ΔΕΛΤΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Νο 11
του αιρετού Γιώργου Χρόνη
εκλεγμένου με το ψηφοδέλτιο της
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ-
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ
ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΥΣΠΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΙΟΥΛΙΟΣ 2013
Την Τετάρτη 17-7-2013 συνεδρίασε το ΑΠΥΣΠΕ Αττικής.
Εγκρίθηκε αίτηση Υποδιευθύντριας σχολικής μονάδας της Α΄ Αθήνας για απαλλαγή από τα καθήκοντά της λόγω σοβαρών οικογενειακών λόγων.
Εγκρίθηκε αίτηση Προϊσταμένης Νηπιαγωγείου της Α΄ Αθήνας για απαλλαγή από τα καθήκοντά της λόγω αίτησης απόσπασής της από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ.
Εγκρίθηκε αίτηση Προϊσταμένης Νηπιαγωγείου της Γ΄ Αθήνας για απαλλαγή από τα καθήκοντά της λόγω μετάθεσής της.
Εγκρίθηκαν 7 αιτήσεις εκπαιδευτικών για χορήγηση άδειας άνευ αποδοχών. Αναλυτικά:
Νηπιαγωγός της Β΄ Αθήνας λόγω προσωρινής της εγκατάστασης στο εξωτερικό για οικογενειακούς λόγους.
Γυμναστής της Ανατολικής Αττικής λόγω προσωρινής του εγκατάστασης στο εξωτερικό για οικογενειακούς λόγους.
Δασκάλα της Δυτικής Αττικής λόγω προσωρινής της εγκατάστασης στο εξωτερικό για οικογενειακούς λόγους.
Δασκάλα της Δυτικής Αττικής λόγω προσωρινής της εγκατάστασης στο εξωτερικό για οικογενειακούς λόγους.
Δασκάλα της Δυτικής Αττικής λόγω σπουδών της ( μεταπτυχιακό ) στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
Νηπιαγωγός της Β΄ Αθήνας ( οικογενειακοί λόγοι ).
Νηπιαγωγός της Α΄ Αθήνας λόγω εγκατάστασής της στο εξωτερικό για σοβαρούς οικογενειακούς λόγους.
Δεν εγκρίθηκαν 2 αιτήσεις εκπαιδευτικών για χορήγηση άδειας άνευ αποδοχών. Αναλυτικά:
Δάσκαλος της Ανατολικής Αττικής. ( Έχει ήδη λάβει χρόνο άδειας 3 ετών ).
Δασκάλα της Δυτικής Αττικής. ( Έχει ήδη λάβει χρόνο άδειας 2 ετών και 10 μηνών ).
Δεν εγκρίθηκαν 2 αιτήσεις εκπαιδευτικών για διακοπή άδειας άνευ αποδοχών που τους είχαν χορηγηθεί για οικογενειακούς λόγους. Αναλυτικά:
Δάσκαλος του Πειραιά.
Γυμνάστρια της Δ΄ Αθήνας.
ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Κατηγορηματικά το Υπουργείο Παιδείας κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2012-2013 δήλωνε ότι δε θα υπάρξουν απολύσεις εκπαιδευτικών. Οι μόνοι που θα κινδύνευαν θα ήταν οι επίορκοι εκπαιδευτικοί. Μάλιστα είχε δοθεί εντολή να ανοίξουν ξανά υποθέσεις διωκόμενων εκπαιδευτικών που είχαν τελεσιδικήσει ( την τελευταία 5ετία ) προκειμένου να διαπιστωθεί αν κάποιοι εκπαιδευτικοί είχαν λάβει ποινές χαμηλότερες της σοβαρότητας των παραπτωμάτων τους.
