Thumbnail
ΠΑΣΑΦ: Διευκρίνιση της υποσημείωσης 1 της Υπουργικής απόφασης (124062/Γ2/6-9-13)

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ

http://filologoi02.

webnode.gr/

[email protected]

Αρ. πρωτ. : 11121

Αθήνα: 23 Σεπτεμβριου 2013

Προς

Tον Υπουργό Παιδείας

κ. Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο

τον Υφυπουργό Παιδείας

Κ. Συμεών Κεδίκογλου 

Κοιν.

Συλλόγους Εκπαιδευτικών Δ.Ε.

Μ.Μ.Ε.

Θέμα: Διευκρίνιση της υποσημείωσης 1 της Υπουργικής απόφασης

(124062/Γ2/6-9-13)

Αξιότιμε κ. Υπουργέ

   Στη νέα Υπουργική απόφαση (124062/Γ2/6-9-13) για τις αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου-Λυκείου η υποσημείωση με μαύρα γράμματα κάτω από την ανάθεση του μαθήματος  της Ιστορίας αναφέρει ρητώς και σαφώς πως η β΄ ανάθεση του μαθήματος της Ιστορίας δίδεται στους εκπαιδευτικούς κλάδων ΠΕ01, ΠΕ10, ΠΕ13 (ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07 για το σχ. έτος 2013-14) μόνο εφόσον οι εκπαιδευτικοί ΠΕ02 έχουν συμπληρώσει το ωράριό τους με μαθήματα πρώτης ανάθεσης στο σχολείο ή τα σχολεία που έχουν τοποθετηθεί.

    Ζητάμε από το Νομοθέτη της Υπουργικής απόφασης να διευκρινίσει την υποσημείωση της εγκυκλίου. Με αυτόν τον τρόπο θα αποτραπούν οι συνεχόμενες και άδικες παρατυπίες των ΠΥΣΔΕ προς το φιλολογικό κλάδο. Συγκεκριμένα επιθυμούμε να διευκρινιστεί: Ποιοι έχουν προτεραιότητα στη διδασκαλία της ιστορίας; Οι συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων που έχουν οργανική αλλά β΄ανάθεση ή οι φιλόλογοι χωρίς οργανική αλλά με α΄ανάθεση;

    Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας της διευκρίνησης από μέρους του Υπουργείου Παιδείας απαιτούμε την παρέμβαση του Υπουργείου Παιδείας προς όλες τις Διευθύνσεις Δ. Ε. για έλεγχο όσων παρανομούν και πιστή εφαρμογή της Υποσημείωσης 1 της Υπουργικής Απόφασης (124062/Γ2/6-9).

    Εάν δεν επανορθώσει το υπουργείο διευκρινίζοντας την υποσημείωση 1 και δεν ζητήσει από τις Διευθύνσεις Δ.Ε την άμεση και πιστή εφαρμογή της Υπουργικής απόφασης θα βρεθούν πλεονάζοντες φιλόλογοι, ενώ οι ξενόγλωσσοι θα διδάσκουν μάθημα που δεν συνάδει ούτε με την ειδικότητά τους ούτε με την επιστημονική τους κατάρτιση. Η δικαστική οδός θα είναι πια μονόδρομος.

 

Με εκτίμηση

Το Διοικητικό Συμβούλιο ΠΑ.Σ.Α.Φ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γλυπτά του Παρθενώνα
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του...
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
dieuthintes_1.jpg
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
Πειθαρχικά αντί για μονιμοποιήσεις στη Δυτική Αττική - Καταγγελίες για αυταρχικές πρακτικές
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
myschool_b2_0.jpg
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Πώς θα γίνει η επικαιροποίηση του πληροφοριακού συστήματος myschool έως τις 2 Δεκεμβρίου, ως προς τις διευθύνσεις μονίμου κατοικίας όλων των...
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Σχολική αίθουσα
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»
Καταγγελία για τους χειρισμούς του ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας - Αυθαίρετες ενέργειες και παράβαση διαδικασιών
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»