«Σατανικό»: Διπλή αναπλήρωση μαθημάτων, με τηλεκπαίδευση ΚΑΙ δια ζώσης σε περίπτωση κατάληψης!
Πώς το ΥΠΑΙΘΑ αντιμετωπίζει την αναπλήρωση μαθημάτων ως τιμωρία και τους μαθητές ως όμηρους επιχειρώντας να αποθαρρύνει τις τωρινές καταλήψεις για τις συγχωνεύσεις και κάθε μελλοντική...

Ολο και πιο «σατανικές» γίνονται οι εμπνεύσεις του Υπουργείου Παιδείας για να αντιμετωπίσει το κύμα αντιδράσεων για τις συγχωνεύσεις και τις άλλες αντιπαιδαγωγικές του ενέργειες, που οδηγούν γονείς, εκπαιδευτικούς και μαθητε΄ς σε απόγνωση και, ενίοτε, σε καταλήψεις των σχολείων τους.

Σε ανύποπτο χρόνο λοιπόν (αρχές Σεπτέμβρη 2024, λίγο πριν ανοίξουν τα σχολεία), το ΥΠΑΙΘΑ, που προφανώς υποψιάστηκε τι θα ερχόταν λόγω των συγχωνεύσεων, πέρασε στην εγκύκλιο για τη λειτουργία των σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μια διάταξη η οποία προβλέπει, ούτε λίγο ούτε πολύ, ότι σε περίπτωση κατάληψης (η παρεμπόδισης μαθήματος, όπως αυτές που κάνουν οι γονείς τελευταία αντιδρώντας στις υποχρεωτικές συγχωνεύσεις), τα μαθήματα θα πρέπει να αναπληρωθούν... εις διπλούν (!) τόσο με τηλεκπαίδευση, όσο και με δια ζώσης μαθήματα, κόβοντας εκδρομές, περιπάτους, γιορτές, κλπ!

Προσέξτε πόσο πονηρά (και πάντα σιωπηρά) το έπραξε:

«Στην περίπτωση που η διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας καθίσταται αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερής λόγω παρεμπόδισης από οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο της πρόσβασης των μαθητών/τριών και/ή εκπαιδευτικών στους χώρους της σχολικής μονάδας εφαρμόζεται η διαδικασία του πρώτου εδαφίου της παρ. 7 (σ.σ. δείτε εν συνεχεία τι ορίζει). Στη συνεχεία, αφού αποκατασταθεί η λειτουργία της σχολικής μονάδας, το σχολείο υποχρεωτικά παρέχει και δια ζώσης τον ίδιο αριθμό διδακτικών ωρών που παρείχε εξ αποστάσεως, λόγω της παρεμπόδισης»

Με απλά λόγια, το ΥΠΑΙΘΑ λέει στους γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς, ότι αν τολμήσουν να κινηθούν με καταλήψεις και παρεμπόδιση μαθημάτων, θα τιμωρήσει τα παιδιά τους με διπλή αναπλήρωση ωρών... 

Αντιμετωπίζει την αναπλήρωση μαθημάτων ως τιμωρία και τους μαθητές ως όμηρους...

Βέβαια  αυτή πρόβλεψη έχει και μια ανάγνωση που δεν συμφέρει το νοσηρό μυαλό που την επινόησε: Μήπως έτσι εμφανίζεται ως ατελέσφορη η  τηλεκπαίδευση; Μήπως την υπονομεύουν εκ των έσω με τέτοια τεχνάσματα; Την οποία τηλεκπαίδευση όλο και συχνότερα χρησιμοποιεί, από την Κεραμέως και μετά, ακόμα και για περιπτώσεις οι οποίες στο παρελθόν δεν απασχολούσαν κανέναν, όπως πχ σε περίπτωση που τα σχολεία κλείσουν μια μέρα λόγω χιονιά όπουπλέον  τα παιδιά αντί να φτιάξουν χιονάνθρωπο, θα πρέπει να κάνουν τηλεμάθημα...

Σε κάθε περίπτωση, ο αυταρχισμός κάπου οφείλει να σταματήσει και τα τεχνάσματα αυτα, που προκαλούν γέλιο και οργή, να μπουν στο χρονοντούλαπο της εκπαιδευτικής πρακτικής.

Και τηλεμάθημα και αναπλήρωση δια ζώσης!

Ας δούμε τι προβλέπυν οι νέες διατάξεις:

