Σχολείο στη Μαγνησία: Ο διευθυντής έκανε ό,τι προβλεπόταν, ο 15χρονος είχε καταγγείλει κακοποίηση από συγγενικό πρόσωπο
Πολλές άγνωστες και ιδιαίτερα σοβαρές παραμέτρους έχει η υπόθεση άσκησης βίας από 15χρονο μαθητή στη Μαγνησία η οποία προκάλεσε την πειθαρχική δίωξη του διευθυντή του σχολείου.
Με την πειθαρχική δίωξη και την αναστολή άσκησης καθηκόντων, το Υπουργείο Παιδείας έριξε μεγάλο μέρος της ευθύνης για το περιστατικό σε σχολείο της Μαγνησίας (τραυματισμός μαθήτριας από συμμαθητή της) σχεδόν εξ ολοκλήρου στο διευθυντή της σχολικής μονάδας.
Το ρεπορτάζ όμως καταδεικνύει ότι τόσο ο διευθυντής όσο και ο σύλλογος διδασκόντων έκαναν ότι περνούσε από το χέρι τους για να αποφευχθούν τα χειρότερα ενεργώντας πάντα σύμφωνα με το γράμμα και το πνεύμα του νόμου.
Αλλωστε η υπόθεση έχει πολλές φάσεις.
Ο εν λόγω μαθητής (15 ετών, μαθητής γυμνασίου) είναι πράγματι αυτό που χαρακτηρίζουμε παραβατικός. Προφανώς δεν γεννήθηκε έτσι. Αυτός και τα τρία αδέλφια του έχουν καταγγείλει σε ανύποπτο χρόνο πολύ στενό συγγενικό τους πρόσωπο για κακοποίηση. Για το θέμα αυτό ο διευθυντής ενημέρωσε υπηρεσιακώς την Εισαγγελία του Βόλου καθώς και το αρμόδιο ΚΕΔΑΣΥ.
Το αγόρι, πράγματι, έχει δημιουργήσει πολλά προβλήματα με τη συμπεριφορά του. Εχει τιμωρηθεί πολλές φορές με αποβολή. Πριν από περίπου τρεις μήνες ο διευθυντής και ο σύλλογος διδασκόντων υποχρεώθηκαν από τις εξελίξεις να αποφασίσουν την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος για το μαθητή.
Την τελική απόφαση γι’ αυτό την λαμβάνει η κατά τόπους Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Αλλά εν προκειμένω η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας φαίνεται ότι δεν την πήρε ποτέ, εδώ και τρεις μήνες.
Υπήρξε, παράλληλα, ένα τεράστιο πρόβλημα με το ζήτημα της μετάβασης του μαθητή στο νέο σχολείο του. Ο πατέρας ξεκαθάρισε ότι λόγω εργασίας δεν δύναται να μεταφέρει το παιδί του. Η λύση του ταξί αποκλείστηκε, έγινε επεξεργασία άλλων λύσεων αλλά τελικώς το θέμα παρέμενε σε εκρεμμότητα.
Σ’ όλο αυτό το διάστημα ο μαθητής προσερχόταν στο παλιό του σχολείο. Οταν του δόθηκε νέα αποβολή, για πρόβλημα που δημιούργησε, ο μαθητής δεν κάθισε σπίτι όπως προβλέπεται από το νέο νόμο (ο πατέρας του είχε έτσι και αλλιώς δηλώσει ότι εργάζεται και δεν μπορεί να τον επιβλέπει τα πρωινά) και προσήλθε στο σχολείο.
Ο διευθυντής αρχικά προσπάθησε για ώρα να του εξηγήσει ότι πρέπει να φύγει από το σχολείο αλλά ο μαθητής. Μην έχοντας άλλη λύση και για να μην φτάσουν τα πράγματα στα άκρα (με την ειδοποίηση της αστυνομίας κτλ) τον δέχθηκε χωρίς φυσικά να του δώσει άδεια να μεταβεί στην τάξη του, αντιθέτως τον έστειλε στον ψυχολόγο του σχολείου. Ομως το αγόρι όταν τελείωσε τη συνεργασία του με τον ψυχολόγο μπήκε στην αίθουσα της τάξης του και τραυμάτισε τη συμμαθητριά του (με στιλό).
Επικράτησε πανδαιμόνιο, όπως είναι λογικό. Το περιστατικό έγινε γνωστό μέσω του τοπικού τύπου και το Υπουργείο Παιδείας καρατόμησε, ουσιαστικά, τον διευθυντή. Δόθηκε, παράλληλα, εντολή για Προκαταρκτική Εξέταση και για την ΔΔΕ Μαγνησίας.
Το ερώτημα, πάντως, παραμένει: Τι παραπάνω θα μπορούσε να κάνει ο διευθυντής όταν ο μαθητής εμφανίστηκε ξανά στο σχολείο; Επρεπε να ειδοποιήσει την αστυνομία και το παιδί να συλληφθεί; Ο ίδιος προτίμησε μία περισσότερο παιδαγωγική λύση και τώρα ουσιαστικά πληρώνει αυτήν την επιλογή του.
Πηγή: news247.gr
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/02
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση