείται μια απαράδεκτη κατάσταση όπου δημιουργούνται πολυπληθή τμήματα στις Α και Β τάξεις του Δημοτικού. Το γεγονός αυτό από μόνο του είναι απαράδεκτο γιατί στη λογική να εξοικονομηθούν χρήματα από προσλήψεις εκπαιδευτικών στοιβάζονται παιδιά στην πιο ευαίσθητη ηλικία ενώ είναι παιδαγωγικά αποδεδειγμένο ότι τα τμήματα Α και Β τάξεων πρέπει να είναι μικρότερα» τονίζει.

Τέλος, καλεί τους Συλλόγους Γονέων σε όλη την Αττική να είναι σε επιφυλακή και να μην επιτρέψουν καμία συγχώνευση τμήματος, να αναδείξουν αντίστοιχα κάθε παρόμοιο πρόβλημα όπου εντοπίζεται. 

Η ανακοίνωση της Ομοσπονδίας Γονέων και Κηδεμόνων Περιφέρειας Αττικής

ΝΑ ΠΑΡΘΟΥΝ ΠΙΣΩ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΑΣΤΕΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΜΗΣΗ  ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ

Η κινητοποίηση του Συλλόγου Γονέων Κηδεμόνων του 4ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Ιωνίας με τη στήριξη της Ένωσης Γονέων Νέας Ιωνίας για το σοβαρό ζήτημα που προκύπτει στη Β τάξη του συγκεκριμένου σχολείου για τη νέα σχολική χρονιά 2024 – 2025 επαναφέρει ένα πρόβλημα που απασχολεί δεκάδες συλλόγους γονέων στην Αττική και αφορούν πολυπληθή τμήματα Α και Β τάξεων.

Να θυμίσουμε ότι στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ιωνίας Αττικής, η νέα Β’ τάξη (χρονιά 2024 – 2025)  προβλέπεται να φοιτήσουν 21 μαθητές, εκ των οποίων οι 5 είναι διαγνωσμένες περιπτώσεις από το αρμόδιο ΚΕΔΑΣΥ, που χρήζουν παράλληλης στήριξης. Ταυτόχρονα, αναμένονται διαγνώσεις για 2 επιπλέον μαθητές, που θα πρέπει να φοιτήσουν σε τμήμα ένταξης. Δηλαδή το ένα τρίτο των μαθητών του τμήματος είναι παιδιά, που εντάσσονται στην Ειδική Αγωγή.

Δεν είναι η μοναδική τέτοια περίπτωση που έχει αναφερθεί στην Ομοσπονδία και είναι πολλές οι κινητοποιήσεις Συλλόγων Γονέων ειδικά στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης  Α και Β Αθήνας.

Με ευθύνη του Υπουργείου δημιουργείται μια απαράδεκτη κατάσταση όπου δημιουργούνται πολυπληθή τμήματα στις Α και Β τάξεις  του Δημοτικού.  Το γεγονός αυτό από μόνο του είναι απαράδεκτο γιατί στη λογική να εξοικονομηθούν χρήματα από προσλήψεις εκπαιδευτικών στοιβάζονται παιδιά στην πιο ευαίσθητη ηλικία ενώ είναι παιδαγωγικά αποδεδειγμένο ότι τα τμήματα Α και Β τάξεων πρέπει να είναι μικρότερα!

Απέναντι σε αυτόν τον απαράδεκτο νόμο το Υπουργείο δεν σκύβει να ακούσει τις ανησυχίες γονέων και εκπαιδευτικών ούτε όταν τα τμήματα αυτά αντιμετωπίζουν επιπλέον επιβάρυνση και χρήζουν μεγαλύτερης βοήθειας. Όπως τώρα με το 4ο Δημοτικό Νέας Ιωνίας, την προηγούμενη χρονιά με το 3ο Δημοτικό Νέας Φιλαδέλφειας  και ο κατάλογος συνεχίζεται.  Μόνο η Διεύθυνση Β Αθήνας έχει ήδη παραδεχθεί ότι υπάρχουν 37 τμήματα στην περιοχή ευθύνης της που αντιμετωπίζουν τέτοιο πρόβλημα.

Στις αλλεπάλληλες εκκλήσεις γονιών και εκπαιδευτικών η απάντηση ήταν η εξής από την πλευρά των αρμοδίων (Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, τμήματα Εκπαιδευτικών Θεμάτων των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, αρμόδιοι Παιδαγωγικοί Σύμβουλοι Ειδικής και Γενικής Αγωγής) «έχετε δίκιο αλλά είναι ο νόμος δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα».

Ρωτάμε: είναι ηθικά σωστό να υλοποιείται ένας νόμος που θεσπίστηκε με μοναδικό κριτήριο την εξοικονόμηση πόρων από τη μόρφωση και την εκπαίδευση των παιδιών μας και το υπουργείο να είναι παντελώς αδιάφορο στα προβλήματα που δημιουργούνται;

Και όχι μόνο αυτό αλλά εν μέσω του καλοκαιριού το Υπουργείο Παιδείας, συνεπές στην αντιεκπαιδευτική πολιτική των συγχωνεύσεων τμημάτων και αύξησης των μαθητών ανά τάξη, ανακοίνωσε τη μη κατάτμηση νέων και αναστολή της κατάτμησης τμημάτων σε Δημοτικά και σε Νηπιαγωγεία (από 3 σε 2 τμήματα και από 2 σε 1 τμήμα) για το σχολικό έτος 2024-2025.

Απαιτούμε:

Η νέα Β’ τάξη του 4ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Ιωνίας να χωριστεί σε 2 τμήματα, για να διευκολυνθούν κυρίως οι μαθητές της Ειδικής Αγωγής, αλλά και οι υπόλοιποι στη μαθησιακή και κοινωνική τους εξέλιξη.

Αντίστοιχα να αντιμετωπιστούν όλες οι περιπτώσεις όλων των τμημάτων που αντιμετωπίζουν παρόμοιο πρόβλημα.

Να παρθούν πίσω οι αποφάσεις που αναστέλλουν την κατάτμηση νέων τμημάτων.

Το κάθε ένα παιδί που χρήζει παράλληλης στήριξης να έχει εξατομικευμένα ειδικό εκπαιδευτικό, όλες τις ώρες της εκπαιδευτικής ημέρας που χρειάζεται, σύμφωνα και με τις γνωματεύσεις του ΚΕΔΑΣΥ.

Καλούμε τους Συλλόγους Γονέων σε όλη την Αττική να είναι σε επιφυλακή και να μην επιτρέψουν καμία συγχώνευση τμήματος, να αναδείξουν αντίστοιχα κάθε παρόμοιο πρόβλημα όπου εντοπίζεται.  Να απευθύνονται άμεσα στην Ένωση Γονέων, στην Ομοσπονδία, να οργανώσουμε από κοινού με τα Σωματεία και τους Συλλόγους των Εκπαιδευτικών τις κινητοποιήσεις μας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panellinies_panelladikes_vaseis.jpg
Που θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις 30 πιο υψηλόβαθμες σχολές
Φέτος, περισσότερο από τις προηγούμενες χρονιές, αναμένεται να τρυγήσουν την αφρόκρεμα των πρώτων προτιμήσεων των υποψηφίων, τα Παιδαγωγικά Τμήματα. 
Που θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις 30 πιο υψηλόβαθμες σχολές