Δεύτερος κύκλος κινητοποιήσεων σε σχολεία της Χαλκιδικής
Δεύτερος κύκλος κινητοποιήσεων σε σχολεία της Χαλκιδικής - «Η υποβάθμιση δεν γίνεται ανεκτή» διαμηνύει ο δήμαρχος Σιθωνίας

Δεκαπέντε μέρες, τουλάχιστον, μετά το πρώτο κύμα διαμαρτυριών, αποχών και καταλήψεων και αφού παράλληλα… πάλιωσε το πρώτο κύμα υποσχέσεων, σήμερα έχουμε την εκκίνηση δεύτερου κύκλου κινητοποιήσεων στη Συκιά Χαλκιδικής, καθώς το Γυμνάσιο και το Λύκειο της περιοχής παραμένουν χωρίς καθηγητές και μάλιστα των κρίσιμων μαθημάτων κατεύθυνσης για τα παιδιά του Λυκείου που θα δώσουν φέτος πανελλήνιες εξετάσεις.

Τις κινητοποιήσεις έχουν αναλάβει πλέον εξ ολοκλήρου οι γονείς, ενώ στα προβλήματα της Συκιάς προστέθηκαν και αυτά στο Δημοτικό της παρακείμενης κοινότητας Σάρτης, σύμφωνα με ρεπορτάζ της Εφημερίδας των Συντακτών.

Στον κύκλο των διαμαρτυρόμενων μπήκε χθες με οξεία ανακοίνωση και ο δήμαρχος Σιθωνίας, Ιωάννης Μαλλίνης, που θα είναι σήμερα στο πλευρό των γονέων έξω από το σχολείο, όπως και η Ομοσπονδία Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Κεντρικής Μακεδονίας.

Ο δήμαρχος, με επιστολή του στα υπουργεία Παιδείας και Μακεδονίας-Θράκης, στον περιφερειακό διευθυντή εκπαίδευσης και στους βουλευτές του νομού, αναφέρει χαρακτηριστικά πως «η αντίδρασή μας μέχρι τώρα ήταν στοχαστική και υπομονετική ως γνώστες της γραφειοκρατίας, αλλά και σεβόμενοι τα χρονικά περιθώρια λειτουργίας του Δημοσίου. Ωστόσο η υποβάθμιση που υφίστανται τα σχολεία του δήμου μας, ιδιαίτερα της Συκιάς και της Σάρτης, μέχρι και σήμερα δεν μπορεί να γίνει άλλο ανεκτή από εμένα ως δήμαρχο και από όλο το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Σιθωνίας».

Τι έχει συμβεί; Υπάρχει πρόβλημα και στο Δημοτικό Σάρτης όπου συμβαίνει το τραγικό η Γ' και η Δ' τάξη αφενός, αφετέρου η Ε' και η Στ' να κάνουν μαζί μαθήματα, ελλείψει δασκάλων και για να μην αφήνουν οι εκπαιδευτικοί τα παιδιά στο προαύλιο…

Δεν φτάνουν αυτά όμως καθώς ο δήμαρχος καταγγέλλει επιπλέον ότι «γίνομαι αποδέκτης εγγράφων και ραδιοφωνικών συζητήσεων στελεχών του Δημοσίου και συγκεκριμένα της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Διεύθυνσης, που απευθύνονται με χαρακτηρισμούς και ειρωνείες στους Συλλόγους Γονέων και σε δράσεις αποχής των μαθητών από το μάθημα, γιατί έκαναν το εύλογο και αντέδρασαν με περίσσια ευγένεια και ορθή τοποθέτηση στην έλλειψη εκπαιδευτικού προσωπικού στα σχολεία τους».

