Περιφερειακές Υπηρεσίες Εκπαίδευσης: Τι αναφέρουν για τον σχεδιασμό του Πληροφοριακού Συστήματος «e-schools»
«Ελπίζουμε να εντάξετε άμεσα, πριν να είναι αργά, έμπειρους χρήστες-διοικητικούς υπαλλήλους των Περιφερειακών Υπηρεσιών Εκπαίδευσης στις Ομάδες Εργασίας για τον σχεδιασμό του ΠΣ “e-schools”» - Η επιστολή στον Πιερρακάκη

Την ανάγκη συμμετοχής υπαλλήλων των Περιφερειακών Υπηρεσιών σε Ομάδα Εργασίας για τον σχεδιασμό και υλοποίηση του ΠΣ «e-schools» υπογραμμίζει σε επιστολή του στον υπουργό Παιδείας Κυριάκο Πιερρακάκη ο Σύλλογος Υπαλλήλων Περιφερειακών Υπηρεσιών ΥΠΕΠΘ (ΣΥΠΥΥΠ).

«Παρά τις επανειλημμένες και επίμονες παρεμβάσεις του ΣΥΠΥΥΠ (τελευταίο σχετ. έγγραφο 96/05-07-2024), η έλλειψη εκπροσώπησης των Περιφερειακών Υπηρεσιών Εκπαίδευσης στον σχεδιασμό του συγκεκριμένου ΠΣ, προκαλεί ιδιαίτερη και έντονη ανησυχία» αναφέρει ο ΣΥΠΥΥΠ.

«Ελπίζουμε να εντάξετε άμεσα, πριν να είναι αργά, έμπειρους χρήστες-διοικητικούς υπαλλήλους των Περιφερειακών Υπηρεσιών Εκπαίδευσης στις Ομάδες Εργασίας για τον σχεδιασμό του ΠΣ «e-schools», διασφαλίζοντας με τον τρόπο αυτό, τη συνεργασία και τον συντονισμό μεταξύ Κεντρικής Υπηρεσίας και Περιφερειακών Υπηρεσιών, διαδικασία που αποτελεί το εχέγγυο για την επιτυχή έκβαση του εγχειρήματος» καταλήγει.

Η επιστολή του Συλλόγου Υπαλλήλων Περιφερειακών Υπηρεσιών ΥΠΕΠΘ (ΣΥΠΥΥΠ)

Επιτακτική η ανάγκη συμμετοχής υπαλλήλων των Περιφερειακών Υπηρεσιών σε Ομάδα Εργασίας για τον σχεδιασμό και υλοποίηση του ΠΣ «e-schools»

κ. Υπουργέ, κ. Γενικέ,

Η συμβολή των διοικητικών υπαλλήλων των Περιφερειακών Υπηρεσιών Εκπαίδευσης (ΠΔΕ, ΔΔΕ, ΔΠΕ, ΚΕΔΑΣΥ και ΣΑΕΚ) είναι ουσιαστική και καθοριστική για την εύρυθμη λειτουργία και την αναβάθμιση του διοικητικού πυλώνα του εκπαιδευτικού συστήματος. Οι διοικητικοί υπάλληλοι είναι αυτοί που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή, σε καθημερινή επικοινωνία με τις Σχολικές Μονάδες, ενώ ταυτόχρονα γνωρίζουν σε βάθος τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες των υπηρεσιών τους. Διαθέτουν τη γνώση και την πείρα που απαιτείται ώστε να παρέχουν τις απαραίτητες και κρίσιμες πληροφορίες για τον ανασχεδιασμό, την απλούστευση, τυποποίηση, βελτιστοποίηση και ψηφιοποίηση των διαδικασιών, αλλά και για τον ορθό (ανα)σχεδιασμό και την επιτυχημένη βελτίωση, επέκταση ή/και υλοποίηση Πληροφοριακών Συστημάτων (ΠΣ), όπως το νέο ΠΣ «e-schools» που βρίσκεται σε τροχιά υλοποίησης.

