kyriakos-pierrakakis
Αντικείμενο του έργου είναι η ενίσχυση της σχολικής εκπαίδευσης μαθητών με σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού συστήματος με καινοτομία, συμπερίληψη και προσαρμοστικότητα για τις προκλήσεις του μέλλοντος.

Τη διενέργεια Ανοικτού Διεθνούς Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού για την ενίσχυση του Ψηφιακού Σχολείου ενέκρινε ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης.

Συγκεκριμένα (όπως προβλέπει η ένταξη του Έργου «SUB.11. Ενίσχυση του Ψηφιακού Σχολείου μέσω ψηφιακών υπηρεσιών και Καινοτόμων Εκπαιδευτικών Εργαλείων» (Κωδ. ΟΠΣ ΤΑ 5225427) στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (Δράση 16676 - Ψηφιακός Μετασχηματισμός της Εκπαίδευσης):

Ενίσχυση του Ψηφιακού Σχολείου μέσω ψηφιακών υπηρεσιών και καινοτόμων εκπαιδευτικών εργαλείων

Πυλώνας: 3. Απασχόληση, Δεξιότητες, Κοινωνική Συνοχή
Άξονας: 3.2 Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης
Δράση: 3.2.6 (16676) ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Έργο: Ενίσχυση του Ψηφιακού Σχολείου μέσω ψηφιακών υπηρεσιών και καινοτόμων εκπαιδευτικών εργαλείων

Περιγραφή:

Αντικείμενο του έργου είναι η ενίσχυση της σχολικής εκπαίδευσης μαθητών με σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού συστήματος με καινοτομία, συμπερίληψη και προσαρμοστικότητα για τις προκλήσεις του μέλλοντος.

Τι περιλαμβάνει το έργο:

  • Ανάπτυξη εκπαιδευτικών εργαλείων βασιζόμενων σε Τρισδιάστατα Ολογράμματα για χρήση στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
  • Ανάπτυξη Ολοκληρωμένου ψηφιακού βοηθού με χρήση τεχνητής νοημοσύνης.
  • Εκπαίδευση των εκπαιδευτικών σε νέα ψηφιακά εργαλεία και τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης (AI).
  • Δημιουργία πλατφόρμας και ολοκληρωμένης εφαρμογής ακουστικών και ηλεκτρονικών βιβλίων υψηλών προδιαγραφών στους μαθητές.
  • Ενίσχυση των Ατόμων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και/ή Αναπηρία από τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) με σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία.
  • Ενίσχυση των εργαστηρίων δεξιοτήτων με σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και υλικό.
  • Ψυχολογική Υποστήριξη Γονέων μέσω εκπαιδευτικών βίντεο τόσο για την περαιτέρω ενημέρωσή τους σε θεματικές όπως η ενδοσχολική βία, η διατροφή, η οδική ασφάλεια, όσο και για τη δημιουργία μιας ενιαίας και ολοκληρωμένης κουλτούρας αντιμετώπισης αυτών των θεμάτων.

Στόχος του έργου είναι η δημιουργία ενός σύγχρονου και ψηφιακού εκπαιδευτικού μοντέλου χωρίς αποκλεισμούς, το οποίο θα προάγει την κοινωνική συνοχή και την εξωστρεφή ανάπτυξη της ελληνικής κοινωνίας.


Τομέας ενδιαφέροντος: Νέες/Ψηφιακές υποδομές, τεχνολογίες και εργαλεία, Εκπαίδευση

Έναρξη έργου: 31/01/2025
Λήξη έργου: 30/06/2026

Γεωγραφική Περιοχή: Όλη η Ελλάδα

Φορέας Ευθύνης: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Φορέας Υλοποίησης: ΕΠΙΤΕΛΙΚΗ ΔΟΜΗ ΕΣΠΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Προϋπολογισμός Ταμείου: 0,00 €

Συνολικός Προϋπολογισμός: 73.650.792 €

Δείτε το σχετικό έγγραφο

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

oiele25312sk.jpg
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί προσφεύγουν νομικά κατά της νομοθετικής ρύθμισης για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ιδιωτικών εκπαιδευτικών!
Όπως σημειώνει η Ομοσπονδία, «η ισχυρή πολεμική που εδώ και καιρό έχουν εξαπολύσει εναντίον των ιδιωτικών εκπαιδευτικών συλλογικότητες των...
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί προσφεύγουν νομικά κατά της νομοθετικής ρύθμισης για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ιδιωτικών εκπαιδευτικών!
vivlio
«Αβρόχοις ποσίν»: Γιατί η εξυπνάδα, μερικές φορές, περνάει... στεγνά - Η ιστορία πίσω από τη φράση
«Αβρόχοις ποσίν»: Όταν ο Θαλής πέρασε στρατό χωρίς να βρέξει... ούτε κάλτσα
«Αβρόχοις ποσίν»: Γιατί η εξυπνάδα, μερικές φορές, περνάει... στεγνά - Η ιστορία πίσω από τη φράση
arxaia
Είναι το IQ η εξήγηση για τη διαφορά ανάμεσα στους αρχαίους και τους σύγχρονους Έλληνες;
Πόσο πιο έξυπνοι ήταν οι αρχαίοι Έλληνες σε σύγκριση με τους σύγχρονους απογόνους τους;
Είναι το IQ η εξήγηση για τη διαφορά ανάμεσα στους αρχαίους και τους σύγχρονους Έλληνες;