Εντούτοις διαπιστώνουμε με αφορμή τη διαθεσιμότητα 2.400 εκπαιδευτικών της τεχνολογικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης ότι το υπουργείο δε μιλούσε με τη γλώσσα της αλήθειας. Οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί θα αμείβονται για 8 μήνες με το 75% του βασικού μισθού τους και αν δεν μετακινηθούν σε άλλες θέσεις του δημοσίου θα απολυθούν. Δεν ξέρω κατά πόσο χρυσώνει το χάπι η δήλωση κυβερνητικών στελεχών ότι όσοι έχουν πτυχία σε σχέση με την υγεία θα απορροφηθούν σε σχετικές θέσεις, αλλά είναι ξεκάθαρο ότι το υπουργείο άλλα δήλωνε και άλλα έκανε. Επίσης μέχρι το Σεπτέμβριο αναμένονται να μπουν σε διαθεσιμότητα σύμφωνα με δηλώσεις φορέων του υπουργείου όσοι εκπαιδευτικοί αδυνατούν να μπουν σε τάξη να διδάξουν. Εδώ καταλυτικό ρόλο αναμένεται να παίξουν οι εκθέσεις των διευθυντών των σχολικών μονάδων στις οποίες υπηρετούν οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι όπως και οι εκθέσεις των αρμόδιων σχολικών συμβούλων. Μιλάμε για 1500 περίπου εκπαιδευτικούς. Για τους συγκεκριμένους συναδέλφους δεν υπάρχει καμιά πρόβλεψη για μετακίνησή τους σε άλλες θέσεις με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν άμεσα με απόλυση. Όσοι μάλιστα από αυτούς δεν έχουν συμπληρώσει 15ετία θα απολυθούν χωρίς σύνταξη.
Επίσης στα Μ.Μ.Ε. διαβάζουμε για απολύσεις γυμναστών Ολυμπιακής Παιδείας, υπεράριθμων δασκάλων και υπεράριθμων νηπιαγωγών. Υπάρχουν υπεράριθμοι δάσκαλοι και νηπιαγωγοί στα σχολεία; Και αν υπάρχουν γιατί τότε δεν καλύφτηκαν πέρσι τα κενά με αποτέλεσμα να χαθούν χιλιάδες διδακτικές ώρες; Ή δεν υπάρχουν υπεραριθμίες, αλλά θα δημιουργηθούν μέσα στο καλοκαίρι είτε με αύξηση του διδακτικού ωραρίου είτε με συγχωνεύσεις σχολικών τμημάτων και υποχρεωτικές μετακινήσεις εκπαιδευτικών και μαθητών είτε με διακοπή φοίτησης των προνηπίων; Το υπουργείο δεν παίρνει θέση απέναντι στα σχετικά δημοσιεύματα με αποτέλεσμα να επικρατεί αναβρασμός στις τάξεις των εκπαιδευτικών, αλλά και των γονέων.
Από ότι φαίνεται το υπουργείο δημιουργεί ομάδες εκπαιδευτικών ( 1500-2000 ατόμων ) τις οποίες θα προσφέρει βορά στην εφαρμογή της μνημονιακής πολιτικής. Αφού θα καλλιεργείται το σχετικό κλίμα ότι δεν είναι απαραίτητοι, ότι δεν έχουν τα απαραίτητα προσόντα, ότι δεν προσφέρουν, θα οδηγούνται στην πόρτα της εξόδου. Όχι όλοι μαζί, αλλά ομάδα ομάδα για να αποφευχθούν συσπειρώσεις και να μετριαστούν οι αντιδράσεις. Παράλληλα το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης για να διασπάσει τους εργαζόμενους δηλώνει ότι δεν κινδυνεύουν με απολύσεις όσοι διορίστηκαν με ΑΣΕΠ. Ήδη ορισμένοι εκπαιδευτικοί κινούνται να φτιάξουν συλλόγους με μοναδικό κριτήριο τον τρόπο πρόσληψης. Λες και η επετηρίδα δεν ήταν αξιοκρατικός τρόπος πρόσληψης.