Ο δήμαρχος Σιθωνίας, Ιωάννης Μαλλίνης, έχει ταχθεί με οξεία ανακοίνωση στο πλευρό των γονέων

Σύμφωνα με τον κ. Μαλλίνη, εκτός από το προφανές εκπαιδευτικό πρόβλημα, «οφείλετε να γνωρίζετε ότι με δική σας υπαιτιότητα τα παιδιά μας είναι εκτεθειμένα σε κινδύνους, καθώς αναγκαστικά βρίσκονται εκτός του σχολικού χώρου, περιμένοντας το λεωφορείο για να πάνε σπίτια τους μετά από δύο ή τρεις ώρες μάθημα». Ως λύση, δε, προκρίνει να «χαρακτηριστεί η περιοχή ως δυσπρόσιτη, ώστε να έχει ένα κίνητρο ο εκπαιδευτικός να τοποθετηθεί στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο της Συκιάς, καθώς και στην πρωτοβάθμια σχολική μονάδα της Σάρτης».

Η Ομοσπονδία Γονέων από την άλλη ανασκοπεί το πρόβλημα έναν μήνα μετά το άνοιγμα των σχολείων καθώς «στο Γυμνάσιο Συκιάς έχουν τα εξής κενά: Φιλόλογος, Μαθηματικός, Φυσικός, Θεολόγος, Οικονομίας, Τεχνολογίας, Αγγλικών, Γερμανικών, Γυμναστής, Μουσικής, Εικαστικών, ενώ στο Λύκειο Συκιάς έχουν τα εξής κενά: Φιλόλογος, Μαθηματικός, Φυσικός, Θεολόγος, Οικονομίας, Αγγλικών, Γερμανικών, Γυμναστής».

Οι γονείς στη Συκιά καλούν σε συγκέντρωση σήμερα έξω από το σχολείο και ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Σταύρος Τριλυράκης λέει στην «Εφ.Συν.» ότι συμπαρίσταται, καλώντας Συλλόγους Γονέων και φορείς της περιοχής να υπερασπιστούν, μαζί με τους γονείς παιδιών του Γυμνασίου και του Λυκείου Συκιάς, το δικαίωμα στην εκπαίδευση.

Οργισμένοι και από τις απαράδεκτες συμπεριφορές υπευθύνων είναι οι γονείς, με τη Σωτηρία Κωνσταντάρα, πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Λυκείου Συκιάς, να δηλώνει στην «Εφ.Συν.» ότι «τα πράγματα δεν πάνε άλλο, και τα προηγούμενα χρόνια είχαμε πρόβλημα, αλλά φέτος το τερματίσανε», αφού, όπως σημειώνει, «τα παιδιά μας έχουνε χάσει τον μπούσουλα κι εμείς έχουμε χαλάσει τη ζωή μας» και καταγγέλλει ότι «μόνο υποσχέσεις που δεν τηρούν μας δίνουν και απορούμε ποιον νομίζουν ότι κοροϊδεύουν;

»Επειδή είναι φανερό ότι κάποιοι δεν ξέρουν να κυβερνούν και να κάνουν τη δουλειά τους και μας γεμίζουν κάθε χρόνο δικαιολογίες. Δηλαδή όταν μαζεύουν τα λεφτά από τον τουρισμό στην περιοχή είναι καλά; Τώρα κάνουν ότι δεν μας ξέρουν; Να φέρουν άμεσα καθηγητές και δασκάλους για τα παιδιά μας. Ούτε αυτό το… Webex δεν λειτουργεί σωστά εδώ…».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 9/10

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoliki_podia
Το ΥΠΑΙΘΑ αδειάζει το Σύλλογο Γονέων για εφαρμογή στολής - «Κάθε παιδί μπορεί να φοράει ό,τι θέλει»
Τι απαντούν πηγές του υπουργείου Παιδείας για τις σχολικές ποδιές
Το ΥΠΑΙΘΑ αδειάζει το Σύλλογο Γονέων για εφαρμογή στολής - «Κάθε παιδί μπορεί να φοράει ό,τι θέλει»
seminaria_eidiki_agogi_psychology2.jpg
Νέο Πανεπιστημιακό πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής - ΔΕΠ-Υ - Χαρισματικότητα 29/10
Νέος κύκλος 29 Οκτωβρίου για το πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής με εξειδίκευση στην Χαρισματικότητα, τις πρακτικές συμπερίληψης την ΔΕΠ-Υ και άλλα
Νέο Πανεπιστημιακό πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής - ΔΕΠ-Υ - Χαρισματικότητα 29/10