Ωστόσο, παρά τις επανειλημμένες και επίμονες παρεμβάσεις του ΣΥΠΥΥΠ (τελευταίο σχετ. έγγραφο 96/05-07-2024), η έλλειψη εκπροσώπησης των Περιφερειακών Υπηρεσιών Εκπαίδευσης στον σχεδιασμό του συγκεκριμένου ΠΣ, προκαλεί ιδιαίτερη και έντονη ανησυχία. Τονίζουμε εκ νέου ότι, για την ουσιαστική συμβολή του εν λόγω ΠΣ στην αύξηση της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητας των υπηρεσιών μας, είναι επιβεβλημένη η συμμετοχή έμπειρων διοικητικών υπαλλήλων των Περιφερειακών Υπηρεσιών στον σχεδιασμό του, αλλά και η παροχή συνεχούς ανατροφοδότηση από αυτούς, κατά τη διάρκεια της ανάπτυξής του. Εξάλλου, είναι αδύνατον να επιτευχθεί διαφορετικά, η ορθή και ακριβής αποτύπωση των απαιτήσεων και η επιτυχής τους διαμόρφωση ώστε το αποτέλεσμα να είναι προσαρμοσμένο στον τελικό χρήστη, που δεν είναι άλλος από τον διοικητικό υπάλληλο. Σε διαφορετική περίπτωση, το μεγάλο και σημαντικό εγχείρημα του υπό ανάπτυξη ΠΣ «e-schools» διατρέχει όχι μόνο τον κίνδυνο της παταγώδους αποτυχίας, αλλά ακόμη χειρότερα, της μετεξέλιξής του σε παράγοντα περαιτέρω αύξησης της ψηφιακής γραφειοκρατίας, αποτελώντας άλλο ένα από τα πολλά ΠΣ που έχουν υλοποιηθεί, κατά καιρούς, με ευθύνη της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘΑ.

κ. Υπουργέ, κ. Γενικέ,

Ο ΣΥΠΥΥΠ έχει καταθέσει επανειλημμένως προτάσεις για την βελτίωση και αναβάθμιση των ΠΣ του ΥΠΑΙΘΑ. Μάλιστα, όσες φορές υιοθετήθηκαν οι προτάσεις μας, το αποτέλεσμα ήταν η απλούστευση και η αποτελεσματικότερη χρήση των ΠΣ, με πολλαπλά οφέλη για όλους τους εμπλεκόμενους.

Ελπίζουμε να εντάξετε άμεσα, πριν να είναι αργά, έμπειρους χρήστες-διοικητικούς υπαλλήλους των Περιφερειακών Υπηρεσιών Εκπαίδευσης στις Ομάδες Εργασίας για τον σχεδιασμό του ΠΣ «e-schools», διασφαλίζοντας με τον τρόπο αυτό, τη συνεργασία και τον συντονισμό μεταξύ Κεντρικής Υπηρεσίας και Περιφερειακών Υπηρεσιών, διαδικασία που αποτελεί το εχέγγυο για την επιτυχή έκβαση του εγχειρήματος.

Για το Δ.Σ του Σ.Υ.Π.Υ.Υ.Π.

Ο Πρόεδρος                                   Ο Γ. Γραμματέας

Νώντας Αθανασιάδης                     Αντώνης Στεφανογιάννης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολεία
Κλειστά σχολεία: Σε αυτές τις περιοχές μαθητές και εκπαιδευτικοί δεν θα κάνουν μάθημα την Δευτέρα και την Τρίτη
Σε ποιες περιοχές δεν θα λειτουργήσουν τα σχολεία Δευτέρα και Τρίτη
Κλειστά σχολεία: Σε αυτές τις περιοχές μαθητές και εκπαιδευτικοί δεν θα κάνουν μάθημα την Δευτέρα και την Τρίτη