Εντύπωση προκαλεί η απουσία της ΔΟΕ που δεν παίρνει θέση σε όλα τα παραπάνω. Ευσταθεί άραγε η δικαιολογία ότι δεν έχει συσταθεί το νέο Δ.Σ. της ομοσπονδίας; Για να βγουν ανακοινώσεις ή για να αγωνιστούν κάποιοι πρέπει να έχουν κάποιο αξίωμα; Όσο για το συνάδελφο Χαράλαμπο Κόκκινο που επιλέχτηκε ως πρόεδρος της ομοσπονδίας θα κριθεί εν καιρώ. Όμως δεν μπορώ να μη θίξω ότι σε αυτές τις κρίσιμες συγκυρίες ο κλάδος έχει επικεφαλής του ένα κομματικό στέλεχος της Ν.Δ. Είναι γνωστό ότι η Ν.Δ. εφαρμόζει τις πολιτικές των μνημονίων, συγχωνεύει σχολεία, απολύει εκπαιδευτικούς. Ο νέος πρόεδρος της ΔΟΕ μέχρι το μεσημέρι ως στέλεχος της Ν.Δ. θα συγχωνεύει σχολεία και θα απολύει εκπαιδευτικούς και ως το βράδυ ως συνδικαλιστής θα αντιμάχεται τα παραπάνω; Είναι δυνατόν να έχεις τα πόδια σου σε 2 βάρκες που ταξιδεύουν αντίθετα; Είναι σοβαρή η άποψη ότι επιλέχτηκε ένα κομματικό στέλεχος ώστε η κυβέρνηση να μη θίξει κεκτημένα στην Α/θμια εκπαίδευση; Όλα τα παραπάνω θα κριθούν από τους συναδέλφους.
Ξαναγυρίζοντας στους 2400 εκπαιδευτικούς της τεχνολογικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης που μπαίνουν σε διαθεσιμότητα θα πρέπει να αναφερθούμε και στο μέλλον των 20.000 περίπου μαθητών τους. Τι θα απογίνουν; Αρκεί η δήλωση του Υπουργού Παιδείας ότι θα απορροφηθούν από τα δημόσια ΙΕΚ; Το ότι θα αναγκαστούν μαθητές σε αυτή τη δύσκολη οικονομική περίοδο να διανύουν μεγάλες αποστάσεις για να συνεχίσουν δωρεάν τις σπουδές τους δεν το σκέφτηκε κανείς; Μπορούν όντως τα δημόσια ΙΕΚ να απορροφήσουν τόσους μαθητές; Γιατί ο υπουργός δεν επισκέφτηκε ένα δημόσιο ΙΕΚ τονίζοντας τις δυνατότητές του, αλλά προτίμησε να παραβρεθεί στα εγκαίνια ενός ιδιωτικού ΙΕΚ; Τι μηνύματα έδωσε άραγε με αυτή του την ενέργεια σε γονείς και μαθητές;
Είναι δυνατόν αυτή την κρίσιμη στιγμή άλλες Περιφερειακές Διευθύνσεις να δίνουν δεύτερη ειδικότητα σε συναδέλφους και άλλες να μη δίνουν; Και μάλιστα όταν πρόκειται για εκπαιδευτικούς που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα; Γιατί δεν υπάρχουν ίδια μέτρα και ίδια σταθμά; Οφείλει το Υπουργείο να πάρει άμεσα θέση.
Συνάδελφοι, σε αυτές τις δύσκολες στιγμές διασπαστικές κινήσεις δεν ωφελούν. Είναι βούτυρο στο ψωμί της κυβέρνησης και της τρόικας. Πρέπει όλοι μαζί να αγωνιστούμε, ώστε να μπορούμε να ζούμε αξιοπρεπώς, εμείς και τα παιδιά μας. Οφείλουμε να αφήσουμε στην άκρη τον κομματικό συνδικαλισμό και να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας. Να σταθούμε δίπλα σε όσους κινδυνεύουν και να μην αγωνιζόμαστε μόνο όταν ο κίνδυνος χτυπά τη δική μας πόρτα. Διαφορετικά κάποια στιγμή θα φτάσει και η σειρά μας και δε θα μας βοηθήσει κανείς.
ΧΡΟΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Αιρετός εκπρόσωπος στο ΑΠΥΣΠΕ Αττικής
εκλεγμένος με το ψηφοδέλτιο της
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ
(ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ)
Τηλ. 6972363653
e-mail: [email protected]
Αναπληρωματικός: ΚΑΒΑΚΛΗΣ ΛΟΥΚΑΣ
Τηλ. 6949294781
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη