Thumbnail
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ συναντήθηκε σήμερα με τον Υπουργό Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλο.

Ο.Λ.Μ.Ε.

Ερμού & Κορνάρου 2

ΤΗΛ: 210 32 30 073 – 32 21 255

FAX: 210 33 11 338

www.olme.gr

e-mail: [email protected]    

Αθήνα, 22/8/2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ

        Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ συναντήθηκε σήμερα με τον Υπουργό Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλο.

          Κεντρικό θέμα της συνάντησης ήταν η διαδικασία των υποχρεωτικών μετατάξεων.

          Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ έθεσε στον Υπουργό τις θέσεις της Ομοσπονδίας:

-                      Να σταματήσουν οι διαδικασίες υποχρεωτικών μετατάξεων.

-                      Να προχωρήσει στην ικανοποίηση όσων αιτήσεων μετάταξης εκπαιδευτικών έχουν κατατεθεί εθελοντικά.

-                      Να υπολογιστούν τα κενά των σχολείων στις αρχές του Σεπτέμβρη με βάση τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης και όχι τις νόρμες των μνημονιακών συμφωνιών.

          Έθεσε επίσης μια σειρά από σοβαρά ερωτήματα που δεν είχαν μέχρι σήμερα απαντηθεί στο πλαίσιο της διαδικασίας των υποχρεωτικών μετατάξεων την οποία καθιστούν μη διαφανή ως προς τους πραγματικούς της στόχους:

 

α.       Γιατί δεν έγιναν οι εθελοντικές μετατάξεις που είχαν προκηρυχθεί;

 

β.       Τα κενά που παρουσιάζονται είναι στην ουσία πλασματικά και αν υλοποιηθεί η προκήρυξη θα  τιναχθεί στον αέρα η εκπαιδευτική διαδικασία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Με ποια ωρολόγια προγράμματα έγιναν αφού τα τελικά δημοσιεύτηκαν  μόλις εχτές (21/8/2013);

γ.       Γιατί παραμένει ασαφής η δυνατότητα, αν οι αιτήσεις γίνονται για την περιφέρεια ή για όλη τη χώρα;

δ.       Γιατί δεν ξεκαθαρίζεται το αν οι θέσεις στην πρωτοβάθμια είναι οργανικές ή οι εκπαιδευτικοί θα είναι στη διάθεση των ΠΥΣΠΕ;

ε.       Τι θα γίνουν οι εκπαιδευτικοί που δεν θα καταλάβουν κάποια από τις θέσεις προτίμησής τους; Θα μεταταχθούν αλλού υποχρεωτικά;

 

στ.     Τι θα γίνουν οι 1.330 εκπαιδευτικοί που, έτσι κι αλλιώς, δεν θα καταλάβουν θέση αφού οι «υπεράριθμοι» κατά τον Υπουργό είναι περισσότεροι των θέσεων;

ζ.       Η αίτηση – συμμετοχή εκπαιδευτικών στη διαδικασία αυτή, αυτοδίκαια, σημαίνει ότι αποδέχονται την «υπεραριθμία»;

η.       Τι θα γίνει αν δεν συμπληρωθούν οι 4.900 περίπου θέσεις που προκηρύσσονται; Με ποια διαδικασία θα καλυφθούν μετά; Από ποιους και με ποια κριτήρια;

          Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ έθεσε επίσης τα σοβαρά θέματα των διαθεσιμοτήτων εκπαιδευτικών απαιτώντας την επαναφορά των εκπαιδευτικών και των τομέων – ειδικοτήτων που καταργήθηκαν στη δευτεροβάθμια ΤΕΕ. Σε κάθε περίπτωση απαιτήσαμε την άμεση εργασιακή αποκατάσταση των εκπαιδευτικών της ΤΕΕ σε εκπαιδευτική θέση μέσα στις υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας.

 

          Θέσαμε τα ζητήματα που προκαλούνται από τις συνεχείς, μέσα στο καλοκαίρι, τροποποιήσεις των ωρολογίων προγραμμάτων Γυμνασίων και Λυκείων και τα προβλήματα που αυτές δημιουργούν στην εκπαιδευτική διαδικασία αλλά και στους εκπαιδευτικούς.

          Όσον αφορά το θέμα της διαθεσιμότητας εκπαιδευτικών, ο Υπουργός Παιδείας επέμεινε στην πολιτική που έχει ψηφιστεί και δεν δέχεται το αίτημά μας για την επαναφορά των εκπαιδευτικών και των τομέων – ειδικοτήτων της ΤΕΕ. Επίσης, δεν δεσμεύτηκε ότι θα απορροφηθούν όλοι. Δήλωσε ότι δεν θα υπάρξουν άλλες διαθεσιμότητες εκπαιδευτικών.

          Στο θέμα των μετατάξεων εκπαιδευτικών, παρά το γεγονός ότι εκδόθηκε σήμερα, μία ημέρα πριν την λήξη της προθεσμίας των αιτήσεων δελτίο τύπου, δεν απαντήθηκαν βασικά ερωτήματα για τη διαδικασία αυτή και παραμένει η αβεβαιότητα που έχει δημιουργηθεί.

          Θέσαμε, επίσης, το θέμα της απαράδεκτης διαφορετικής μοριοδότησης μεταξύ συναδέλφων που προσλαμβάνονται με ΑΣΕΠ και με Επετηρίδα. Μας δηλώθηκε πως γίνεται προσπάθεια με το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης για να εκδοθεί άλλη απόφαση για τη μοριοδότηση των εκπαιδευτικών.

          Τέλος, ζητήσαμε να μας δοθεί το τελικό ν/σχ για το Λύκειο ζητώντας να γίνει συνάντηση για ουσιαστική συζήτηση με την ΟΛΜΕ τις επόμενες ημέρες. Στο σημείο αυτό τέθηκε το θέμα της μη αναφοράς των Εσπερινών Γενικών Λυκείων στο ν/σχ και δηλώθηκε πως αυτά θα περιλαμβάνονται στο τελικό κείμενο και με όριο ηλικίας μαθητών τα 16 χρόνια. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

omoihes-lexis
Γνωρίζεις τι σημαίνει η λέξη «άθυρμα»;
Η λέξη «άθυρμα» είναι μία από εκείνες τις λέξεις της ελληνικής γλώσσας που, αν και δεν χρησιμοποιούνται συχνά στην καθημερινότητα, κρύβουν μέσα τους...
Γνωρίζεις τι σημαίνει η λέξη «άθυρμα»;
skylos
Οδηγός για σωστή διατροφή του σκύλου σας
Η τροφή παίζει σημαντικό ρόλο στην υγεία και ευεξία του κατοικιδίου μας. Όμως, λόγω της έντονης διαφήμισης, μπορεί εύκολα να κάνουμε λάθος επιλογή.
Οδηγός για σωστή διατροφή του σκύλου σας
kinito
Τι συμβαίνει στον εγκέφαλό μας όταν αφήνουμε για λίγο το κινητό;
Μια νέα επιστημονική μελέτη από τα Πανεπιστήμια της Χαϊδελβέργης και της Κολωνίας στη Γερμανία εξέτασε το πώς αντιδρά ο εγκέφαλός μας όταν...
Τι συμβαίνει στον εγκέφαλό μας όταν αφήνουμε για λίγο το κινητό;
αλφαβηταριο1
Η πιο όμορφη ελληνική λέξη μέσα από τα μάτια μεγάλων Ελλήνων
Πριν από περίπου 80 χρόνια, ο συγγραφέας και δημοσιογράφος Πέτρος Χάρης ξεκίνησε ένα ξεχωριστό αφιέρωμα: ρώτησε γνωστούς λογοτέχνες, καλλιτέχνες και...
Η πιο όμορφη ελληνική λέξη μέσα από τα μάτια μεγάλων Ελλήνων