Thumbnail
Να υπερασπίσουμε το Δημόσιο Σχολείο - τη ζωή μας, των αιρετών Κώστα Λαγού και Σταύρου Κατσούρα

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΙΡΕΤΩΝ ΤΟΥ ΠΥΣΔΕ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

Με την Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική Κίνηση Καθηγητών  Μαγνησίας

Να υπερασπίσουμε το Δημόσιο Σχολείο – τη ζωή μας

Να ανατρέψουμε τις πολιτικές τους

Μετά την ακύρωση του αρχικού πίνακα υπεραριθμιών – κενών, καταθέσαμε στο ΔΣ της ΕΛΜΕ συγκεκριμένες προτάσεις για τη στάση των αιρετών στην κατάρτιση του νέου πίνακα. Οι προτάσεις αυτές είχαν στόχο αφ’ ενός να μην ανακοινωθούν ονομαστικές υπεραριθμίες, αφ’ ετέρου να ελαχιστοποιηθούν, όσο ήταν δυνατό, οι υπεραριθμίες κατά κλάδο και ειδικότητα στις σχολικές μονάδες. Οι προτάσεις αυτές έγιναν ομόφωνα δεκτές και είναι αυτές που κοινοποιήθηκαν από το ΔΣ της ΕΛΜΕ.

Το αποτέλεσμα ήταν 1. Να υπάρξει δεσμευτική θέση του ΠΥΣΔΕ ότι δεν θα ανακοινωθεί πίνακας ονομαστικών υπεραριθμιών και 2. οι υπεραριθμίες σε σχολικές μονάδες που ανακοινώθηκαν με το νέο πίνακα να είναι κατά πολύ λιγότερες του αρχικού, παρότι με τη νέα ερμηνευτική εγκύκλιο που έστειλε το υπουργείο στις 20/6 θα προέκυπταν πολύ περισσότερες. Ωστόσο πρέπει να σημειώσουμε ότι το περιεχόμενο ενστάσεων που κατέθεσαν συνάδελφοι, οδήγησαν σε υπαναχώρηση μέλη του ΠΥΣΔΕ, με αποτέλεσμα να προκύψουν υπεραριθμίες και σε περιπτώσεις που αρχικά δεν προέκυπταν.

Κατανοούμε και νιώθουμε τις αγωνίες των συναδέλφων αλλά σε αυτήν την φάση ο στόχος μας είναι να παρεμποδίσουμε το Υπουργείο να χρησιμοποιήσει τις αποφάσεις του ΠΥΣΔΕ για να υλοποιήσει τις μνημονιακές δεσμεύσεις της κυβέρνησης απέναντι στην Τρόικα, να θέσει χιλιάδες συναδέλφους σε διαθεσιμότητα και να ανοίξει την κερκόπορτα για απολύσεις. Άλλωστε εκκρεμεί μεγάλος αριθμός που θα συνταξιοδοτηθούν, αποσπάσεις και διαθέσεις για την κάλυψη αναγκών της Α’θμιας, συμπλήρωση ωραρίου με μαθήματα Α’ ανάθεσης σε άλλες σχολικές μονάδες, συμπλήρωση ωραρίου με Β’ αναθέσεις κλπ. Η πλήρης εικόνα για τις πραγματικές ανάγκες σωστής λειτουργίας των σχολείων θα υπάρξει τέλος Σεπτέμβρη ή και αργότερα. Εκτιμούμε ότι όχι μόνο θα αξιοποιηθούν συνάδελφοι που πλασματικά φαίνονται υπεράριθμοι, όχι μόνο συνάδελφοι που είναι σε διάθεση του ΠΥΣΔΕ, αλλά σε αρκετές περιπτώσεις θα υπάρξει ανάγκη κάλυψης και λειτουργικών κενών!!! 

Αλλά αυτά είναι «ψιλά γράμματα» για τους ανίδεους καρεκλοκένταυρους – πολιτικούς υπηρέτες της μνημονιακής πολιτικής, που έχουν παντελή άγνοια του αντικειμένου τους και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να υπάρξουν ανθρωπο-αριθμών, θυσία στις απαιτήσεις του ακραίου νεοφιλελεύθερου Μολώχ.

Ας μην τρέφουμε αυταπάτες. Ούτε οι ενστάσεις, ούτε οι όποιες παρεμβάσεις μας στα ΠΥΣΔΕ, ούτε τα εκτονωτικά σχόλια στο διαδίκτυο αρκούν να δώσουν απαντήσεις στις αγωνίες μας. Απέναντι μας είναι μια ανάλγητη και βάρβαρη πολιτική, μια κυβέρνηση πρόθυμη να την εφαρμόσει και «πιστεύει» ότι έχει και το «μαχαίρι και το πεπόνι». Η υπεράσπιση του Δημόσιου Σχολείου, η υπεράσπιση του κοινωνικού μας λειτουργήματος, η υπεράσπιση της ζωής μας και της ζωής των γενιών που έρχονται, πρέπει και μπορεί να δοθεί στους δρόμους, στις πλατείες, στα κέντρα λήψης αποφάσεων, με όρους μαζικού κοινωνικού κινήματος, με όρους ρήξης και ανατροπής με αυτές τις πολιτικές.

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ  ΔΡΟΜΟΣ

Ή ΑΥΤΟΙ Ή ΕΜΕΙΣ

Κώστας Λαγός, αιρετός ΠΥΣΔΕ

Σταύρος Κατσούρας αν. αιρετός

[email protected]

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sholiki-taxi-humor.jpg
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.
Η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας. Η δουλειά μας είναι να διδάξουμε αυτά τα...
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.