Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Κεντρικής και Νότιας Χαλκιδικής

ΘΕΜΑ: Α) ΤΡΙΤΗ 10 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ - ΑΚΥΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ‘’ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ’’ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ 4Ο ΔΗΜ.ΣΧΟΛΕΙΟ Ν.ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ, ΣΤΙΣ 08:00

Β) ΤΕΤΑΡΤΗ 11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ – ΔΙΝΟΥΜΕ ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ‘’ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ’’ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ (ΠΕ60) ΣΤΟ 1Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ, ΣΤΙΣ 09:00

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι, μέλη του Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος,

οι πρώτες προσπάθειες ‘’σεμιναριακής’’ επιμόρφωσης των Διευθυντών στην αξιολόγηση ακυρώθηκαν από τη σθεναρή αντίδραση του συνδικάτου. Δυναμικά διαδηλώσαμε τη βούλησή μας να προασπιστούμε την προσωπική και επαγγελματική μας αξιοπρέπεια, αλλά και την απαίτησή μας για αναβάθμιση της ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. Οι οργανωμένες επιθέσεις της κυβερνητικής πολιτικής στην κοινωνία, εντοπισμένες στους ευαίσθητους τομείς της υγείας και της παιδείας, προϋποθέτουν την απαξίωση των λειτουργών τους με κάθε μέσο προς κάθε κατεύθυνση. Στις επιθέσεις απαντάμε με τη συσπείρωση και την αγωνιστικότητά μας.

 

ΔΥΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΑΚΥΡΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ, ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ.

 

Εφαρμόζοντας την από 26 Νοεμβρίου 2013 απόφαση της Δ.Ο.Ε. (Αρ.Πρωτ.:437) για συνδικαλιστική κάλυψη με κήρυξη τρίωρων στάσεων εργασίας σε κάθε απόπειρα πραγμάτωσης αντίστοιχων σεμιναρίων σε οποιοδήποτε σύλλογο της Ελλάδος, το Δ.Σ. του Συλλόγου μας, ΟΜΟΦΩΝΑ στο έκτακτο Δ.Σ. της 9ης Δεκεμβρίου 2013, αποφάσισε την κήρυξη, επιπρόσθετα της τρίωρης στάσης της Δ.Ο.Ε.:

1) την ΤΕΤΑΡΤΗ 11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2013 επιπλέον τρίωρη στάσης εργασίας (σύμφωνα με το άρθρο 20, παρ.1 του Ν.1264/82), καλύπτοντας πλήρως το εργασιακό ωράριο των συναδέλφων (3ωρη στάση Δ.Ο.Ε. + 3ωρη στάση του Συλλόγου μας) για το σεμινάριο της ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΠΕ60 (ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ), ΜΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ 1Ο ΔΗΜ.ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ, στις 09:00, ώστε απρόσκοπτα να εκφρασθεί η αντίδρασή μας στην προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας.

Σήμερα, Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013, ακυρώθηκε το δεύτερο ‘’σεμινάριο’’ αξιολόγησης της 1ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης στην Ορμύλια. Αύριο Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013, ακυρώνουμε και το δεύτερο ‘’σεμινάριο’’ της 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Ν.Μουδανιών (κάλεσμα συγκέντρωσης στις 08:00)

Συναδέλφισσα, Συνάδελφε, η κήρυξη τρίωρης στάσης εργασίας της Δ.Ο.Ε. και ακολούθως η κήρυξη τρίωρης στάσης εργασίας του Συλλόγου μας παρέχει τη ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.

ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ. ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΜΑΖΙ.

Για το Δ.Σ. του Συλλόγου

Ο Πρόεδρος                              Ο Γ.Γραμματέας

Ουδατζής Νίκος                     Σμυρλής Νίκος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

oiele25312sk.jpg
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί προσφεύγουν νομικά κατά της νομοθετικής ρύθμισης για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ιδιωτικών εκπαιδευτικών!
Όπως σημειώνει η Ομοσπονδία, «η ισχυρή πολεμική που εδώ και καιρό έχουν εξαπολύσει εναντίον των ιδιωτικών εκπαιδευτικών συλλογικότητες των...
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί προσφεύγουν νομικά κατά της νομοθετικής ρύθμισης για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ιδιωτικών εκπαιδευτικών!
vivlio
«Αβρόχοις ποσίν»: Γιατί η εξυπνάδα, μερικές φορές, περνάει... στεγνά - Η ιστορία πίσω από τη φράση
«Αβρόχοις ποσίν»: Όταν ο Θαλής πέρασε στρατό χωρίς να βρέξει... ούτε κάλτσα
«Αβρόχοις ποσίν»: Γιατί η εξυπνάδα, μερικές φορές, περνάει... στεγνά - Η ιστορία πίσω από τη φράση
arxaia
Είναι το IQ η εξήγηση για τη διαφορά ανάμεσα στους αρχαίους και τους σύγχρονους Έλληνες;
Πόσο πιο έξυπνοι ήταν οι αρχαίοι Έλληνες σε σύγκριση με τους σύγχρονους απογόνους τους;
Είναι το IQ η εξήγηση για τη διαφορά ανάμεσα στους αρχαίους και τους σύγχρονους Έλληνες;