Thumbnail
ΕΛΜΕ Καλλιθέας-Ν. Σμύρνης-Μοσχάτου: Υπόμνημα-Καταγγελία 

ΕΛΜΕ Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ-ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ-ΜΟΣΧΑΤΟΥ

Ε. Βενιζέλου 175, Καλλιθέα, 17675
τηλ.: 2109597711  
e-mail:[email protected]                                                          
 
                                                             
 
Προς: ΥΠΑΙΘΠΑ – Δ/νση Προσωπικού,
                                                                          ΔΕΠΠΣ – πρόεδρο ΔΕΠΠΣ,
                                                   Περιφερειακή Δ/νση Αττικής,
                                                              Δ΄ Δ/νση ΔΕ Αθήνας
                                                        Κοιν: ΟΛΜΕ, σχολεία ΕΛΜΕ
 
ΥΠΟΜΝΗΜΑ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Αξιολόγηση στα Πρότυπα – Πειραματικά 
Ώδιναν αριστείαν, έτεκον τέρας.
 
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ έχει κατ’ επανάληψη δηλώσει την αντίθεσή του στα προωθούμενα σχέδια αξιολόγησης και αυτοαξιολόγησης εκπαιδευτικών και σχολείων και αγωνίζεται για την απόσυρση ή τη μη εφαρμογή τους.
Η εφαρμογή, ωστόσο, της αξιολόγησης στους συναδέλφους των προτύπων – πειραματικών σχολείων ξεπέρασε και την πιο αρρωστημένη φαντασία.
Οι συνάδελφοι των Προτύπων – Πειραματικών Σχολείων ήρθαν αντιμέτωποι με απαράδεκτες μεθοδεύσεις και φατριασμούς, με αντιεκπαιδευτικές και αυταρχικές διαδικασίες, με τον τρομοκρατικό πέλεκυ της απόρριψης κρεμασμένο πάνω από το κεφάλι τους, με την επιβολή του διευθυντή ως απόλυτου άρχοντα να δίνει στον εαυτό του “το δικαίωμα” να παραβιάζει ακόμη και το θεσμικό πλαίσιο. 
Ενδεικτικά αναφέρουμε:
Απαξιώθηκε βάναυσα η επί πολλά χρόνια τεκμηριωμένη προσφορά συναδέλφων στην εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς ο διευθυντής τους αποφάσισε και τελικά τους “αξιολόγησε” – παρά το νόμο – μόνο για τον 1,5 εκπαιδευτικό χρόνο που τους γνωρίζει ως διευθυντής, απορρίπτοντας επιλεκτικά τη 10χρονη, 20χρονη, 30χρονη προσφορά τους ή ακόμη και τυπικά προσόντα τους τα οποία είχαν υποβάλει στους φακέλους. Ταυτόχρονα, συνάδελφοι είδαν να κόβονται βαθμοί από τα κριτήρια της παρουσίας τους στο σχολείο, χωρίς να τεκμηριώνει ο διευθυντής τους ούτε κατ’ ελάχιστο την “αξιολογική” του κρίση.
Διευθυντής παρέτεινε επιλεκτικά την προθεσμία υποβολής φακέλου για κάποιους εκπαιδευτικούς και παρέλαβε εκπρόθεσμα τους φακέλους τους (φροντίζοντας βέβαια να δώσει εμπρόθεσμο αριθμό πρωτοκόλλου), επιμένοντας αυστηρά στην τήρηση των προθεσμιών από τους υπόλοιπους συναδέλφους.
Διευθυντής δήλωσε ότι βαθμολόγησε με τον Πρόεδρο του ΕΠΕΣ, ο οποίος – από το νόμο – έχει μόνο ρόλο συντονιστή και σε καμία περίπτωση βαθμολογητή. Παράλληλα, αδιαφόρησε για τη θετική γνώμη του συμβούλου παιδαγωγικής ευθύνης για τους εκπαιδευτικούς, δεν συνεργάστηκε μαζί του – όπως ορίζει ο νόμος – και τον οδήγησε να διαχωρίσει τη θέση του από την καταχωρημένη βαθμολογία και να αναφέρει ιεραρχικά τη διαφωνία του.
Συνάδελφοι είδαν το διευθυντή τους (ο οποίος “αξιολόγησε” τη συνεργασία τους με το σύλλογο διδασκόντων), να παραβιάζει κατάφωρα τη βούληση του συλλόγου διδασκόντων, βαθμολογώντας με τη χαμηλότερη βαθμολογία απ’ όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου τον υποδιευθυντή, ο οποίος επιλέχθηκε μετά από πρόταση του συλλόγου και μάλιστα με ευρεία πλειοψηφία.
Διευθυντής επέδωσε σε συναδέλφους υποτιθέμενα αποσπάσματα πράξης του ΕΠΕΣ με τη βαθμολογία τους, χωρίς να υπάρχει αριθμός πράξης της συνεδρίασης του ΕΠΕΣ, αφού – όπως γνωρίζουμε – δεν έχει συνεδριάσει το ΕΠΕΣ για το θέμα αυτό. Σ’ αυτά τα “πρακτικά” δεν υπάρχουν υπογραφές των μελών του ΕΠΕΣ, εκτός από την υπογραφή του διευθυντή, ο οποίος υπογράφει στη θέση του Προέδρου του ΕΠΕΣ, χωρίς “αντ’ αυτού”. Υπάρχει μάλιστα συνάδελφος που παρέλαβε δύο αποσπάσματα της ίδιας πράξης με διαφορετική βαθμολογία!
Και σαν να μην έφταναν αυτά, η ΔΕΠΠΣ όρισε προθεσμία υποβολής ενστάσεων χωρίς να έχει αναρτηθεί – όπως ο νόμος ορίζει – ο αξιολογικός πίνακας. Θεωρούμε ότι στοιχειώδεις λόγοι διαφάνειας επιβάλλουν να αναρτηθεί – έστω και τώρα – η αναλυτική βαθμολογία όλων των καθηγητών ανά σχολείο, πολύ περισσότερο που η αξιολογική κρίση οδηγεί σε κατάληψη ή μη θέσης, πιθανόν και σε άλλο ΠΠΣ σε περίπτωση υπεραριθμίας.
Τέλος, θεωρούμε απαράδεκτο να μην έχει διασφαλισθεί το απόρρητο της –  υποχρεωτικά με ηλεκτρονικό τρόπο – υποβολής της ένστασης των συναδέλφων προς τη ΔΕΠΠΣ, με αποτέλεσμα κάποιοι που δεν είναι μέλη της ΔΕΠΠΣ να γνωρίζουν το περιεχόμενο των ενστάσεων. Η απορία μας, συνεπώς, είναι εύλογη: έχει διασφαλισθεί η μη αλλοίωση του περιεχομένου των ενστάσεων;
Γι’ αυτούς – και άλλους – ουσιαστικούς αλλά και τυπικούς λόγους θεωρούμε τη διαδικασία αξιολόγησης των συναδέλφων άκυρη και επιφυλασσόμαστε για κάθε εργασιακό δικαίωμα των μελών μας.
 