Σε περίπτωση έκτακτου ή απρόβλεπτου γεγονό τος, το οποίο καθιστά αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/ τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη σχολική μο νάδα, οι σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όπου τόσο οι μαθητές/τριες όσο και οι εκ παιδευτικοί συμμετέχουν αποκλειστικά εξ αποστάσεως στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η εξ αποστάσεως εκπαί δευση είναι υποχρεωτική τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους/τις μαθητές/τριες. Το πρόγραμμα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καθορίζεται από τον/τη Διευθυντή/ντρια της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με τον οικείο Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών, με ανάλογη τήρηση των εκάστοτε ισχυουσών οδηγιών του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητι σμού (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.) και κοινοποιείται στον/στην οικείο/α Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης και στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης. Ο/Η Διευθυντής/ντρια της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με τον Σύλλογο Δι δασκόντων/ουσών οφείλει να διασφαλίσει την παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας στους/στις μα θητές/τριες. Η συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ ουσών πραγματοποιείται με ευθύνη του/της Διευθυντή/ ντριας της σχολικής μονάδας με τηλεδιάσκεψη ή με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο. Αν δεν μπορεί για οποιονδήποτε λόγο να πραγμα τοποιηθεί η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και υπάρχει απώλεια διδακτικών ωρών, παρέχεται η δυνα τότητα αναπλήρωσή τους με τους ακόλουθους τρόπους: α) αξιοποίηση των σχολικών εορτών με την παράλληλη πραγματοποίηση των εορτών και των μαθημάτων, β) περιορισμός των εργάσιμων ημερών των πολυήμερων εκδρομών και γ) περικοπή περιπάτων και εκδρομών. Την απόφαση για την αναπλήρωση, αλλά και τον τρό πο υλοποίησής της λαμβάνει: α) ο Σύλλογος Διδασκό ντων, κατόπιν εισήγησης του/της Διευθυντή/ντριας της σχολικής μονάδας, όταν η αναπλήρωση των χαμένων διδακτικών ωρών αφορά μία σχολική μονάδα, και η από φαση κοινοποιείται στον/ην οικείο/α Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης, β) ο/η Διευθυντής/ντρια Δευτεροβάθμι ας Εκπαίδευσης, κατόπιν εισήγησης των Διευθυντών/ ντριών των σχολείων αρμοδιότητάς του, όταν αφορά σε περισσότερες από μία σχολικές μονάδες της ίδιας Διεύθυνσης, και η απόφαση κοινοποιείται στον/ην οι κείο/α Περιφερειακό/η Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης και γ) ο/η Περιφερειακός/η Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευ σης όταν αφορά σε σχολικές μονάδες που υπάγονται σε περισσότερες από μια Διεύθυνση Εκπαίδευσης, κατόπιν εισήγησης των Διευθυντών/ντριών Εκπαίδευσης, και η απόφαση κοινοποιείται στην Γενική Διεύθυνση Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.

Και ακολουθεί η παράγραφος για τις καταλήψεις:

 Στην περίπτωση που η διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας καθίσταται αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερής λόγω παρεμπόδισης από οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο της πρόσβασης των μαθητών/τριών και/ή εκπαιδευτικών στους χώρους της σχολικής μονάδας εφαρμόζεται η διαδικασία του πρώτου εδαφίου της παρ. 7.

Στη συνεχεία, αφού αποκατασταθεί η λειτουργία της σχολικής μονάδας, το σχολείο υποχρεωτικά παρέχει και δια ζώσης τον ίδιο αριθμό διδακτικών ωρών που παρείχε εξ αποστάσεως, λόγω της παρεμπόδισης, με τους παρακάτω τρόπους:

α) με περιορισμό των εργάσιμων ημερών των πολυήμερων εκδρομών, β) με περικοπή περιπάτων και εκδρομών και γ) με αξιοποίηση των σχολικών εορτών με την παράλληλη πραγματοποί ηση των εορτών και των μαθημάτων. Μαθητές/τριες, οι οποίοι/ες με τις πράξεις τους καθιστούν αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη τη σχολική μονάδα, δεν επιτρέπεται να συμμετέχουν στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευ ση και λαμβάνουν αδικαιολόγητη απουσία, για όσες διδακτικές ώρες προβλέπει το ωρολόγιο πρόγραμμα της ημέρας.

Αν τα σχολεία δεν λειτουργήσουν για διάστημα μεγαλύτερο των δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών, το διδακτικό έτος μπορεί να παραταθεί για αντίστοι χο ή μικρότερο χρονικό διάστημα με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού μετά από εισήγηση του/της Περιφερειακού/ής Διευ θυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ανακαλούνται αυτά τα γνωστά δημητριακά βρώμης

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 23/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παιδί παίζει με παιχνίδια
Ασπεργκερ σε ακριτικό νησί
Ο αγώνας των γονιών αφότου ο γιος τους διαγνώστηκε με νευρολογική αναπτυξιακή διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού.
Ασπεργκερ σε ακριτικό νησί
εκπαιδευτικος ΑΜΕΑ
Ειδικά σχολεία: Στην ψηφιακή εποχή δεν υπάρχει πρόσβαση
Από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, η μονάδα (αφού το σχολείο τους κρίθηκε -και ήταν- ακατάλληλο και επικίνδυνο) που θα φιλοξενούσε τα παιδιά τους...
Ειδικά σχολεία: Στην ψηφιακή εποχή δεν υπάρχει πρόσβαση
depy
ΔΕΠΥ: Συχνά συμπτώματα που διαφεύγουν της διάγνωσης
Η ακριβής διάγνωση συχνά εξαρτάται από την κατανόηση του ασθενή και την αξιολόγηση 10 συμπτωμάτων τα οποία συνήθως οδηγούν σε λανθασμένη διάγνωση της...
ΔΕΠΥ: Συχνά συμπτώματα που διαφεύγουν της διάγνωσης