 
       Η Πρόεδρος                                                                    Ο Γεν. Γραμματέας                                        
 
 
 
       Μαρία Δανιήλ                                                                    Μάκης Μαυρέλης
 
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypoyrgeio_paideias_dia_bioy
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ανοίγουν νέοι πίνακες για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Από τους πίνακες που θα προκύψουν από τους προκηρύξεις αυτές το υπουργείο Παιδείας θα «αντλεί» αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, όποτε χρειάζεται, για τα...
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Ανοίγουν νέοι πίνακες για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
bullying μαθητής
Πανελλήνιες 2024 : Σε απόγνωση μαθητής – «Τεράστια απογοήτευση και αίσθηση αδικίας»
Πανελλήνιες – Πανελλαδικές 2024: «Άδικη η  βαθμολόγηση του μαθήματος του Ελεύθερου Σχεδίου» - Η επιστολή ενός μαθητή
Πανελλήνιες 2024 : Σε απόγνωση μαθητής – «Τεράστια απογοήτευση και αίσθηση αδικίας»
boytsinos
Γ. Βούτσινος - Υπουργείο Παιδείας (Γ.Γ. Επαγγελματικής Εκπαίδευσης):  Οι νέες ρυθμίσεις για τα ΕΠΑ.Λ. και τα Εργαστηριακά Κέντρα
Σχετικά με την ίδρυση Κέντρων  Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Κ.Ε.Ε.Κ.). και την ίδρυση και λειτουργία των Επαγγελματικών Σχολών...
Γ. Βούτσινος - Υπουργείο Παιδείας (Γ.Γ. Επαγγελματικής Εκπαίδευσης):  Οι νέες ρυθμίσεις για τα ΕΠΑ.Λ. και τα Εργαστηριακά Κέντρα